וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניין מוצרי צריכה זכתה בזיכיון הרשמי והבלעדי לשיווק מותג WEBER בישראל

21.11.2022 / 9:43

החברה המתמחה בשיווק וסחר של מוצרים לבית ולגינה, קמפינג ופנאי, מתחדשת בייצוג ושיווק מותג הגרילים המוביל בעולם

גריל חוץ. יחצ,
גריל של WEBER/יחצ

חברת ניין מוצרי צריכה, המתמחה בשיווק וסחר של מוצרים לבית ולגינה, קמפינג ופנאי, מתחדשת בייצוג ושיווק מותג הגרילים המוביל בעולם WEBER בישראל. החברה היא מעתה היבואן הרשמי והבלעדי בישראל של WEBER, עם מסורת בינלאומית של למעלה מ - 70 שנה.

WEBER נוסדה בשיקגו ארה"ב בשנת 1952, על ידי צעיר בשם ג'ורג' סטיבן אשר היה מתוסכל מכך שהסטייקים שלו נשרפים וחיפש דרך לשפר את הגריל הביתי שלו. הפיתוח הראשון שלו, גריל בצורת כיפה, הפך לסימן ההיכר של החברה ואחד מהפטנטים הרשומים שלה.

WEBER ידועה ברחבי העולם כיצרנית המובילה של גרילי גז, גרילי פחמים, גרילים חשמליים, גרילים ניידים, מעשנות ומאות אביזרים נלווים. החברה מציעה לחובבי בישול חוץ בלמעלה מ-80 מדינות מוצרים חדשניים בטכנולוגיות מתקדמות. WEBER רשמה בשנת 2021 מכירות בהיקף של 1.98 מיליארד דולר ברחבי העולם.

מותג הגרילים היוקרתי של WEBER מצטרף למגוון מוצרי הקמפינג ובישול החוץ שחברת ניין מייצגת בישראל ובהם, COLEMAN, OONI, CAMP CHEF, מטבחי חוץ ZUREL ועוד. ניין מוצרי צריכה משווקת את מוצריה ביותר מ-200 נקודות מכירה: חנויות קמפינג ומחנאות, רשתות עשה זאת בעצמך, חנויות מתמחות, אתרי סחר וחנויות נוספות.

הראל בראודה, סמנכ"ל שיווק ניין מוצרי צריכה, מציין: "מותג WEBER הוא מוביל גלובאלי של הקטגוריה ושם נרדף לאיכות. ככזה הוא יאפשר לצרכנים בישראל ליהנות מהיצע מגוון של גרילים איכותיים ומתקדמים, שיציעו חווית שימוש שמגדירה מחדש את חווית הקולינריה בבישול חוץ". עוד מציין בראודה, כי לגרילים שימכרו באמצעות המשווקים המורשים של ניין - היבואן הרשמי, תינתן אחריות מורחבת של עד 10 שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • גריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully