וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוגל דודל של אלקבץ

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 15:33

ברק רגב, אוולין הגואל ומנשה נוי. שי שבירו,
ברק רגב, אוולין הגואל ומנשה נוי/שי שבירו

חברת Google הקדישה בראשון האחרון Google Doodle (דף הנחיתה הפותח של האתר) ליוצרת הקולנוע והשחקנית רונית אלקבץ ז"ל, לציון 58 שנים להולדתה.

הדודל המוקדש לאלקבץ החליף ל-24 שעות את הלוגו של מנוע החיפוש של Google, כך שכל מי שנכנס לאתר מישראל ומצרפת, נחשף לאיור של השחקנית, לציון תרומתה לקולנוע ולמעמדן של נשים בארץ ובעולם.

האיור שנוצר על ידי האמנית הישראלית מאיה שלייפר, מציג את דמותה של אלקבץ ככוכבת הקולנוע שהייתה, לצד עבודתה פורצת הגבולות גם מאחורי המצלמה, כמי שכתבה, ביימה והפיקה את טרילוגיית הסרטים "ולקחת לך אשה", "שבעה" ו"גט- המשפט של ויויאן אמסלם".

במוצאי השבת האחרונה התאספו חבריה הקרובים ובני משפחתה של אלקבץ ז"ל, לאירוע אינטימי במסגרתו חשף מנכ"ל google ישראל, ברק רגב, את הדודל החדש. באירוע שנערך במתחם 'אקוסטה' שבתל אביב נכחו: שלומי אלקבץ, יעל אבקסיס, אוולין הגואל, מנשה נוי ועוד.

עודד הר אבן ורעות אלפיה. Sullivan & Worcester,
עודד הר אבן ורעות אלפיה/Sullivan & Worcester

תל אביב פינת מנהטן

לאחר תקופת פעילות מוצלחת של הסניף התל-אביבי של פירמת עורכי הדין האמריקנית הגלובאלית Sullivan & Worcester, אשר מחזיקה סניפים בערים: ניו יורק, בוסטון, וושינגטון, לונדון ותל אביב, החליטו בפירמה להטיס את כלל עובדי המשרד בתל אביב, בראשות עו"ד עודד הר אבן ורעות אלפיה, השותפים-מנהלים, לביקור בעיר ניו יורק, שכלל ביזנס והמון פלז'ר.

עורכי הדין של המשרד שמתמחה בשוק ההון ובהיי-טק - ונותן ליווי משפטי ליותר מ-40 חברות ישראליות הנסחרות בנאסד"ק, ערכו פגישות עבודה במשרדי Sullivan & Worcester בניו יורק עם עמיתיהם ממשרדי הפירמה, השתתפו בטקסי פתיחת המסחר בבורסת ניו יורק (NYSE) ובבורסת נאסד"ק, פגשו לקוחות בוול סטריט, ועל הדרך גם נהנו מכל מה שיש לתפוח הגדול להציע - מהופעות וסיורים ועד קניות ומסעדות משובחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully