וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בארץ: תוכנית לימוד מקצועית ללימוד דרמטולוגיה אסתטית

27.11.2022 / 10:51

ד"ר להבית אקרמן משיקה תוכנית לימוד מקצועית ללימוד דרמטולוגיה אסתטית. התוכנית מיועדת לרופאי עור ומתמחים ברפואת עור ותכלול שיעורים בקבוצות לימוד קטנות, הרצאות פרונטליות ומעשיות כולל אנטומיה, לייזרים וחומרי מילוי

ד"ר להבית אקרמן. אלון שפרנסקי,
ד"ר להבית אקרמן/אלון שפרנסקי

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, בעלת 3 קליניקות ברחבי הארץ וחברת וועד בכירה בחברה לכירורגיה דרמטולוגית, משיקה בימים אלה תוכנית לימוד מקצועית לאסתטיקה ויופי, המיועדת לרופאי עור ומתמחים.

התוכנית החדשה תציג מגוון נושאים באסתטיקה בשיתוף רופא העור ד"ר יעקב שוחט ותחשוף את מגוון השיטות החדשניות בארץ ובעולם. התוכנית תכלול לימודים בתחום האנטומיה, שיטות מבוססות אנרגיה שונות, הדרכות על החידושים בחומרי המילוי לפנים ולגוף כאשר ההרצאות עצמן יועברו על ידי צוות רופאי עור בכירים מהארץ ומהעולם בניהולם של דר שוחט ודר אקרמן ובחסות האיגוד לרפואת עור והחברה לכירורגיה דרמטולוגית.

לדברי ד"ר להבית אקרמן: "מדובר ביוזמה שנולדה מצורך אמיתי להכשיר בישראל, כמו במדינות רבות בעולם, רופאים מהתחום. אני נתקלת מידי יום בתוצאות לא אופטימליות של נשים וגברים בגלל אנשי מקצוע שלא מכירים מספיק את החידושים בתחום, את הטכניקה והאופציות הקיימות. כיום אין מספיק הכשרה בתחום ומתוך רצון וכוונה להעמיק את הידע והמקצוענות של הרופאים תחת מעטפת מקצועית נטולת אינטרס מסחרי, החלטנו ד"ר שוחט ואני להקים את התוכנית ללימוד, העשרה והעמקת היידע בתחום".

תוכנית הלימודים וסבב ההרצאות יתקיימו בכל פעם במקום שונה, כשהמפגש הראשון צפוי להתקיים כבר ב 27.12.22 במלון הילטון תל אביב אליו נרשמו כ100 רופאים מומחי עור.

ד"ר אקרמן הינה מבכירי הרופאות בתחום מנהלת בנוסף את מחלקת העור בקופת חולים רוטשילד של שירותי בריאות כללית. ד"ר אקרמן מנהלת מגוון מחקרים עבור חברות לייזר ישראליות במספר תחומים כמו: מיצוק פנים, מיצוק גוף ועוד. כמו כן ד"ר אקרמן נבחרה להיות היועצת המדעית של המותגים הבינלאומיים: לה רוש פוזה, וישי וסרווה. לד"ר אקרמן שלוש קליניקות ברחבי הארץ: בהרצליה פיתוח, אור יהודה, וראשון לציון.

להרשמה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully