וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז הרצברג מונתה לסמנכ"לית אסטרטגיית המוצר של Wiz

22.11.2022 / 11:53

בתפקידה החדש רז תמשיך להוביל את אזורי המוצר השונים, ותיקח הובלה בנוסף גם על צוות השיווק והמיצוב של Wiz בשוק אבטחת הענן

רז הרצברג. יחצ,
רז הרצברג/יחצ

רז הרצברג, 31, ששימשה עד כה כמנהלת מוצר ראשית ב Wiz, מונתה לסמנכ"לית אסטרטגיית המוצר של החברה. הרצברג הצטרפה ל Wiz עם הקמתה לפני כשנתיים וחצי, לאחר שהובילה צוות מנהלי מוצר במיקרוסופט וקודם לכן עבדה כמפתחת בגוגל. היא גדלה ברמת אפעל, שירתה ביחידה 504 המסווגת במודיעין ואחרי השחרור עבדה בסטארט־אפ ג'ינג'ר (כיום אינטל). בהמשך סיימה תוכנית ששילבה תואר במדעי המחשב באוניברסיטה העברית עם שנה של לימודי עיצוב בבצלאל.

בתפקידה האחרון במיקרוסופט הקבוצה שלה עבדה על אז'ור סנטינל, מוצר ענן שמאפשר לארגונים למזג את המידע וההתראות שמגיעות ממערכות האבטחה השונות בארגון. כאשר אסף רפפורט ושותפיו מאדאלום החליטו לעזוב את מיקרוסופט לטובת הקמת Wiz, לרז היה טבעי להצטרף אליהם. כך הפכה הרצברג לאחת מעשרת העובדים הראשונה של Wiz שקמה במרץ 2020.

בתפקידה החדש כסמנכ"לית אסטרטגיית המוצר של Wiz רז תמשיך להוביל את אזורי המוצר השונים, ותיקח הובלה בנוסף גם על צוות השיווק והמיצוב של Wiz בשוק אבטחת הענן.

לדברי הרצברג, ההוצאות בתחום אבטחת ענן צפויות לגדול ב-26% ב-2023 והוצאות על אבטחת יישומיים צפויות לעלות ב-24% בהשוואה לשנת 2022 - כך עולה מדו"ח חדש של גרטנר שעומד בסתירה לקיפאון השורר בהיי טק בכל הקשור לגיוסי כסף ועובדים, לצניחה של מניות חברות ציבוריות ולירידה בשווי של יוניקורנים. גרטנר מצביעים על הסיבות לגידול בביקושים: הימשכות מלחמת הסייבר של רוסיה באוקראינה, התקפות סייבר מתמשכות על תשתיות קריטיות ברחבי העולם - שמרביתן מבוצעות על ידי ממשלות (סין, רוסיה, אירן), העלייה בהוצאה על סייבר בקרב חברות Fortune500 שעל פי הערכות יוציאו בממוצע 3% מהתקציב שלהן על סייבר, וכמובן על המשך העבודה מרחוק והצורך של ארגונים לעבור לעבודה מלאה בענן ולאבטח את המידע הרגיש שם.

באוגוסט האחרון חשפה Wiz כי הגיעה להיקף מכירות ARR של 100 מיליון דולר בתוך 18 חודשים מהיום בו ציינה מכירות בהיקף של מיליון דולר. החברה קמה במרץ 2020, הטכנולוגיה שלה מותקנת ביותר מ-25% מחברות Fortune100 ועל לקוחותיה נמנים BMW Salesforce, Slack, Colgate, Blackstone ועוד. החברה מעסיקה 560 עובדים, מתוכם כ- 180 בישראל, והיא צפויה להמשיך ולגייס עובדים בארץ ובעולם.

גם בכל הקשור לגיוס הון, Wiz נחשבת לאחת החברות המהירות בעולם: החברה הוקמה במרץ 2020 וגייסה 600 מיליון דולר תוך 18 חודשים, שהביאו אותה לשווי של 6 מיליארד דולר. בגיוסים השתתפו הקרנות סקויה, אינדקס, אינסייט פרטנרס, גרין אוקס, סיילספורס וסייברסטארטס של גילי רענן. בין המשקיעים הפרטיים הבולטים בחברה נמנים ברנרד ארנו, האיש העשיר בעולם; האוורד שולץ, הבעלים של סטארבקס ויזמים בולטים נוספים. מגזין פורבס בחר באוגוסט האחרון ב-Wiz כאחת ממאה חברות הענן המובילות בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully