וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח נקי של יותר מ-2.5 מיליארד שקל לדיסקונט מתחילת 2022

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 9:02

קבוצת דיסקונט מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2022: הרווח הנקי ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-893 מיליון שקל, בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח ב-2.56 מיליארד שקל. אורי לוין: "ביצועים מצוינים המשקפים את איתנות הבנק והקבוצה"

מנכ"ל בנק דיסקונט אורי לוין בכנס הג'רוזלם פוסט. ג'רוזלם פוסט,
בנק דיסקונט ומנכ"ל הקבוצה, אורי לוין. דוחות מצוינים גם ברבעון השלישי של 2022/ג'רוזלם פוסט

קבוצת דיסקונט, בניהול אורי לוין, מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2022, מהם עולה שיפור בתוצאות העסקיות של הבנק: הרווח הנקי ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-893 מיליון שקל, כלומר - עליה בשיעור של 23.7% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. גם התשואה להון ברבעון השלישי של השנה השתפרה והגיעה לשיעור של 15.0%, לעומת 13.8% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב-2.56 מיליארד שקל, המבטאים עליה בשיעור של 13.9% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. גם בתשואה להון בתשעת החודשים הראשונים של השנה נרשם שיפור קל והיא הגיעה לשיעור של 15.0% לעומת 14.9% בתקופה המקבילה אשתקד.
דוחות חזקים לדיסקונט: הרווח הנקי ברבעון השלישי - 893 מיליון שקל

בתחום האשראי צמח דיסקונט מתחילת השנה ב-11% באופן כולל, ב-17.6% במשכנתאות וב-15% באשראי לעסקים קטנים ובינוניים.

אורי לוין מנכ"ל בנק דיסקונט. יח"צ,
אורי לוין, מנכ"ל דיסקונט: "איתנותו של דיסקונט משמעותית במיוחד בתקופה זו כאשר סימני האטה כלכלית נראים במשק"/יח"צ

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "גם ברבעון זה קבוצת דיסקונט מציגה ביצועים מצוינים המשקפים את איתנות הבנק והקבוצה. אנו ממשיכים ביישום נחוש ומוצלח של התוכנית האסטרטגית הרב שנתית. איתנותו של דיסקונט משמעותית במיוחד בתקופה זו כאשר סימני האטה כלכלית נראים במשק. גם בראיה קדימה, נמשיך לחולל תחרות בשוק הבנקאות ולהוביל מהלכים משמעותיים עבור לקוחותינו".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully