וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין בינאו מונה לסמנכ"ל מכירות של חברת הסטארטאפ Trullion

21.11.2022 / 11:51

במסגרת תפקידו, יפעל מרטין לטובת התרחבות הפעילות בניו יורק ובעולם מבחינת כוח האדם בחברה ומניין הלקוחות

מרטין בינאו. ניב קנטור,
מרטין בינאו/ניב קנטור

חברת הסטארטאפ Trullion, שמפתחת פלטפורמה חשבונאית מבוססת AI לניהול ואוטומציה של תהליכי עבודה פיננסיים, מודיעה על מינויו של מרטין בינאו לסמנכ"ל המכירות (VP Sales) בחברה. מינוי זה מגיע בהמשך לתהליך התרחבות החברה בשנה האחרונה. במסגרת תפקידו, יפעל מרטין לטובת התרחבות הפעילות בניו יורק ובעולם מבחינת כוח האדם בחברה ומניין הלקוחות.

מרטין מביא עימו ניסיון של כמעט עשור בתחום המכירות בהייטק לצד הבנה פיננסית מעמיקה. לאורך השנים החזיק במשרות בתחום המכירות ב- conveyIQ, Dropbox, Templafy. במסגרת תפקידו יבסס וירחיב את מערך המכירות של החברה ברחבי העולם, וכך יתמוך בגדילתה וצמיחתה של Trullion.

מרטין בינאו, סמנכ"ל מכירות, Trullion: " Trullionמייצרת טרנספורמציה בעולם החשבונאות המסורתי, תוך שימוש בטכנולוגיה וחדשנית ובשילוב בינה מלאכותית לטובת ייעול תהליכי עבודה, דיוק המספרים ויכולת לקבל החלטות עסקיות קריטיות מבוססות נתונים. אני נרגש להצטרף ל-Trullion ולהוביל את אסטרטגיית המכירות שלה על מנת לספק ללקוחותינו את המוצר הטוב ביותר שיסייע להם בייעול משמעותי של תהליכי העבודה שלהם."

אייזיק הלר, מייסד שותף ומנכ"ל החברה: "בשנה האחרונה Trullion חוותה צמיחה חיובית שבאה לידי ביטוי בהשלמת סבב גיוס מוצלח, התרחבות של כוח אדם איכותי ולקוחות בינלאומיים שבחרו בנו על מנת לייעל את התהליכים הפיננסיים שלהם ולהפוך אותם למדויקים ומהירים יותר. לצד זה, אנחנו שמחים לצרף אלינו את מרטין, שיוביל וינהל את מערך המכירות ויחד נוכל להצעיד את החברה קדימה ולממש את החזון.

חברת Trullion נוסדה בשנת 2019 ע"י אייזיק הלר (מנכ"ל) ואמיר בולדו (סמנכ"ל טכנולוגיות), ופיתחה פלטפורמה חשבונאית מבוססת AI לניהול ואוטומציה של תהליכי עבודה פיננסיים. החברה פונה לסמנכ"לי כספים ולגופי ייעוץ פיננסים במטרה לייעל את עבודתם מעיבוד וארגון הדו"חות הכספיים הרבים. הפלטפורמה מתבססת על טכנולגיית בינה מלאכותית, המפיקה מתוך הנתונים מידע פיננסי בזמן אמת. התוכנה סורקת חוזים של חברות, יודעת לחלץ ולתרגם את הנתונים החשבונאים הרלוונטיים, ולמעשה מפרשת אותם עבור הלקוחות. החברה מונה כיום כ-50 עובדים במטה החברה בתל אביב ובניו יורק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully