וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה כץ מונתה למנכ"לית Cityr ישראל

24.11.2022 / 7:48

במסגרת הליך ארגוני לפיתוח מנועי צמיחה חדשים: קבוצת היזמות והשקעות הנדל"ן, Cityr Group מינתה את כץ למנכ"לית החברה בישראל

יוליה כץ. דימה פונדיק,
יוליה כץ/דימה פונדיק

קבוצת היזמות Cityr Group העוסקת בהשקעות נדל"ן בארה"ב מינתה את יוליה כץ למנכ"לית Cityr ישראל. זאת, במסגרת הליך ארגוני מקיף לפיתוח מנועי צמיחה חדשים והעמקת האחיזה בסגמנט התשתיות אותו פיתחה החברה מאוד בשנים האחרונות. כץ (43) מת"א, בעלת תואר B.Sc בניהול תעשייתי, וMBA במנהל עסקים ושיווק מהאוניברסיטה הפתוחה, היא בעלת ניסיון של 15 שנה בניהול מכירות ונדל"ן, ועובדת בקבוצת Cityr זה למעלה מעשור. בתפקידה האחרון כסמנכ"לית המכירות של החברה, חרגה כץ מגבולות הגזרה של התפקיד, ועסקה גם בניהול מערכות המידע, בתפעול שוטף ובבניית האינטראקציה הסימביוטית בין שאר המחלקות בארגון: שיווק, קשרי לקוחות וכספים. כמנכ"לית החברה בישראל, אחראית כץ על יישום האסטרטגיה וניהול תהליכי העבודה השוטפים, הובלת צוותי מנהלי המכירות והגדלת היקפי הגיוס של החברה בקרב משקיעים כשירים ישראלים.

הקבוצה בהובלת היזמים אורי פריש ורועי מרציאנו, התמקדה בעבר בעיקר בהשקעה במתחמי מולטי-פמילי בעלי פוטנציאל השבחה, ונכנסה ב- 2017 לתחום פיתוח תשתיות ושכונות חכמות לדיור בר-השגה באזורי צמיחה וביקוש בארה"ב. בימים אלו הודיעה החברה על השלמת פרויקט ביוסטון טקסס. בשנים האחרונות החברה רכשה קרקעות רבות נוספות ופרויקטים רבים נמצאים בשלבי אישור ופיתוח שונים.

אורי פריש: "בתקופה האינפלציונית הנוכחית, כאשר הזדמנויות ההשקעה הקונבנציונליות טומנות בחובן יותר סיכונים, ניכרת מגמה ערה של גופים מוסדיים ושל משקיעים פרטיים להשקעה בקרנות ייחודיות הפועלות בתחום פיתוח התשתיות. השקעות בסגמנט הזה פחות מושפעות מתנודתיות השוק, מגובות בביקושים גבוהים מצד שוק שסובל ממחסור בדיור בר השגה ונהנות מרוח גבית של הממשל האמריקאי והרשויות המוניציפליות. מניסיוננו, זהו תחום השקעה בעל שוק צומח, ביקוש קשיח וגובר ופוטנציאל רווחים. מינויה של כץ להוביל את פעילותה העסקית של החברה בישראל, נועדה בין השאר להנגיש את תחום ההשקעות האלטרנטיבי האטרקטיבי הזה למשקיעים כשירים - גם בישראל. זהו תחום לא מוכר לרוב השחקנים הקיימים בשוק המקומי ואין ספק שכישוריה העסקיים והניהוליים יסייעו גם למשקיע הישראלי ליהנות מפירותיו. המינוי מהווה מבחינת הקבוצה מכפיל כוח, יוליה מביאה עמה חשיבה מוכוונת טכנולוגיה, ומוסיפה כלים לחיזוק הקשר מול משקיעי הקבוצה, למיטוב ולדיוק יעילות מערכות המידע שלה. בימים אלו מובילה כץ פרויקט של בניית פורטל חדשני שיסייע למשקיעים להיות מעודכנים בסטטוס תיק ההשקעות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully