וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות הבירה: אלו כוכבי המונדיאל שנבחרו להוביל קמפיין עולמי

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 11:52

בירת המונדיאל הרשמית, "באדוויזר", בחרה באגדות הכדורגל ליונל מסי, ניימאר וראחים סטרלינג כשגרירים במהלך משחקי גביע העולם בכדורגל. השלושה יובילו את הקמפיין The World is Your to Take שישודר במהלך חודש המשחקים במסגרת מונדיאל קטאר 2022

budweiser, neymar. יח"צ חו"ל,
קמפיין לבירת budweiser, ניימאר/יח"צ חו"ל

באדוויזר הוא מותג הבירה שמעניק חסות למשחקי המונדיאל בקטאר. עם האירוע הענק, השיקה יצרנית המותג, חברת AB InBev, את הקמפיין הגדול ביותר שלה עד כה - The World is Your to Take, בכיכובם של אייקוני הכדורגל ליונל מסי, ניימאר ג'וניור וראהים סטרלינג.

בקמפיין, שצפוי לקבל חשיפה גדולה יותר מכל קמפיין אחר של המותג מיום הקמתו לפני 146 שנה, רואים את אגדות הכדורגל מובילים קבוצה של אוהדים במורד מנהרות השחקנים אל המגרש. החבורה הנרגשת רוקדת, מתרוצצת והולכת במורד המעבר כשהיא אוחזת בדגלים ממדינות וקבוצות שונות, כולל דגל הגאווה בגווני הקשת. ברקע מתנגן השיר: Everybody Wants to Rule the World של להקת Tears for Fears, אשר לוכד את ההתרגשות המורגשת לקראת הטורניר.

world is yours to take. יח"צ חו"ל,
world is yours to take, קמפיין הבירה של המונדיאל/יח"צ חו"ל

"העולם הוא שלכם"

"הנחישות להתגבר על אתגרים בכדי להגיע לגדולה, כמו שראינו אינספור פעמים ממסי, ניימאר ג'וניור וסטרלינג, מהווה השראה עבורנו ועבור מעריצים ברחבי העולם. אנו מקווים שהקמפיין החדש שלנו יזכיר למעריצים שלא משנה מה עומד בדרככם, העולם הוא שלכם". מסר טוד אלן סמנכ"ל השיווק העולמי של באדוויזר.

בנוסף, באדווייזר משתפת פעולה עם הראפר ליל בייבי, אשר מציג סינגל חדש בשם "The World is Yours to Take" בהשראת קמפיין המותג ויהווה את הפסקול הרשמי של משחקי המונדיאל 2022.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
budweiser, messi. יח"צ חו"ל,
מסי בפרסומת לבירהi/יח"צ חו"ל

קלילה, זורמת ומותאמת לישראל

במהלך המונדיאל חברת הכרם תצא עם מגוון פעילויות בברים השונים ותשיק את בירת באדוויזר במהדורת מונדיאל ברשתות השיווק.

בקבוק מהדורת באדוויזר מונדיאל 2022 מנציח את גביע העולם אליו כמהים מליוני אוהדים ושחקנים מרחבי הגלובוס, אותו יניפו שחקני הקבוצה הטובה ביותר.

בנוסף, באדווייזר חברה אל חברת ריפלס אשר תציע לאוהדים להדפיס מגוון של תכנים ייעודיים מעוצבים על גבי קצף הבירה. עמדת ריפלס תעמוד בבר הספוטניק במהלל כל תקופת המונדיאל.

בשנת 2019 חברת AB InBev בחרה בחברת הכרם כמפיץ של בירת באדוויזר בישראל. הבירה נולדה בסנט לואיס שבמיזורי בשנת 1876. באדוויזר הינו לאגר פרימיום זהוב בהיר, בעל טעם מאוזן, קליל ומרענן. בזכות הבשלה ארוכה וסבלנית האורכת חודש ימים - כפול זמן מהמקובל בייצור לאגר מסחרי, לצד שימוש בעץ אשור בתהליך היישון ובאורז כאחד הרכיבים מתקבלת בירה קלילה וזורמת, אידיאלית לאקלים ולקהל הישראלי. הבירה כשרה עם 5% אלכוהול.

budweiser, sterling. יח"צ חו"ל,
ראחים סטרלינג. גם הוא בין הפרזנטורים בקמפיין/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully