וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הצמיחה: ענקית ההייטק הישראלית Priority ברצף מינויים חדשים

21.11.2022 / 11:35

חמדת כהן שרגא מונתה ל-VP R&D; ליאור ברט מונה ל-CTO וזיו בן צבי ל-CRO החברה. בשנה וחצי האחרונות רכשה החברה חמש חברות בתחומים שונים ביותר מ-400 מיליון שקלים, מה שהופך אותה לשחקנית הגדולה ביותר בתחום ניהול העסקים והארגונים בישראל

חמדת כהן שרגא. אלן צ'פלסקי,
חמדת כהן שרגא/אלן צ'פלסקי

ענקית ההייטק הישראלית Priority מודיעה היום, יום שני (21\11\22) על רצף מינויים בחברה: חמדת כהן שרגא מונתה ל-VP R&D, ליאור ברט מונה ל-CTO וזיו בן צבי ל-CRO של החברה. רצף המינויים מגיע אחרי צמיחה משמעותית של החברה בשנה וחצי האחרונות, בה רכשו חמש חברות ביותר מ-400 מיליון שקל.

במסגרת תפקידה כ- VP R&D, תנהל כהן שרגא את כל פעילות הפיתוח ובדיקות המוצר ב- Priority, כולל עבור פתרון ה-Cloud ERP המתקדם של החברה והפתרונות החדשים לניהול העסקים בענן בתחום הקמעונאות. כהן שרגא תחליף את ליאור ברט שיעבור לכהן כ-CTO החברה אחרי למעלה מ-8 שנים בתפקיד. זיו בן צבי בתפקידו כ- CRO, יהיה אחראי על הפעילות העסקית הגלובלית של החברה וההמשך התרחבותה.

לחמדת כהן שרגא (44) מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה ובניהול גופי פיתוח בחברות סטארט-אפ לצד חברות ענק, במגוון תחומים שונים וביניהם: סייבר, פינטק, אינטרנט, פרסום ובריאות.
זיו בן צבי (51) מצטרף ל-Priority לאחר שמילא תפקידי מנהיגות בכירים ב-Ex Libris וב-NICE Systems. בעברו מילא תפקידי ניהול מכירות שונים בתעשייה האווירית לישראל (תע"א). עם כניסתה לתפקיד אמרה חמדת כהן שרגא: "אני מתרגשת להצטרף ל- Priorityכסמנכ"לית מחקר ופיתוח. Priority הינה חברה גלובלית מצליחה שמוכיחה שנה אחרי שנה שעבודה מאומצת ומושקעת מביאה תוצאות. אני מביאה איתי ניסיון רב שנים בטכנולוגיה, בבניית צוותי פיתוח ובהובלת מצוינות ואיכות. פגשתי ב- Priorityאנשים מצוינים ומוצר מעולה ואני בטוחה שנדהר ביחד קדימה".

ליאור ברט. אלן צ'פלסקי,
ליאור ברט/אלן צ'פלסקי

מדברי ליאור ברט, CTO החברה: " Priority היא מובילת השוק הבלתי מעורערת ואני גאה להמשיך ולעבוד עם הצוות הדינמי שלה בתפקידי החדש. החזון שלנו הוא לספק לעסקים את מערכות התוכנה המתקדמות ביותר ובתפקידי החדש המשימה שלי היא לוודא שהאסטרטגיה הזו מתבצעת באמצעות הטכנולוגיות המתאימות והחדשניות היותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זיו בן צבי. אלן צ'פלסקי,
זיו בן צבי/אלן צ'פלסקי

זיו בן צבי, CRO החברה: "אני שמח וגאה להצטרף למשפחת קבוצת Priority ולעמוד בראש מערך הפעילות העסקית הגלובלית של החברה, במיוחד בתקופת התחדשות, שינוי ורכישות חדשות שמבצע התאגיד. אני בטוח שיחד נוביל את החברה להישגים חדשים ולצמיחה בינלאומית רחבה הרבה יותר".
מנכ"ל Priority שגיב גרינשפן הוסיף: "שורת מינויים זו היא תוצאה נוספת של הצמיחה וההתרחבות שלנו. אני שמח לצרף אלינו את חמדת ואת זיו כתוספת כוח משמעותית עבור Priority. אני סמוך כי יובילו אותנו למחוזות חדשים בעולם ויסייעו לשיפור ודיוק המוצר שלנו. אני מאחל לכולם הרבה בהצלחה ובטוח שיביאו לתוצאות מצוינות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully