וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביעד הראל מצטרף ל-Team8

23.11.2022 / 14:58

קבוצת Team8 מתחזקת ומתרחבת בתחום ה-Data ומצרפת את אביעד הראל, ממייסדי חברת האנליטיקה Sisense, כשותף מנהל. הראל ילווה הקמה וצמיחה של חברות בתחום ה-Data, שהקבוצה מזהה כתחום גדל ומבטיח

אביעד הראל. יחצ,
אביעד הראל/יחצ

Team8 מודיעה היום על מינויו של אביעד הראל כשותף בקבוצה, כחלק ממהלך שנועד להתרחב ולהקים חברות מצליחות בתחום ה-Data ועיבוד הנתונים. במסגרת המודל המיוחד של Team8 להקמת חברות, הראל יהיה אחראי על הקמת חברות בתחומי Data והשקעה בהן, על שלל תהליכים - החל משלבים ראשוניים של טרום-הקמת החברות: פיתוח תזות, רעיונאות (Ideation), גיוס יזמים, ועד לשלבי הקמת החברות, ליווי שלהן במציאת product-market-fit וצמיחה. זאת בהתבסס על הניסיון, הידע וההיכרות העמוקה שלו עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר והפערים בשוק בתחום זה.

בעשור האחרון, תחום הנתונים והמידע הפך לבעל חשיבות מכרעת עבור כל ארגון או חברה ונמצא בגדילה אקספוננציאלית, הן מבחינת כסף שמושקע בטכנולוגיות הדאטה והן מבחינת פתרונות המאפשרים לחברות ולעסקים להפיק ערך מוסף מהמידע. כיום ישנה ציפייה מכל חברה לאמץ גישה המונעת ומבוססת נתונים (Data Driven) ולקבל החלטות אסטרטגיות המבוססות על ניתוח נתונים זאת במקביל להאצה הניכרת של טכנולוגיות מתקדמות בתחום - כל אלו יחד מהווים קרקע פוריה לסטארטאפים חדשים ומייצרים אפשרויות והזדמנויות רבות, החל מטכנולוגיות לאיסוף מידע בהיקפים שלא נאספו בעבר, הנגשה של המידע, ניתוח חכם ויעיל והפקת ערך ותובנות ממנו.

אביעד הראל, מהמייסדים של Sisense, סטארט-אפ מוביל בתחומי הבינה העסקית. במהלך כהונתו הוביל מגוון רחב של מחלקות, כולל R&D, ניהול מוצר ניהול לקוחות בין היתר. אביעד עבר לארצות הברית ב-2013 כדי להרחיב את פעילות החברה ולפתוח את Sisense US, שהפכה במהירות למטה החברה. במהלך תקופה זו, ביסס הראל מנועי צמיחה נוספים עבור Sisense, כולל שירותים מבוססי ענן, מוצרי SaaS ושירותי OEM. בשנים האחרונות, הראל כיהן כ-COO ו-GM של Sisense תוך שהוא גם משמש כאנג'ל (משקיע פרטי) לחברות רבות, LP ויועץ לחברות טכנולוגיה.

אביעד הראל, שותף מנהל בקבוצת 8Team: "אני שמח להצטרף לקבוצת 8Team כדי להרחיב את פעילותה בתחום הדאטה. אין לי ספק כי היכולת של הקבוצה הזו, האנשים המוכשרים המשתייכים אליה ומתודת הקמת החברות המוכחת שלה, יובילו אותנו להצלחות עסקיות ולפיתוח טכנולוגיות חדשניות יחד עם היזמים המובילים בשוק".

נדב צפריר, מייסד ושותף מנהל בקבוצת 8Team: "כחלק מהאצת תהליכי הדיגיטציה, דאטה הפך להיות תחום קריטי יותר מבעבר. כיום, קבלת החלטות חכמה חייבת להיות מבוסס נתונים, ואנו עדים להתפתחות המואצת של הטכנולוגיות בתחום זה. על מנת להקים חברות מצליחות שפותרות בעיות משמעותיות בתחום הדאטה ולחבור אל היזמים הטובים ביותר בתעשייה, אנחנו חייבים ליצור עבורם ערך יוצא דופן ולכנס את מיטב המומחים בכל תחום. צירפנו אלינו את אביעד שמגיע עם ידע, ניסיון ומיומנויות ייחודיים בתחום הדאטה, כדי להרחיב את פעילות הקבוצה ולבנות חברות שיהיו המובילות בתחום."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully