וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסיו למפרט מונה לשותף ב-SYN Ventures

21.11.2022 / 13:12

יוביל את השקעות הקרן בסייבר הישראלי

מרסיו למפרט. אליזבת גרין,
מרסיו למפרט/אליזבת גרין

מרסיו למפרט מונה לשותף בקרן ההשקעות SYN Ventures המתמחה בסטארטאפים בתחום הסייבר ויוביל את השקעותיה בחברות בישראל.

SYN Ventures מנהלת שתי קרנות בהיקף כולל של 500 מיליון דולר וביצעה בחמש השנים האחרונות מעל 50 השקעות בחברות סייבר והיא הקרן הגדולה בעולם בתחום הסייבר במספר העסקאות.
עשר מתוך החברות הן ישראליות, כולל ההשקעות של ClearSky Ventures ומתוכן ארבע Solebit, Demisto, Preempt ו-Intsights כבר נמכרו בסכום כולל של כ- 1.2 מיליארד דולר. השקעות נוספות של הקרן בישראל הן בטאלון סייבר סקיוריטי, RevealSecurity, טרנסמיט סקיוריטי ו-Refine Intelligence.

מרסיו הוא בעל ניסיון רב שנים כמנהל, חבר בדירקטוריונים, מנטור ומשקיע, וליווה סטארטאפים ישראלים לאקזיטים מוצלחים, בהם Finjan Software Security, סולביט, פריאמפט סקיוריטי ופולירייז. מרסיו מרצה על יזמות באוניברסיטת רייכמן, ומילא בשנים האחרונות שורה של תפקידים חברתיים כולל מנכ"ל קרן דואליס לעסקים חברתיים. הוא יליד ברזיל ועלה לארץ כנער ציוני. בנוסף לפועלו בתחום העסקי, תורם מרסיו רבות גם במסגרת התנדבותית כמנטור בקרן הישג לחיילים בודדים, מנטור בתוכנית מושל למעוטי יכולת וחבר בועד מנהל בקרן שמש מקבוצת עוגן. כמו כן, הוא פעיל ליזמות לקידום השקעות אימפקט.

מרסיו למפרט: "אני שמח להצטרף ל-SYN Ventures שהיא קרן סייבר Tier-1 ורואה בישראל יעד מרכזי. בישראל פועלים יותר מ-800 סטארטאפים בתחום הסייבר, שגייסו בשנת 2021 למעלה מ-9 מיליארד דולר, פי שלושה יותר מאשר בשנת 2020. ההערכות הן שהשוק הישראלי תופס של נתח של 20-30 אחוז מההשקעות הפרטיות בסייבר בעולם. אנחנו כעת בתקופה מאתגרת יותר שבה תקציבי האבטחה עומדים במבחן בחברות ומנגד הדרישה לתוכניות אבטחה צפויה להתגבר. בתנאים החדשים, הביקוש לפתרונות סייבר יעילים וחכמים צפוי לגדול, ולחברות הסייבר הישראליות יהיה תפקיד מפתח בכך. אני בטוח ביכולתנו לגלות את החברות שמפתחות את הטכנולוגיות הטובות ביותר בתחום, להשקיע ולצמוח יחד איתן".

ג'יי ליק, שותף מנהל ב-SYN Ventures: "מרסיו הוא בעל ותק והכרות עמוקה עם תעשיית הסייבר הישראלית. אנחנו נרגשים למנף את נקודת המבט, התובנות שלו והניסיון כמנטור ובליווי חברות מהשלבים הראשונים ועד לאקזיט."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully