וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדש: שני עורכי-דין חדשים הצטרפו למשרד של עו"ד אייל בסרגליק

23.11.2022 / 13:42

חגיגה משולשת ב'קבוצת בסרגליק - עריכת דין ויזמות עסקית' שבבעלות עו"ד אייל בסרגליק: 2 עורכי דין חדשים מצטרפים; למגן הוקרה מראש מחוז תל-אביב בלשכת עורכי-הדין; ואירוע חגיגי לחנוכת המשרדים החדשים

משרד עו"ד בסרגליק. אלי מעייני,
מזל וברכה. משרד עורכי הדין בקבוצת בסרגליק/אלי מעייני

2 עורכי-דין חדשים הצטרפו לאחרונה למשרד עורכי-הדין של עו"ד אייל בסרגליק, שבמקביל זכה לקבל מגן הוקרה מיוחד מעו"ד עמית בכיר, יו"ר מחוז תל-אביב בלשכת עורכי-הדין, במסגרת אירוע חגיגי שחנך את קומפלקס המשרדים החדש של 'קבוצת בסרגליק - עריכת דין ויזמות עסקית' אשר משתרעים על פני 300 מ"ר, במתחם העסקים בסר-סיטי.

כ-400 נבחרי ציבור, בכירים בלשכת עורכי-הדין ונושאי תפקידים בכירים בשירות המדינה, וחלק מלקוחות המשרד נכחו באירוע. ביניהם היו השר המיועד אלי כהן ממפלגת הליכוד; חברי הכנסת מאי גולן (ליכוד) ונתנאל חייק (ש"ס); ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו; נועם ששון, סגן ראש מועצת באר יעקב; כונס הנכסים הרשמי (כנ"ר) לשעבר, שלמה שחר; מנכ"ל ישיבת פונוביץ אלי בוסקילה; בכירים בלשכת עוה"ד; עורכי-דין בכירים, לרבות עו"ד דן אלדד לשעבר מ"מ פרקליט המדינה; ורב העיר עמנואל, הרב חיים קיז'נר, שכיבד את בסרגליק בקביעת המזוזה בקומפלקס המשרדים.

במעמד המרגש ציין בסרגליק: "אף פעם בחיי לא הלכתי יום לעבודה, אני הולך כל יום לעסוק בתחביב שלי - הצלת חיים. 20 שנים אני מייצג לקוחות בתחומים שונים, וכל אחד מהם הוא עולם ומלואו. לכל אחד מהם יש משפחה מודאגת שעולמה התהפך עליה עם קבלת כתב האישום או התביעה שהביאו אותם אלי, ואני נלחם עבור כל אחד ואחד מהם כאילו זה מאבק חיי, יחד עם צוות המשרד המסור והמקצועי שלי, המוטו שאני חרטתי על דגלי הפך גם למוטו שלהם".

קבוצת בסרגליק שהתחדשה במשרדים חדשים מורכבת משתי חברות: חברת עורכי-הדין במסגרתה מיצב עצמו בסרגליק כאחד מעורכי-הדין הבכירים בישראל בתחומים הפלילי, צווארון לבן ותחומים נוספים; וחברת היזמות אותה הקים עו"ד בסרגליק לפני שנתיים, שעד כה הוציאה לפועל את מיזם ההכנה לבחינות הלשכה 'ביונד'; גני ילדים 'בסר-קיד' בשיטה המונטסורית; ומתמחה בליווי חברות סטארט-אפ, עסקאות נדל"ן וייעוץ לחברי כנסת ואנשי עסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully