וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל בקטאר: מנכ"לים מדברים על הגביע העולמי בכדורגל

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 19:42

הם עסוקים מאד בחיים המקצועיים שלהם אבל מחכים, ממש כמו ילדים, לשריקת הפתיחה של משחקי המונדיאל. איזו חשיבות תופס אירוע הגביע העולמי בכדורגל באג'נדה החברתית של הארגון? האם מתוכננים אירועי צפייה משותפים ומי הנבחרת המועדפת? דיברנו עם מנכ"לים בכירים על כדורגל

חברים צופים במשחק כדורגל. ShutterStock
מנהלים בכירים מדברים על מונדיאל 2022 וכדורגל בכלל/ShutterStock

הם רציניים ועסוקים בחיי היום-יום, הם מנהלים עשרות עובדים ויותר ויושבים בחוד החנית של עסק מוביל בישראל ובכל זאת, אירוע הפתיחה של משחקי המונדיאל שיצוין הערב לאחר 4 שנים מאז הסתיים קודמו, מעורר בהם זיכרונות ילדות, התרגשות והיערכות - ממש כמו ילדים.

לקראת המשחקים במסגרת הגביע העולמי בכדורגל, דיברנו עם מנכ"לים בכירים שהסכימו לשתף אותנו מה מייצג עבורם המונדיאל, את מי הם אוהבים ומיהי הנבחרת המועדפת על עובדי החברה, האם מתוכננים ערבי צפייה משותפים, האם ישחררו את העובדים לצפייה במשחקים בשעות העבודה? וגם קצת על איפה הם רואים את החברה שהם מנהלים כיום, בעוד 4 שנים, עם אירועי המונדיאל הבאים.

צבע התכלת - Celeste

שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב: "הבחירה הטבעית והראשונה שלי בכל מונדיאל, היא לעודד את נבחרת אורוגוואי, ה-Celeste (התכלת), המדינה ממנה עליתי לישראל בגיל 14.

אמנם אין לנו בבנק יהב מתחמי צפייה לעובדים שלנו, אבל אם מי מעובדי הבנק יבקש חופש לצפות במשחק מסוים כנראה שנהיה גמישים בעניין.

במונדיאל הקרוב אני מקווה לצפות במשחקים מול מסך גדול באחת המסעדות הירושלמיות עם חברים מהילדות באורגוואי ולעודד את נבחרת אורוגוואי בדגל גדול ובשירת ההמנון. אנחנו האורוגוואים מסמנים תמיד גבוה בהישגי הכדורגל, מינימום בין ארבעת הפיינליסטיות, בדיוק כפי שיהב מסמן ביצועים והצלחות בפעילות הקמעונאית כבנק החמישי בישראל בביצועיו מול משקי הבית.

צבעי יהב וצבעי דגל אורוגוואי (וגם צבעי דגל ישראל!), חזק סביב התכלת ה-CELESTE. בהצלחה לנבחרת אורוגוואי ולבנק יהב!"

שאול גלברד מנכ"ל בנק יהב. באדיבות בנק יהב,
שאול גלברד מנכ"ל בנק יהב/באדיבות בנק יהב

הכל בגלל מראדונה

מתן נאור, מנכ"ל PayPal ישראל: "מאז שפגשתי את מרדונה כשהייתי ילד בן 7 במשחק ידידות עם ישראל, אפשר להגיד שאני תמיד בוחר בצד של ארגנטינה. הבת שלי, גוני, לעומת זאת, היא אוהדת מושבעת של צרפת ואלו רגעי יריבות ותחרות משעשעים ובריאים במיוחד.

כחברה גלובלית, העובדים שלנו נמדדים על תפוקה ולא דופקים כרטיס בכניסה וביציאה. המשמעות היא שכל עובד יכול לצאת מוקדם לכל מטרה וצורך, כולל צפייה במשחקי המונדיאל. אחד מימי החופש המאורגנים של פייפאל ישראל מתוכנן לתאריך של הגמר - והעובדים והעובדות שלנו יוכלו ליהנות מיום שלם של הכנות, פנאי וחגיגות במקום לקיים פגישות עבודה.

אנחנו נערוך 2 הקרנות לפחות של המשחקים במשרד, אחת מהן בשעות הצהריים, ונעודד את כולם לקחת הפסקה מהפגישות והלו"ז ביומן, כדי להתכנס לצפייה משותפת, שבה יוגש כיבוד "מסורתי "של פיצות, בירות ופיצוחים. לפני המשדר נערוך חידון עם יוסי מדינה, המקים של הפודקאסט "זמן של תוצאה" ועמוד הפייסבוק "זמן של מספרים", שעוסק בסטטיסטיקה של משחקים, והוא לשמחתנו גם עובד בפייפאל ישראל.

הקרנה נוספת תיערך בשמינית הגמר, ואנחנו מתכוונים להזמין שדר כדורגל מוכר שיגיע טרום המשחק ויעביר הרצאה. אחד הדברים המגניבים בחברה שמונה יותר מ-350 עובדים מקבוצות וארגונים שונים היא ההתעסקות המשותפת בפעילות סביב טורניר האי-גיימינג של פיפ"א, שחוצה ארגונים ובעלי תפקידים שונים, בין אם זו ההנהלה או המתמחים. אנחנו מקווים לשלב את ההכרזה על הזוכה של הטורניר עם הקרנת המשחק ונעשה מזה מפגש חגיגי נוסף. גם קבוצת הוואטסאפ הייעודית פעילה ושוקקת מאוד בימים אלו ובכלל".

איפה החברה תהיה במונדיאל הבא? "התשובה הגורפת בקרב עובדי החברה בישראל היא השאיפה שבמשחק הבא בעוד 4 שנים נוכל לצפות במשחק שבו משחקת נבחרת ישראל".

מתן נאור מנכל פייפל. רמי זרנגר,
מתן נאור מנכ"ל פייפל ישראל/רמי זרנגר

המונדיאל האחרון של מסי

נטלי קרמר, מנכ"לית מרכז הפיתוח של AT&T ישראל, וסגנית נשיא עולמית בחברה: "לקראת המונדיאל היה לנו דיון סוער במשפחה איזו נבחרת אנחנו רוצים שתזכה במונדיאל. אני הייתי בעד אנגליה, אבל בסוף הבן שלי הכריע שאנחנו צריכים לאהוד את ארגנטינה. בכל זאת, מגיע למסי לזכות במונדיאל האחרון שלו.

בלי קשר לנבחרת כזאת או אחרת, יש משהו מיוחד במונדיאל שלא קיים באירועי ספורט אחרים: לראות את ההתרגשות של האוהדים מכל העולם ומכל הגילים, חוגגים עם צבעים של הנבחרות ביציעים ולחוות את המשחקים פה דרך המסכים. חוויה שאין כמוה. כמו באירועים קודמים, פתחנו אצלנו במשרדים מתחם בו יוכלו החבר'ה שלנו לצפות יחד במשחקים בשידור חי.

השיא יהיה בשלבים המתקדמים, עם הקרנה חגיגית של אחד המשחקים המכריעים. מי יודע, אולי ארגנטינה-אנגליה? אני זוכרת את הכיף והאנרגיות מאירועים קודמים, וממש מחכה לראות את כולם חוגגים יחד. ואמוס ארגנטינה!"

נטלי קרמר. נדב קרלינסקי,
נטלי קרמר, מנכ"לית מרכז הפיתוח של AT&T ישראל, וסגנית נשיא עולמית בחברה/נדב קרלינסקי

חדר הלבשה חזק מוביל להצלחות

מאור דואק, מנכ"ל מניף שירותים פיננסים: "אני חולה כדורגל. מרבית תחביביי נעים סביב אהדת כדורגל, משחק כדורגל או צפייה בכדורגל. בהתאם, מונדיאל עבורי הוא חגיגה גדולה. לשמחתי יש לי רק קבוצה אחת בלב והיא מכבי תל אביב. לצערי נבחרת ישראל אף פעם אינה מעפילה. בהתאם אני יכול ליהנות בכל טורניר מבחירת נבחרת פייבוריטית וזאת לכדורגל אותו היא משחקת וזהות השחקנים שמרכיבים אותה.

במונדיאל הנוכחי מסתמן שאהיה בעד אורוגוואי או קרואטיה. מהיכרותי את ענף הכדורגל אני יודע שחדר הלבשה חזק מוביל להצלחות. בהתאם ובהקבלה לארגון שלנו, אנו מאפשרים לעובדים שלנו ליהנות מהתחביבים שלהם ומגלים גמישות אפשרית מרבית לצורכיהם.

במהלך המונדיאל אמנם לא יהיו מתחמי צפייה משותפים אך עובדים שיחפצו בכך יוכלו לפנות את זמנם לצפייה במשחקים ובלבד שהדברים יעשו במידה ובהגיון. במונדיאל הבא אני מקווה שאהיה ביציעים מעודד את נבחרת ישראל"

איפה החברה תהיה במונדיאל הבא? "בעוד 4 שנים, אני רואה את מניף תחת ניהולי ממשיכה להוביל את תחום מימון החוץ בנקאי לנדל"ן בישראל בהיקפים, בחדשנות וביכולות לתת מענה לצורכי השוק וללקוחותיה".

מאור דואק, מנכל מניף שירותים פיננסים. פרטי,
מאור דואק, מנכ"ל מניף שירותים פיננסים/פרטי

מגיעים בתלבושת הנבחרות

עמרי קוהל, מנכ"ל ומייסד פירמיד אנליטיקס: "אני אוהד את נבחרת צרפת. כחברה בינלאומית, עם עובדים הפזורים בכל העולם, אירועים תרבותיים שהם בינלאומיים הם מאוד חשובים עבור פירמיד, כי הם הזדמנות לחבר בין כל המשרדים שלנו ברחבי ארה"ב, אנגליה, גרמניה, דובאי, ישראל ועוד.

אנחנו עושים מעיין טוטו חברתי בכל העולם כך שעובדים שלנו יכולים לדרג את הקבוצות שהם מעודדים. אחת למספר משחקים אנחנו עושים הקרנה בכל המשרדים ומשדרים אותה גם בזום כך שישנה תחושה שכולם צופים יחד. היופי הוא שבכל משרד עובדים מגיעים בתלבושות של הקבוצה שהם מעודדים ואנחנו מספקים נשנושים ושתיה. זה מייצר אירוע חברה תרבותי שמחבר את כל המשרדים שלנו יחד".

איפה החברה תהיה במונדיאל הבא? "פירמיד כבר היום מובילה עולמית בתחום ה Decision intelligence והמטרה שלנו היא להפוך לחברה המובילה והגדולה בעולם בתחום"

עמרי קוהל מנכל פירמיד אנליטיקס. כפיר זיו,
עמרי קוהל מנכ"ל פירמיד אנליטיקס/כפיר זיו

חלק מה DNA של החברה

תומר פפר, מנכ"ל תן ביס: "אני אוהד את קבוצת הכדורגל של ברזיל כי אני אוהב את שיטת המשחק שלהם: הסגנון החופשי, פחות טקטי, יותר נשמה והקצב המהיר. גדלתי על השמות הגדולים - רונאלדו, רונלדיניו, פלה וניימר.

אני אוהב גם את התחרות האינסופית בין ברזיל וארגנטינה. חבר מאוד טוב שלי הוא ארגנטינאי שמעריץ את מרדונה כך שכל מונדיאל הוויכוח המשעשע הזה מתעורר. אנחנו נשדר את המשחקים במשרדים, ונערך גם עם הנשנושים שתמיד באים בזמן הצפייה. צפייה במשחקים זו חוויה כיפית ומגבשת ואנחנו שמחים להציע לעובדים הזדמנות לצאת משגרת העבודה ולחוות משהו אחר יחד.

כדורגל הפך להיות חלק מה DNA של החברה; אנחנו גם שותפים של אופ"א ובמשחקים שהתקיימו בארץ במסגרת ליגת האלופות היו עובדים שקיבלו כרטיסים למשחק ושליחים שלנו הרימו את הדגל במגרש. במשחק של הקונפרנס ליג, ילד של אחד העובדים מסר את הכדור לשופט. כמובן שהמשחקים תמיד ילוו במבצעים מיוחדים באפליקציה כך שזו חגיגה מכל הכיוונים".

איפה החברה תהיה במונדיאל הבא? "אנחנו נראה את תן ביס מתפתחת לוורטיקלים נוספים עם הצעת ערך נוסף ללקוחות ושותפים, בדגש משמעותי על הטכנולוגיה, אוטומציה, יעילות תהליכית ושירותית".

תומר פפר מנכל תן ביס. נמרוד בר און,
תומר פפר, מנכ"ל תן ביס/נמרוד בר און

עובדי החברה בחרו בארגנטינה

אבישי קרואני, מנכ"ל פעילים ניהול תיקי השקעות: "כאוהד כדורגל וותיק, כמובן שיש לי נבחרת מועדפת. הפעם, העדפתי לערוך סקר קצר בקרב עובדות ועובדי החברה.

לאחר מאבק צמוד הנבחרת המועמדת לזכייה היא נבחרת ארגנטינה. בפעילים יש מסורת וותיקה של צפייה משותפת במשחקים אטרקטיביים. ביורו האחרון שידרגנו את החוויה והזמנו את אחד משחקני העבר הידועים בכדי שייתן לנו פרשנות תוך כדי משחק. כמובן שנמשיך במסורת וגם במונדיאל הקרוב אנו נארגן צפייה משותפת במספר משחקים. הצפייה יחדיו מגלה צדדים נוספים שלא באים לידי ביטוי בעבודה היום יומית אשר תורמת לגיבוש והאווירה החברתית".

איפה פעילים תהיה במונדיאל הבא? "אני מאמין שחברת פעילים ניהול תיקי השקעות, תמשיך להוביל את ענף ניהול תיקי ההשקעות עם מספר גדול יותר של לקוחות. אני מאמין שנצפה יחד עם העובדים במונדיאל שיתקיים בארה"ב, מקסיקו וקנדה ומקווה שנחגוג את השתתפותה של נבחרת ישראל במשחקים".

אבישי קרואני. סיון פראג',
אבישי קרואני, מנכ"ל פעילים ניהול תיקי השקעות/סיון פראג'

אנחנו חיים ספורט ביום יום

יונתן אידלסהיים, מנכ"ל נטורל אינטליג'נס: "אני אוהד את נבחרת ברזיל מילדות. מבחינת הביזנס, הצלחה של אנגליה וצרפת מעודדת פעילות בשני השווקים הללו, שבשניהם יש לנו פעילות ענפה.

אירועי ספורט אצלנו זו חגיגה אמיתית - ראשית, חלק מהפעילות העסקית שלנו הוא בעולמות הספורט. חברת הבת שלנו Sidelines רותמת טכנולוגיה במטרה לספק ניתוח ויזואלי של דירוגי הספורט בארה"ב, כך שאנחנו חיים ספורט ביום יום. יש לנו פה אוהדים שרופים של מגוון קבוצות ואפילו שני עובדים בחברה שמשמשים גם כשופטים בליגת העל בכדורגל, כך שתמיד ניתן לשמוע במסדרונות שיחות סוערות, בוודאי שבזמן אירועי ספורט גדולים כמו המונדיאל.

בעבר הייתה לנו גם קבוצת כדורגל בחברה (שפעלה לצד קבוצות הכדורסל, הריצה ויתר החוגים), אבל בקורונה גילינו שמרבית העובדים מעדיפים לצפות בכדורגל יותר מאשר לשחק בו, ולכן הקבוצה עוד לא חזרה לפעילות. אנחנו חברה מאוד ספורטיבית והספורט הוא בנפשנו ולכן אנחנו מאוד אוהבים למנף אירועי ספורט כדי להתכנס ולחגוג ביחד. באליפות אירופה בשנה שעברה קיימנו אירוע הקרנה חגיגי על גג המשרדים שלנו בבניין ToHa, ואנחנו תמיד מקרינים את כל המשחקים והטורנירים אצלנו במשרד".

איפה החברה תהיה במונדיאל הבא? "כולי תקווה שהמונדיאל הבא יערך במדינה שמקדמת זכויות אדם".

יונתן אידלסהיים. Jonathan Edelshaim. סטודיו DHM,
יונתן אידלסהיים, מנכ"ל נטורל אינטליג'נס/סטודיו DHM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully