וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונס עושה ב.מ.וו

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 17:33

גיל אגמון, שחר שמש, טלי אורן וצביקה אגמון. רפי דלויה,
גיל אגמון, שחר שמש, טלי אורן וצביקה אגמון/רפי דלויה

גיל אגמון - יו"ר 'דלק מוטורס', ושחר שמש - מנכ"ל 'דלק מוטורס', אירחו אירוע יוקרתי להשקתה של ספינת הדגל החדשה מבית מותג הרכב BMW - הב.מ.וו. סדרה 7.

אירוע ההשקה נערך ב'וולדרום הלאומי ע"ש סילבן אדאמס' שבתל אביב. לצד חשיפתה בישראל של BMW ,בגירסתה החשמליתi7 , הוצגה גם לראשונה מכונית מסדרה 8 אייקונית, בעיצובו של אחד מאמני הפופ ארט הגדולים בעולם - ג'ף קונס.

קונס עיצב את רכב החלומות שלו BMW סדרה 8 'גראן קופה', בסגנון פופארטי, הייחודי לו, והיא תימכר על ידי היצרנית במסגרת מהדורה מוגבלת. רק 99 מכוניות כאלה ינועו בעולם - אחת מהן הגיעה לישראל והיא מוצעת למכירה תמורת 2.5 מיליון שקלים.

הגיעו להתרשם: עו"ד צביקה אגמון עם רעייתו טלי אורן, שמואל פרנקל - מנכ"ל ושותף בחברת 'אפסילון', אמנון נויבך - חבר דירקטוריון בדלק מוטורס ולשעבר ראש הדירקטוריון של הבורסה לנירות ערך בת"א; יורם מזרחי משנה למנכ"ל דלק מוטורס, נציג היצרנית ב.מ.וו העולמית - גאורגי רושקוב; יוגב וייס - סמנכ"ל שיווק דלק מוטורס, אלון גולדמן - מנהל השיווק של ב.מ.וו ומיני בישראל ועוד. על הצד הקולינארי באירוע הופקדו השף יובל בן נריה בשיתוף פעולה עם 'קייטרינג פלפל' וטל חובש, ועל הצד האומנותי המוזיקאי מארק אליהו.

גאורגי רושקוב. רפי דלויה,
גאורגי רושקוב/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully