וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי שתדעו איך להתמודד: המיזם הרפואי החדש של מיכל אנסקי

22.11.2022 / 12:43

לפני שלוש שנים חלתה אנסקי בפציאליס, שיתוק הפנים. כעת היא פותחת את SMILE BACK, מיזם רפואי חדש בהרצליה מדיקל סנטר

מיכל אנסקי. יחצ,
החיוך חזר. מיכל אנסקי/יחצ

בבית החולים מדיקל סנטר בהרצליה נפתחה מרפאה חדשה לטיפול במחלות שיתוק הפנים - פציאליס וסינקנזיס. המרפאה הוקמה ע"י מיכל אנסקי שלפני 3 שנים לקחתה בשיתוק הפנים. אנסקי חוותה באופן אישי את החסך בשירות כולל ומלא לטיפול במחלה, ובחרה לפתוח את הקליניקה יחד עם ד"ר יותם שקדי, מומחה לאבחון וטיפול בשיתוק ופנים, במרכז המאגד לראשונה בישראל את כל הגורמים המקצועיים לטיפול במחלות שיתוק פנים.

פציאליס (שיתוק עצב הפנים facial nerve palsy) הוא מצב שבו נפגע תפקוד עצב הפנים, השיתוק עלול לכלול פגיעה בכל אחד משרירי הפנים השפיעים על תנועות והבעות הפנים לרבות החיוך, הרמת גבות וסגירת העיניים. פציאליס הינה תופעה שכיחה באופן יחסי, והערכות מדברות על כך שאחד מכל 60 אנשים יסבול מכך במהלך חייהם. ככל שהאבחון והטיפול בפציאליס נעשה מוקדם יותר, כך ניתן יהיה לראות שיפור תפקודי טוב יותר לאורך תהליך השיקום. במסגרת המרפאה הרב תחומית מגוון פתרונות אבחון וטיפול הכוללים טיפולי פיזיותרפיה מותאמים, טיפול תרופתי, בוטוקס וניתוחים.

"אחרי מסע ארוך, של אדמיניסטרציה, פגישות עם רופאים ופיזיותרפיסטים, שיחות עם מטופלים וכחלק מהמסע האישי שלי - עם רצון לעשות משהו עבור אחרים, כדי שלא יאלצו להרגיש חסרי אונים כפי שהרגשתי אני כשהמחלה הזו פגעה בפני", אמרה אנסקי, "ולאפשר לקבל טיפול תרופתי ונפשי נכון מהרגע הראשון, כדי שהיא לא תסתבך ותהפוך לכרונית כפי שקרה לי. בשל כך החלטתי לאמץ את מחלת הפציאליס וסינקנזיס שהיו יתומות בארץ עד כה. ביחד עם ד"ר יותם שקדי והפיזיותרפיסטית יעל שניידר, שניהם בעלי ניסיון רב בתחום, הקמנו מרכז המציע את כל דרכי הטיפול, הפתרונות היעילים והמענה התרופתי המיטבי במסגרת חלון הזדמנויות נכון. נציע את כל המידע ה ודרכי הטיפול המעודכנים בהתאם למחקרים העדכניים בעולם היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully