וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בדיוטי פרי בנתב"ג: חנות דגל של LEGO

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 11:45

חברת "לים" מקבוצת טדי שגיא פתחה חנות דגל רשמית של מותג LEGO העולמי. החנות מציעה מגוון רחב ביותר של מוצרים ללא מע"מ במחיר האטרקטיבי ביותר בישראל. החנות תכלול מייצג דיגיטלי של מציאות רבודה שקיים רק ב-4 חנויות של הרשת ברחבי העולם

חנות לגו בנתנבג. בני חדד,
חנות לגו בנתנבג/בני חדד

חברת "לים" (LAYAM), הנמנית על זרוע הקמעונאות של קבוצת טדי שגיא, פתחה היום חנות LEGO חדשה וראשונה במתחם הדיוטי פרי שבשדה התעופה בן גוריון. החנות החדשה הינה חלק ממחלקת Travel Retail של חברת LEGO העולמית שפתחה כ-35 חנויות דגל דוגמתה בשדות תעופה שונים ברחבי העולם. החנות תציע מאות מוצרים של מותג הצעצועים הפופולרי בעולם במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל ואף ביחס למחירים באירופה. החנות נפתחה היום להרצה ותיפתח רשמית בתחילת דצמבר.

להבדיל מחנויות בתוך ישראל, החנות תהיה פתוחה 24/7 ואף תציע בבלעדיות השמורה לה מוצרים ייחודיים של הענקית העולמית לצד דגמי המוצרים הפופולריים ביותר שלה. לרגל ההשקה, החנות תעניק מעבר למחירים הנמוכים גם הנחה של 10% על הפריט השני ו-20% על הפריט השלישי. זאת ועוד: בחנות יוצע למכירה מגוון אקססוריז במיתוג של LEGO לרבות מחזיקי מפתחות, כוסות שתיה, כלי כתיבה, ביגוד ואביזרים לבית.

כמקובל בחנויות הדיוטי פרי, ניתן יהיה לרכוש את המוצרים ולהשאיר אותם במתחם 'שמור ופטור' שבשדה התעופה. כך, תהפוך החנות לאטרקטיבית מאוד עבור הנוסע הישראלי על פני החנויות בארץ ועל פני החוויה בחו"ל.

חנות לגו בנתנבג. בני חדד,
חנות לגו בנתנבג/בני חדד

מתפארים במציאות רבודה

מעבר ליתרונות אלו, החנות בנתב"ג תייחד את עצמה בכך שתפעיל מייצג דיגיטלי של מציאות רבודה שיציע טכנולוגיה שקיימת כרגע אך ורק ב-4 חנויות LEGO בכל העולם (הכפר בדנמרק בו נוסדה, קופנהגן, לונדון ושנגחאי): Come to life - scan and make it, טכנולוגיה המחייה את המשחק בכך שהיא מאפשרת להצמיד את קופסת המשחק למסך מחשב ייעודי וזה מציג בתלת ממד את שלבי הבנייה, וכיצד הוא נראה בשלמותו לאחר בנייתו.

את חוויית הקניה העולמית בכללותה תעניק החנות ללקוחותיה, בין היתר, על ידי ליווי מצד עובדי החנות שיהיו לבושים כדרך קבע במדי LEGO העולמית, וזאת כחלק מתכנון ועיצוב החנות על ידי צוות מקצועי של הרשת העולמית ובהתאם לסטנדרט הגלובלי של המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חנות לגו בנתנבג. בני חדד,
חנות הדגל הראשונה של המותג LEGO בנתנב"ג/בני חדד

LEGO בן 90

שרון אגובל ואיתי לב, מנכ"לים משותפים של לים מסרו: "אנחנו מאמינים שהחנות החדשה, יחד עם המחירים האטרקטיביים שהיא תציע, תשדרג את חוויית הביקור של הנוסעים בדיוטי פרי. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם לגו העולמית, ונבחן יחד עם לגו אפשרויות כניסה לשדות תעופה נוספים בעולם".

LEGO הוקמה בדנמרק ב-1932 על ידי Kristiansen Kirk Ole ומקור שמה הוא שתי מילים בדנית Godt וLeg- שמשמעותן "שחק היטב". LEGO, שחוגגת בימים אלו 90 שנה להיווסדה, נחשבת לחברת המשחקים הגדולה בעולם, פעילה במעל 100 מדינות ברחבי העולם, ונכון לסוף 2021 יש לה 832 חנויות מותג ברחבי העולם (165 מהן נפתחו אשתקד).

חברת לים (LAYAM) הוקמה ב-1936 ולה שתי פעילויות מרכזיות: הפעלת חנויות דיוטי פרי ואספקת ציוד וסחורות לאוניות בנמלי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully