וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה ברזילי מונתה ל- Chief People Officerבסטארטאפ הגיימינג Overwolf

24.11.2022 / 11:26

ברזילי, בעלת תואר שני בהתנהגות ארגונית, שימשה בשבע וחצי השנים האחרונות כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הסייבר Cyberbit. לפני כן אחזה בתפקידים דומים בהוט מובייל ובאיקאה

דנה ברזילי. סיוון זויסה,
דנה ברזילי/סיוון זויסה

סטארט-אפ הגיימינג אוברוולף (Overwolf) מודיע על מינויה של דנה ברזילי לתפקיד Chief People Officer. ברזילי, בעלת תואר שני בהתנהגות ארגונית, שימשה בשבע וחצי השנים האחרונות כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הסייבר Cyberbit. לפני כן אחזה בתפקידים דומים בהוט מובייל ובאיקאה.

בנוסף לתפקידיה לאורך השנים, משמשת ברזילי כחברת הנהלה בעמותה לניהול משאבי אנוש בישראל, שופטת בתחרות מצוינות במשאבי אנוש וכן עוזרת בהתנדבות במנטורינג לחיילים משוחררים במסגרת עמותת 'עמית לחיים'.

"אני שמחה ומתרגשת לצאת למסע משותף עם חברה ששמה את האנשים שלה בראש סדר העדיפויות, ומשקיעה אינסוף משאבים בפיתוח ובהעצמה שלהם" אומרת דנה ברזילי ומוסיפה כי: "החיבור שלנו היה טבעי ומיידי, החזון והערכים המדהימים של אוברוולף, שבאמת באים לידי ביטוי בכל אחד מהא.נשים המוכשרות והמופלאים שמרכיבים את החברה, שבו אותי מהיום הראשון. Let's play".

אורי מרשנד, מנכ"ל אוברוולף: "אנחנו מתרגשים לצרף לשורותינו טאלנט חד-פעמי כמו דנה. לדנה יש יכולת מעוררת השראה של שאיפה ליותר, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר וראייה של כל עובד ועובד באופן אישי. האנשים הם מה שמאז ומעולם הפך את אוברוולף למה שהיא, ואין ספק שדנה תעשה level-up משמעותי לתחום משאבי האנוש, שהוא אולי החשוב ביותר - בכל חברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully