וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון לחובבי האמנות

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 8:48

ג'ו קנדי וסטיב נסימה. אסף אברהם,
ג'ו קנדי וסטיב נסימה/אסף אברהם

במלאת שנתיים לפתיחת חלל האמנות 'נסימה לנדאו' בתל אביב, שהקימו סטיב נסימה וסוזן לנדאו, הגיעה להתארח במקום גלריית Unit London והשתלטה על חלל האמנות התל אביבי כולו, עם עבודות של מיטב אמני הגלריה הלונדונית שמקדמת אמנים צעירים ומבטיחים.

בעלי הגלריה ג'ו קנדי הגיע במיוחד לארץ להשתתף באירועי הפתיחה, שכללו פרפורמנס רחוב של רקדני בת שבע, והקרנות וידאו על המבנים הסמוכים. בין המוזמנים שנהנו במהלך הערב מבר קוקטיילים בחסות קוניאק-הנסי, היו אמנים, אנשי תרבות ואספנים מהארץ ומן העולם ביניהם האמן הבריטי כריסטופר הרטמן שהגיע לתל אביב בעקבות תכנית רזידנסי של נסימה-לנדאו לקראת תערוכת יחיד שלו ביפן; מיכל אנסקי, דורית ליפשיץ, יעל בראון, שיראל שמעונוב, אור רוזנבלום ועוד.

כריסוטפר הרטמן וסוזן לנדאו. אסף אברהם,
כריסוטפר הרטמן וסוזן לנדאו/אסף אברהם

הבכירים בוותיקן

משלחת בכירים גלובלית של פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte נפגשה לאחרונה עם האפיפיור פרנציסקוס במקום מושבו בוותיקן. במפגש נכחו אילן בירנפלד, יו"ר Deloitte ישראל, ואורן רוזמן, שותף בחטיבת הייעוץ וחלק מה- Global Advisory Council של הפירמה הגלובלית.

מערכת היחסים בין הוותיקן ל-Deloitte הינה ארוכת שנים ומבוססת על עשרות פרויקטים קהילתיים משותפים ברחבי העולם. במהלך המפגש, האפיפיור שוחח עם בכירי הפירמה והדגיש את האחריות האדירה של המגזר העסקי בהובלה והשפעה חיובית על הסביבה העסקית והחברתית בה הוא פועל, בוודאי לאור המשברים והאתגרים העולמיים.

בשנים האחרונות השקיעה הפירמה 1.7 מיליארד דולר במטרות חברתיות, וכן בתוכנית WorldClass שהכשירה לעבודה 34 מיליון איש ברחבי העולם שאין להם נגישות לידע וכלים מקצועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully