וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאלף מזכירות הפגינו בתל אביב: "לא נהיה יותר שקופות"

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 16:23

ההפגנה בהשתתפות עובדות מכל רחבי הארץ, התארגנה בעקבות עלייה ניכרת בהיקף העבודה של המזכירות והצוות המנהלי בבתי הספר - וזאת בלי כל סוג של פיצוי או תגמול. יו"ר הסתדרות המעו"ף: "במשרד החינוך רוצים שתנהגו באחריות, אבל בלי תמורה לעבודתכן. אנחנו אומרים עד כאן"

הפגנת מזכירות בבתיה"ס 2. דוברות ההסתדרות,
"לא עובדות החינם" המזכירות ועובדות המנהלה בבתי הספר מפגינות בתל אביב/דוברות ההסתדרות

כאלף מזכירות, מנהלניות ומנהלות חשבונות קיימו בצהריים (ב') הפגנה בקריית הממשלה בתל אביב תחת הכותרת "לא עובדות בחינם". ההפגנה באה בעקבות סירובו של מרכז השלטון המקומי ומשרד החינוך לשאת ולתת עם הסתדרות המעו"ף המייצגת את אלפי העובדות והעובדים - בנוגע להכבדת עומס העבודה שלהן/ם.

"אנחנו כאן כדי להישמע. לא ייתכן שיטילו עלינו עוד ועוד משימות כאילו אנחנו שקופות ולא יתגמלו אותנו", אמרה אחת מבאות האירוע.

הרקע למשבר נובע מההחלטה להכניס לשימוש את תכנית "גפ"ן" בבתי הספר, שמשמעותה בפועל הטלת משימות נוספות על נשות הצוות המנהלי: מתפעול המערכת, דרך התנהלות עם ספקים, יישום מודלים חדשים ומענה לבעיות ועד ניהול תקציבים גדולים ונשיאה באחריות עליהם. הכנסת המערכת לפני כמה חודשים הביאה להגדלת עומס העבודה וליצירת תפקידים וגזרות אחריות נוספות שהמזכירות צריכות לנהל מעבר לתפקידן היומיומי.

יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל נאם בפני באות ההפגנה ואמר: "במשרד החינוך רוצים שתנהגו במקצועיות ובאחריות, אבל בלי תמורה לעבודתכן הקשה. אנחנו אומרים 'עד כאן', אנחנו רוצים שהדרישות מכן יתבטאו בשכר ובתקנים. מכאן אנחנו יוצאים בקריאה למרכז השלטון המקומי, למשרד החינוך ולמשרד האוצר - ללא תגמול הולם למזכירות, למנהלניות ולמנהלות החשבונות - פשוט לא נמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully