וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטי רוזן מצטרפת לזעפרן טק

20.11.2022 / 9:41

תוביל את הפיתוח העסקי בתחומי הבריאות והקוסמטיקה. רוזן שימשה מנכ"לית Novartis Consumer Health ישראל והקימה את חברות הבריאות Blueyes ו-BluPharma

אסטי רוזן. יעל רוזן,
אסטי רוזן/יעל רוזן

חברת זעפרן טק, חברת האגרו-טק היחידה שמגדלת בהצלחה זעפרן תוך שימוש בטכנולוגיה ורטיקלית מתקדמת, הודיעה היום כי מינתה את אסטי רוזן כמובילת הפיתוח העסקי בתחום הבריאות והקוסמטיקה. אסטי תוביל את אסטרטגיית החדירה לשוק של זעפרן טק, חברת בת של Sativus Tech Ltd, לשוקי הבריאות והקוסמטיקה, תייצר שותפויות אסטרטגיות, ותוביל את החברה ליצירת הכנסות, כחלק מאסטרטגיית החדירה לשוק של החברה.

"אסטי היא תוספת יוצאת דופן לצוות זעפרן טק. היא מביאה איתה שילוב נדיר של ניסיון ניהולי עשיר והבנה עמוקה של השוק. שילובה יאפשר חדירה מיטבית לשוק ה- B2B, אמרה טל וילק גלזר, מנכ"לית זעפרן טק. ניסיונה בהובלת חברות ובפיתוח אסטרטגיות עסקיות תהיה תוספת חיונית לחברה, שנערכת בימים אלו לצמיחה מהירה והתרחבות גלובלית. אנו שמחים על הצטרפותה של אסטי לצוות בזמן מכריע זה, ומאחלים לה הצלחה".

אסטי מביאה איתה יותר מ-20 שנות ניסיון בהובלת תעשיות בתחום הבריאות. היא שימשה בעבר כמנכ"לית Novartis Consumer Health בישראל והקימה את חברות הבריאות Blueyes ו-BluPharma. הניסיון שלה במגזר הבריאות יעזור לזעפרן טק, שכן החברה שואפת לעמוד בביקוש הגובר לזעפרן בתוספי מזון, קוסמטיקה ומוצרי בריאות.

זעפרן ידוע בתכונותיו נוגדות חרדה, נוגדות דיכאון ונוגדי חמצון. זעפרן טק תייצר אספקה סדירה ואיכותית של זעפרן, שישמש את תעשיית הבריאות והיופי. החברה נמצאת בימים אלו במהלך של גיוס מימון המונים באמצעות פלטפורמת פיפלביז.

"אני שמחה להצטרף לצוות זעפרן טק ולעזור לבנות בסיס איתן שיוכל למשוך אליו עסקים חדשים בתחום הבריאות והיופי", אמרה אסטי רוזן. "אני מאמינה שלזעפרן יש פוטנציאל להציע טיפול אלטרנטיבי וטבעי לאנשים עם דיכאון וחרדה ואני שמחה להצטרף לצוות כדי להוציא את החזון הזה לפועל. ביחד נוכל להגדיל את השוק ולקחת את החברה לעבר אופקים חדשים. כחלק משותפותי בחברה אבחן את כלל המסלולים שיכולים להוביל להתרחבות ולהכנסות גלובליות, ואבנה עם החברה את הדרך הנכונה להגשמת מטרה זו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully