וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הלן דורון פותחת מרכז ללימודי אנגלית לילדים ונוער בעיר טבריה

28.11.2022 / 10:02

הסניף נפתח בהשקעה של 40 אלף שקל ומנוהל על ידי אנג'לה נהרה

הלן דורון סניף טבריה. אנג'לה נהרה,
הסניף החדש של הלן דורון בטבריה/אנג'לה נהרה

מרכז חדש ללימודי אנגלית לילדים ובני נוער בשיטת 'הלן דורון', יפתח השבוע במתחם רמב"ם סנטר, בעיר טבריה. המרכז נפתח בהשקעה הנאמדת בכ 40 אלף שקל ומנוהל ע"י אנג'לה נהרה, זכיינית חדשה בחברת הלן דורון, אשר מנהלת בהצלחה רבה מס' שנים את מרכז הלימוד M2LC ללימודי מתמטיקה וכעת תציע גם לימודי אנגלית לילדים ונוער בשיטת הלן דורון.

המרכז בטבריה מכיל 3 כיתות לימוד ונותן מענה לתושבי טבריה, סובב כנרת ומושבים וקיבוצים סמוכים. בשנת הפעילות הראשונה המרכז יציע חוגי אנגלית בשיטת הלן דורון לילדים ונוער מגיל הגן 3 ועד לחטיבת הביניים, תלמידים בני 12. ההרשמה תיפתח בקרוב.

לדברי הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה: "אנו מברכים את אנג'לה על הצטרפותה למשפחת הזכיינים של הלן דורון בישראל ומזמינים את הורי הילדים בעיר להגיע לשיעור נסיון ולחוות למידה מסוג אחר, למידה המתבססת על ההנאה של הילד: שיעורים כייפים, מרתקים, מלאים במוזיקה, משחקים ובמגוון רחב של פעילויות פדגוגיות המתוכננות בקפידה עבור כל שכבבת גיל. התוצאה היא שהילדים לומדים אנגלית בקלות ובאופן טבעי, בדיוק באותה הדרך שהם לומדים את שפת האם שלהם".

הלן דורון היא החברה המובילה בעולם בלימודי אנגלית כשפה זרה, לילדים מגיל 3 חודשים עד גיל 18. בישראל מפעילה החברה מעלה מ- 100 מרכזים ונקודות לימוד. השיטה הישראלית מצליחה ופועלת גם בעולם עם למעלה מ 1000 מרכזי לימוד ב-39 מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • לימודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully