וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר בן מויאל מונה למנכ"ל סאנפלאואר

27.11.2022 / 10:55

בן מויאל, בעל ניסיון מקצועי רב בתחום האנרגיה המתחדשת, מצטרף לסאנפלאואר לאחר שכיהן בשורה של תפקידי ניהול בכירים בתחום, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת משק אנרגיה

שחר בן מויאל. תמר מצפי,
שחר בן מויאל/תמר מצפי

סאנפלאואר, זרוע ההשקעות של קיסטון בתחום האנרגיה המתחדשת, הודיעה היום (ראשון) על מינויו של שחר בן מויאל לתפקיד מנכ"ל סאנפלאואר. בן מויאל יחל את תפקידו כמנכ"ל ביום 1 בינואר, 2023.

בן מויאל, בעל ניסיון מקצועי רב בתחום האנרגיה המתחדשת, מצטרף לסאנפלאואר לאחר שכיהן בשורה של תפקידי ניהול בכירים בתחום, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת משק אנרגיה. בתפקידיו השונים לאורך השנים, כולל בחברת שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, קרן הליוס וערבה פאוור, שחר היה שותף לייזום, פיתוח, הקמה ותפעול של מאות מגה וואט בארץ ובחו"ל, לרבות בארה"ב ובמדינות אירופה.

נבות בר, יו"ר סאנפלאואר מסר: "ברצוני לברך את שחר בן מויאל על הצטרפותו לסאנפלאואר. אני מאמין שניסיונו הניהולי ומומחיותו הענפה בתחומי הפעילות של סאנפלאואר יהוו תרומה משמעותית לביסוס מעמדה של החברה בתחום האנרגיה המתחדשת. דירקטוריון סאנפלאואר יתמוך בשחר במהלכים הנדרשים כדי לקחת את סאנפלאואר למקומה הראוי. הרחבת תיק הנכסים שבפיתוח שברשות החברה, על מנת להגדיל את כושר ייצור רווחיה, לצד התאמתו לסביבה העסקית המשתנה והדינמית של התחום בארץ ובחו"ל, הן המשימות העיקריות של בן מויאל וצוות ההנהלה הקיים".

בן מויאל בעל תואר ראשון במשפטים ( LL.B.) ומנהל עסקים(B.A) עם התמחות טכנולוגיות מידע המרכז הבינתחומי הרצליה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully