וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המאבק מול תנובה: שופרסל תציל את מחלבות הגולן?

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 10:08

בשבוע שעבר נודע על הכוונה לסגור את מחלבות הגולן ולפטר את העובדים. היום התחייבה רשת שופרסל לנאמני המחלבות כי בכוונתה להזרים סיוע חירום שייאפשר להם אורך נשימה לאתר משקיע. מחלבות הגולן מייצרות את המותג הפרטי של שופרסל, שחשיבותו עלתה על רקע המאבק עם תנובה

מרכז לוגיסטי שופרסל. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
שופרסל תגיש סיוע מיידי למחלבות שמייצרות את המותג הפרטי שלה/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

שופרסל אישרה לנאמני מחלבות רמת הגולן, רו"ח חן ברדיצ'ב ועו"ד שולי גולדברג, כי שופרסל תזרים כסף להפעלת המחלבה שתוכל לחזור לייצר באופן מיידי בשלושת החודשים הקרובים ועל מנת שהנאמנים יחלו בחיפוש אחר משקיעים להפעלה מלאה של המחלבה.

הסגירה של המחלבות, שמייצרות עבור רשת שופרסל את המותג הפרטי שלה בתחום מוצרי החלב, הגיעה, מבחינת שופרסל, בעיתוי מאוד בעייתי: בדיוק כשמתנהל קרב בינה לבין הספקית הגדולה ביותר בתחום מוצרי החלב, תנובה - שביקשה לייקר את מוצריה ואף הודיעה על הפסקת אספקה, לאחר ששופרסל לא אישרה את המחירון החדש.

אורי וטרמן מנכ"ל קבוצת שופרסל. אלעד גוטמן,
אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל/אלעד גוטמן

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל אמר היום: "שופרסל פועלת לאורך כל השנה על מנת לחזק ספקים קטנים ובינוניים ישראלים".

וטרמן הוסיף: "מחלבות רמת הגולן הינה שותפה לדרך של במותג הפרטי שופרסל מזה כשבע שנים והחיבור מאפשר לנו להציע ללקוחותינו אלטרנטיבה צרכנית איכותית ואטרקטיבית למותגים המובילים בארץ. אנו רואים בסיוע זה אחריות מוסרית כלפי המחלבה וכלפי הלקוחות שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully