וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר הבריאות: הפי האוור לסופ"ש במשרדי VIM

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 17:59

ביקרנו במשרדי החברה שבנתה פלטפורמה לשירותי בריאות ורפואה בארה"ב, המחברת בין חברות הביטוח לנותני שירותי הבריאות. שמענו סיפורים, פתחנו מקררים - וחזרנו בריאים ושלמים

VIM 2. ראובן קסטרו
VIM. מימין: אורי זיסקינד, קורל עזרא ואור ליבנה/ראובן קסטרו

מה עושים: VIM פיתחה פלטפורמה לשירותי בריאות ורפואה בארה"ב המחברת בין חברות הביטוח לנותני שירותי הבריאות. במדינה בשבה פועלים בנפרד אלפי מבטחים, המציעים עשרות אלפי תוכניות ביטוח ומיליוני נותני שירות רפואי, מאפשרת הטכנולוגיה לציבור האמריקני לקבל שירות רפואי רציף, תוך שינוי מודל התשלום.

משתתפים:

קורל עזרא, בת 26, נשואה, גרה בפתח תקווה. תפקיד: Backend Engineer, שנה וחצי בחברה.

אורי זיסקינד, זיס, בן 37, , רווק, גר בתל אביב. תפקיד: R&D Team Lead, ארבע שנים בחברה.

אור ליבנה, בן 32, נשוי+3, גר בקיבוץ יגור. תפקיד: Growth Marketer, עשרה חודשים בחברה.

לוקיישן: ממש בצומת של דרך השלום ויגאל אלון בת"א, נמצא בניין בן שתי הקומות של VIM, שאליו עוברו לא מזמן 90 עובדי החברה. העיצוב חמים וביתי. הלב הכחול, סמל החברה, מקדם את פני הבאים, על אחד הקירות יש איור של יד נוקשת, אופנוע תלוי על קיר אחר ופה ושם כתובים בגדול ציטוטים משעשעים: "אונלי ווין", ו"פס פס איטס אה קאם".

חדרי הישיבות נקראים על שמם של פארקים גדולים בארה"ב וישראל, ילוסטון מחד ומצדה מאידך. רצפת האופן ספייס הגדול מחופה בפרקט, ועל הגג יש דק, שולחנות פיקניק ומנגל. יש גם חדר הנקה, שירותים משותפים שמעוצבים בשחור, מקלחת מפנקת וחדר מוסיקה עם גיטרה חשמלית, קלאסית, קלידים, ובמרתף פלייסטיישן, ספות רכות בכחול וחרדל, הצבעים השולטים ברחבי המשרד, ומשחקי קופסא.

VIM 3. ראובן קסטרו
חדרי ישיבות עם שמות של פארקים ומונמנטים - מילוסטון ועד למצדה/ראובן קסטרו

הפסקת קפה: בחדר האוכל יש אוסף שולחנות עץ מכל מני סוגים וגדלים, על הרצפה מוזאיקה בשחור ולבן והמטבח שילוב של אפור, שחור ועץ. על אחד השולחנות מונחות קערות עם פירות ובמקרר השקוף קולה, זירו וחלב, ובירות מכמה סוגים.

במקרר הרגיל יש מעדנים, ביצים, טחינה, קוטג', גבינה טבעונית, ירקות, רוטב וינגרט, קיסר, שום ואלף האיים בבקבוקי ענק, לסלטים הגדולים לא פחות וגם חרדל, מיונז, סויה, מייפל ורוטב שוקולד. במקפיא יש שניצל טבעול, לחמים, ארטיקים. על השיש מיקרו, תנור אפיה ומכונת קפה, טוסטר, בלנדר, מכשיר סודה סטרים, ומכשיר להכנת ביצים קשות שנראה כמו חללית קטנה. לא רחוק משם יש מיכלים שקופים עם קורנפלקס, גרנולה, שקדים, פקנים ואגוזים.

במגירה מתחת אפשר למצוא קליקים מכל הסוגים, ביסקוויטים, קינדר, חטיפי בריאות ושוקולדים ולידה מגרה עם במבה, ביסלי, תפוצ'יס, אפרופו וגרעינים. יש גם מגירה עמוסה בתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
VIM 4. ראובן קסטרו
שרק לא נתבלבל בין המכשיר להכנת ביצים קשות לחללית המשרדית!/ראובן קסטרו

CV: עד שהגיעה לחטיבת הביניים, קורל היתה עמוק באומנות ובריקוד וכשהציגו בפני התלמידים את המגמה החדשה, היא התלהבה מהאתגר ולמדה עשר יחידות מחשבים ופיסיקה. אחרי הגיוס עשתה קורס תכנות בממר"מ ובתום השירות הסדיר, שחלקו היה מסווג, חתמה עוד שנתיים וחצי קבע, היתה בביג דאטה ועברה לתפקידי פיתוח. תוך כדי סיימה תואר במדעי המחשב במסלול ערב ולקראת השחרור התחילה לחפש עבודה.

"רציתי להיות בחברה שתורמת לעולם הרפואה", אומרת קורל, "כי אני אוהבת את העולם הזה ובתיכון התלבטתי אם ללמוד ביולוגיה. התראיינתי בכל מיני מקומות ומכר של המשפחה אמר שהוא מכיר את VIM ויכול להיות שאוהב אותה. אהבתי את הרעיון, האנשים והטכנולוגיה התאימה למה שחיפשתי. אני חברה בצוות שאחראי על התשתית שדרכה הנתונים עוברים".

יש גם קיבוצניקים בהייטק ואור הוא דוגמא מעולה לילד ילד שגדל ביגור, עבד ברפת, כי אבא שלו אמר ששם לומדים מה זאת עבודה קשה, ואחרי שירות כלוחם ומפקד במגלן, המשיך ברפת כעבודה מועדפת ועל הדרך היה ברמן בפאב המקומי הידוע ה"אולטרא סאונד" וניהל את החינוך הבלתי פורמלי ב"בית הנעורים" ושם התחיל להתפתח אצלו העניין בשיווק הדיגיטלי שאותו למד בעצמו.

אחרי שנת תרמילאות בחו"ל עבר לת"א וניהל את מערכת האבטחה בשגרירות האמריקאית, למד מנהל עסקים עם התמחות בשיווק והתחיל לעשות עסקים באמזון ואיביי. "אחרי שבע שנים הרגשתי שאני רוצה לעבור להייטק ושיווק. עשיתי קורס בלינקדאין, כי הבנתי שהפרופיל שלי ברשת העסקית הוא הכוח שלי ולמדתי איך האלגוריתם עובד.

"סטארט אפ חיפאי נתן לי הזדמנות להתחיל כמנהל אופרציה שיווקית וכשפרצה הקורונה, עברתי לסטארט אפ בתל אביב שנמכר לאינטל. ואחרי חופשת לידה של חמישה וחצי חודשים עם אשתי, כשנולדה הבת השלישית, התקופה הכי טובה שהיתה לי, החלטתי שאני רוצה לעשות טוב וחיפשתי דרך הלינקדאין חברות שיתאימו לי.

"הגעתי לפרופיל של מנכ"ל VIM. הוא חזר אלי ואמר שנפתח תפקיד חדש של מנהל צמיחה ושיווק, שתפקידו להגיע ללקוחות הגדולים באמצעות שיווק ומכירה שמדגישים את הערך של החברה. אני יושב תחת הצוות האמריקאי ובזכות הפרשי השעות, יש לי את הזכות להיות עם המשפחה ולעבוד מרחוק".

והגענו לאורי, המכונה "זיס", שהיה מחובר למחשב בצורה כזו או אחרת תמיד, אבל דרך משחקים. בתיכון הוא למד סוציולוגיה, ביולוגיה וכן - גם מחשבים ודווקא החלק ההומאני יותר זרם לו. אחרי שירות בתותחנים, טיול, כמקובל, בדרום אמריקה, הוא התלבט מה ללמוד, כי המון תחומים עניינו אותו, אבל בסוף זה איכשהו התכנס למדעי המחשב.

הוא עבד באינטל במשרת סטודנט במהלך הלימודים ועבר למשרה רגילה כמפתח תכנה. אחרי שנתיים הרגיש שאינטל זה לא בשבילו. "רציתי מקום יותר קטן, כשבגודל של אינטל גם עשרת אלפים עובדים נחשב כקטן. בנוסף, בת הזוג שלי עבדה בתל אביב ורציתי לעבור איתה, כי שם קורה הקסם. הרמתי טלפון לאסף, המייסד של VIM, שהכרתי בדרום אמריקה, ושמרנו על קשר ורציתי להתייעץ. הוא אמר שהם מתחילים לקלוט אנשים ואני לא הייתי ביטוח שאני מתאים לסטארט אפ.

"אסף סיפר לי על החברה, מה הם עושים ושהם רוצים לייעל את שוק הבריאות האמריקאי ולהרוויח מהכסף שיצליחו לחסוך לאנשים. התחלתי כמפתח תוכנה, עם צוות פיתוח של פחות מעשרה אנשים ודרכו נחשפתי לתחום. היום אני ראש צוות תוכנה שמנהל שישה אנשים, בעולמות האפליקציה שפחות התעסקתי איתם בעבר.

VIM 5. ראובן קסטרו
ניחוש אחד למי מאיתנו קוראים "זיס"/ראובן קסטרו

בשביל הנשמה: קורל התחילה לרקוד בגיל חמש, בלט, ג'ז והיפ הופ ועד היום היא יוצאת לרקוד במועדונים וקורעת את הרחבה בחתונות. חוץ מזה היא מכינה תכשיטים בסופ"שים. זיס אוהד שרוף שך מכבי חיפה והיה במשחקים כברקוביץ' ועטר עוד שיחקו במדי הקבוצה. עד היום יש לו מנוי והוא נוסע למשחקים בחיפה ובחו"ל, לחלקם גם אסף מצטרף. אור מתנדב ללמד ג'וניורים איך לעבוד עם הלינקדאין בצורה נכונה. יש לו למעלה מ - 14,000 קונקשנים והוא מסייע בכיף למי שצריך את עזרתו.

ערך מוסף: ב- VIM יש שיעורי יוגה, קבוצת ריצה, ומי שאוהב כדורגל כמו זיס, אבל לא רק למכורים כבדים, היתה הקרנה משותפת של אחד המשחקים של מכבי חיפה בליגת האלופות. בכל יום שני מזמינים חומוס ממסעדה ששייכת לאביו של אחד העובדים ולאחרונה התחילו לפנק אותם גם בבר סלטים.

יש מסיבת קיץ, מסיבת פורים מסורתית שהאמריקאים רבים ביניהם מי יטוס לכאן כדי להשתתף בה, ויש גם טורניר פיפא לוהט בפליישטיישן. ההאפי אוור מתקיים בימי חמישי, כל פעם בנושא אחר, שמפורט בזימון שמקבלים במייל: יום הסנדביץ', קוקטיילים, חגיגת הלואין, ושאר רעיונות מגניבים. הכלבים מסתובבים חופשי במשרד, אין שעון נוכחות ויש קורסים לשיפור אנגלית בפלטפורמת הקורסים שפתוחה לכולם.

VIM 6. ראובן קסטרו
בכל יום שני מזמינים חומוס. בכל שלישי - מעדיפים לעבוד מהבית/ראובן קסטרו

מה לובשים: מה שרוצים. אם למישהו קר בגלל המיזוג, הוא יכול להתעטף באחד החלוקים הממותגים ולנעול את נעלי הבית התואמות.

מאיפה עובדים: היברידי, אבל באופן לא מנדטורי, משתדלים להגיע יומיים למשרד.

שכר: אור אומר שכמנהל שיווק השכר שלו מאוד אטרקטיבי. "יש אופציות שניתנות בצורה יפה והתנאים הסוציאליים הנלווים הם מבחינתי 'דיל ברייקר'. יש סיבוס ותן ביס, בימי הולדת תמיד מגיע שליח עם הפתעה והתחושה היא שחושבים עליך".

קורל אומרת שבשיחות שמקיימים עם העובדים מלבנים סוגיות ואם העובד תורם ומשפיע, יפרגנו לו בהעלאה. זיס: "אם מישהו מרגיש שהוא לא מתוגמל, הוא יכול להציף את זה. אני הגעתי מקורפורייט שבו קיבלתי מניות וביטוח רפואי, אבל למרות זאת לא אחזור לשם".

מה הלאה: אור חושב שההתאמה בינו לבין החברה היא אולטימטיבית, "הצוות שלי גדל ואני עובד שטוח עם המנכ"ל והסמנכ"ל. למרות שאני פחות משנה בחברה, אני מרגיש צמיחה ועם האתגר המקצועי אני פה לטווח ארוך".

קורל אומרת שזאת העבודה הראשונה שלה והיא פה, וזיס, שהגיע ל - VIM בלי הרבה נסיון, בטח בהשוואה ליוצאי יחידות טכנולוגיות בצבא, מעריך את העובדה ידעו בחברה להעריך את הפוטנציאל שלו, נתנו לו הזדמנות להוכיח את עצמו והיו מאוד סבלניים כלפיו.

VIM 7. ראובן קסטרו
התאמה אולטימטיבית עם החברה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully