וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכה: רולדין מפגישה בין סופגניות לאומנות ציור הגוף בקמפיין יצירתי

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 15:39

לאורך השנים הקפידה 'רולדין' לחבר בין סופגניות פרי יצירתה, לבין עולמות האופנה, הלייף סטייל והאמנות וקמפיינים יצירתיים שהעלתה הרשת לקראת חג החנוכה במהלך השנים, זכו לחשיפה ובפרסים בארץ ובחו"ל. FOLLOW YOUR הוא הקמפיין החדש בשיתוף אמן ציורי גוף בינלאומי

רולדין משיקה את קולקציית הסופגניות של 2022. רונן מנגן,
רולדין משיקה את קולקציית הסופגניות של 2022 לצד קמפיין יצירתי/רונן מנגן

רשת הקונדיטוריות הישראלית 'רולדין', משיקה את קמפיין החנוכה המסורתי השנתי שלה, והפעם בשיתוף פעולה ייחודי עם אמן ציורי הגוף הבינלאומי יוהנס שטוטר. הקמפיין היצירתי יעלה היום (24.11) תחת הכותרת FOLLOW YOUR ART.

באמצעות שילוב של צורה וצבע, הופך שטוטר את גוף האדם לאובייקט אחר, היפר ריאליסטי ויוצא דופן כמו שכבר ביצע בעבר ויצר דמויות של צפרדע, זיקית, לווייתן, פרפר, זאב ועוד באמצעות ציור על גוף האדם.

הפעם קיבל יוהנס משימה מאתגרת - ליצור סופגנייה אנושית שתיראה בדיוק כמו המקור - והתוצאה מעניינת.

במהלך מספר חודשים, ערך יוהנס בסטודיו האישי שלו, מספר רב של טסטים על מגוון סופגניות עד שלבסוף נבחרו ארבע סופגניות שזכו "להתעורר לחיים". הצילומים נערכו בקלגנפורט, אוסטריה וערכו יומיים שלמים.

רולדין משיקה את קולקציית הסופגניות של 2022. רונן מנגן,
קולקציית הסופגניות של רולדין לחנוכה 2022 - בקמפיין אומנותי FOLLOW YOUR ART/רונן מנגן

מהנופים של חבל טירול להשראה על גוף האדם

החיבור של הסופגניות לעולם האמנות מהווה אבולוציה של הקמפיין האייקוני שהחל בשנת 2016 אז נעשה לראשונה חיבור בין עולם ההוט קוטור ועולם הסופגניות של 'רולדין'.

זו לא הפעם הראשונה שרולדין מקיימת שיתוף פעולה עם אמן בינלאומי. בשנת 2020 שיתפה הרשת פעולה עם האמנית אן סופי היוצרת את עבודותיה מתוך אוספים של בובות וצעצועים. אלו היו ימי קורונה ואן יצרה קולקציית מסיכות יצירתית שהתכתבה עם קולקציית הסופגניות.

האמן יוהנס שטוטר ידוע בעבודתו הפורצת דרך בתחום ציורי הגוף ואמנות הגוף. שטוטר, זכה בפרסים רבים, הגיע לציוני דרך שונים במהלך הקריירה הענפה שלו וקיבל שבחים במדיה הבינלאומית. הוא מתגורר בחבל טירול על הגבול שבין אוסטריה ואיטליה ושואב את ההשראה ליצירותיו מקשר עמוק עם הטבע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קמפיין חדש לרולדין חנוכה 2022. יח"צ,
יוהנס שטוטר, אמן ציורי הגוף הבינלאומי לרולדין/יח"צ

"אומנות היא זו שמנחה אותנו בפיתוח הקולקציה"

את הקמפיין הייחודי החדש של רולדין, מוביל הפרסומאי צור גולן, מנהל הקריאטיב הראשי במשרד הפרסום 'ראובני פרידן' וניתן יהיה לצפות בו בין היתר: בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בפרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובכל סניפי 'רולדין' ברחבי הארץ.

נועה בכר אהרוני, מנכ"לית רשת רולדין: "בכל שנה בחנוכה הקמפיין הוא השפיץ של תהליך ארוך ומורכב שמטרתו אחת: להביא לכל הישראלים קולקציית חג משמחת ולהפוך את חג החנוכה למושלם. אני שמחה שגם השנה הקמפיין משקף את תפיסת אמנות הקונדיטוריה שמנחה אותנו בפיצוח ופיתוח הקולקציה".

קמפיין חדש לרולדין. יח"צ,
קמפיין חדש ויצירתי לרשת רולדין, עם אמן ציורי הגוף יוהנס שטוטר/יח"צ

"שברנו את תקרת הזכוכית"

צור גולן, הפרסומאי ואיש הקריאטיב של רולדין: "לפעמים חלומות מתגשמים וזאת לא קלישאה, התחלנו לעבוד על הפרויקט הזה לפני שנה וחצי והיה שווה לחכות. אני גאה שהצלחנו לשבור את תקרת הזכוכית של עצמנו ולהפיק קמפיין בינלאומי בכל מובן המילה".

https://www.roladin.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully