וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור בונפיס מונה לנשיא החדש של פיליפס ישראל

21.11.2022 / 10:07

ישמש בתפקיד בנוסף להיותו מוביל גלובלי של חטיבת יצור המערכות הרפואיות

ליאור בונפיס. PASFOTO'S,
ליאור בונפיס/PASFOTO'S

פיליפס, הודיעה היום (שני) כי ליאור בונפיס מונה לנשיא פיליפס ישראל, בנוסף לתפקידו כמוביל גלובלי של חטיבת יצור המערכות הרפואיות. פיליפס העולמית עוסקת בחדשנות טכנולוגית בתחום הבריאות וממוקדת בשיפור בריאותם ואיכות חייהם של מיליוני אנשים לאורך הרצף הטיפולי, החל מניהול אורח חיים בריא, מניעת מחלות, פתרונות לאבחון וטיפול רפואי בבית החולים ובבית. פיליפס ישראל על 1400 העובדות והעובדים שלה היא יצואנית ציוד הבריאות הגדולה בישראל ועוסקת במחקר, פיתוח, יצור מתקדם ויצוא של פתרונות בתחומי הרדיולוגיה, הקרדיולוגיה, האונקולוגיה והאינפורמטיקה הרפואית.

לאחר שמילא מגוון תפקידים בחברות רב לאומיות ליאור הצטרף לפיליפס בשנת 2014 כמנהל מפעל מערכות של חטיבת ה-CT והרפואה הגרעינית בחיפה, והיה שותף להובלת שינוי מעמיק במבנה ובתרבות הארגונית שמיצבו את האתר בחיפה כמרכז מצוינות עולמי.

ב-2018 מונה בונפיס למנהל תפעול גלובלי של חטיבת MRI , ועבר עם משפחתו להולנד, שם קודם למגוון תפקידי מפתח בחטיבה העסקית כולל תכנון אסטרטגי, הובלת שינויים ותהליכים העוסקים בתיעוש המוצרים, וטיוב שרשראות הערך לביסוס מעמדה של חטיבת הדיאגנוסטיקה. ליאור יחליף את אפרת שפר שכיהנה בתפקיד עד לפני מספר חודשים. אפרת תרמה רבות לצמיחתה של החברה בישראל, בתקופת כהונתה נוספו פעילויות עסקיות משמעותיות וחוזק הקשר עם האקוסיסטם המקומי.

ליאור בונפיס, הנשיא הנכנס: "אני מאמין בעשייה באמצעות שיתוף וחיבור בין אנשים, בקידום סביבת עבודה מגוונת, שוויונית ומכלילה, בהצבת יעדים ארגוניים מאתגרים, ובנקיטת דרך פעולה משותפת להשגתם. בכוונתי לפעול על מנת להביא לכדי ביטוי את אמונותיי אלו, לחיזוק פעילויות פיליפס בישראל ובעולם ולהקניית ערך מוסף משמעותי ללקוחותינו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully