וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה משתנה עם משקפי ראיה: קרולינה למקה ברלין מקבלים את החורף

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 12:15

NICE TO SEE YOU: לקראת החורף והימים הגשומים בהם, לצד התה והכרבולית מונח לו ספר קריאה מרתק, מותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין (CAROLINA LEMKE BERLIN) גאה להציג את קולקציית משקפי הראייה החדשה לחורף 2022/23 - למקרה ויבוא לכם להתחדש

קולקציית החורף של קרולינה למקה. אייל נבו,
קולקציית החורף של קרולינה למקה/אייל נבו

המותג קרולינה למקה ברלין משיק בימים אלה את קולקציית משקפי הראייה הטרנדית לחורף עם שפע של סגנונות נועזים שיתאימו בצורה נפלאה לכל מבנה פנים ולכל מצב רוח. המשקפיים בקולקציה הינן עם עדשות ה-Pro Optic החדשות והמתקדמות של המותג, העדשות מגינות מפני השתקפויות, קרינת UV ושריטות.

הקולקציה החדשה מאופיינת בטרנדים האופנתיים המובילים:

CAT EYE סטייל - אחד הטרנדיים החזקים ביותר לעונת החורף הוא גזרת משקפי חתול, המלווה את עיצוב משקפי הראייה עוד משנות החמישים, וחוזרת אלינו בעיצובים סופר עדכניים. גזרת ה-CAT EYE מדגישה זוויות מחודדות בחלק העליון של המסגרת, גזרה המחמיאה מאד לרוב צורות הפנים. מסגרות כהות יוסיפו חוזק למראה. מסגרות מתכת יתנו את הטאץ למראה רטרו מוצלח.

שחורה, עבה ודרמטית - מראה שהיה מזוהה בעבר בעיקר עם גיקים ספרותיים. זהו מראה חובה למביני עניין. למי שרוצה לגוון מהשחור, יתאימו גוונים רכים וחורפיים כמו ירוק עמוק או מנומרים למיניהם. מראה בולט וברור שאי אפשר לפספס, לחיזוק הביטחון העצמי.

מסגרת דקיקה ועדינה - לאוהבי המינימליזם, ללכת עם ולהרגיש בלי. לוק לוהט לכל מי שאוהב מינימליזם. רצוי לשלב מסגרת עם גשר אף מעניין או אלמנט תכשיטי. גם מסגרות מעוגלות ודקות יתכתבו מצוין עם הטרנד.

קולקציית החורף של קרולינה למקה. אייל נבו,
קולקציית החורף של קרולינה למקה/אייל נבו

למראה פרשי ועשיר - גוונים שקופים ופסטליים, מסגרות משקפיים בגוונים שקופים ופסטליים עשויים אצטט. המסגרות הופכות עדינות יותר בצבעים הללו ועם זאת משוות מראה פרשי ועשיר.

טייסים VINTAGE - מסגרות משקפי הטייסים מעוצבות במראה וינטג', ונותנות ללוק האופנתי את הטאץ הקליל של חיבור בין המראה המודרני לטאץ רטרו משנות ה-70. משקפי הטייסים מגיעים במגוון עיצובים וחומרים, בין אם מסגרת מתכת מוזהבת או מסגרת אצטט בגוון חורפי.

למראה מתחכם ויוניסקס - מסגרות עגולות, לא לבעלי לב חלש. הכיוון העגול מייצר מראה מתחכם, יוניסקס על גבול הקווירי-קול. יהיה קשה לפספס אתכם.

צבעוני לנועזים - מסגרת צבעונית היא טרנד נוסף לנועזים בלבד. למי שאוהב להתנסות בצבעים צבעוניים במלתחה שלו. זריקת צבע תמיד עושה מצב רוח טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קולקציית חורף קרולינה למקה 22-23 דגם myth מחיר 320 שקל. יח"צ,
קולקציית חורף קרולינה למקה 22-23 דגם myth מחיר 320 שקל/יח"צ

EYE BOX: ניתן לבצע בדיקת ראייה בסניפי קרולינה למקה ברלין ברחבי הארץ, המתבצעת באופן טכנולוגי והיברידי, בחדר בדיקת ראייה מתקדם וחדשני המתופעל ע"י אופטימטריסט השולט על הבדיקות מרחוק. השירות ניתן לקהל הרחב ללא תשלום. לקביעת תור לאופטומטריסט ולסניפים בהם מתבצעות הבדיקות

טווח מחירים: 309-299 שקל לזוג. ניתן להשיג את הקולקציה בבלעדיות בסניפי הרשת ובאתר https://www.carolinalemke.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully