וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש לאיל ברקוביץ': מותג שעוני היוקרה Rebellion

29.11.2022 / 11:19

ברקוביץ' יפרסם את מותג השעונים השוויצרי: "נבחר בשל דמותו המנצחת, המקצוענית, מתוך רצון ליוקרה ססגונית ומיוחדת שקושרת בין הבידור והקלילות שבספורט לבין הישגיות, מוניטין, קריירה ארוכה ומוצלחת והישגים אדירים"

איל ברקוביץ' למותג רבליון. אור גפן,
חסיד של שעוני יוקרה. ברקוביץ'/אור גפן

איל ברקוביץ' נבחר להוביל את הקמפיין של מותג שעוני היוקרה Rebellion, הנמכר בלעדית בישראל בבוטיק שעוני היוקרה LIMITED EDITION BOUTIQUE בבורסה ברמת גן, מבית "מרום טיים" העוסקת מעל ל-15 שנה בייבוא ושיווק מותגי שעונים בינלאומיים בישראל. החברה קיבלה לאחרונה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק המותג היוקרתי Rebellion יחד עם מותגים נוספים. ברקוביץ' עצמו הוא חובב של שעוני יוקרה.

ברקוביץ' נבחר "בשל דמותו המנצחת, המקצוענית, מתוך רצון ליוקרה ססגונית ומיוחדת שקושרת בין הבידור והקלילות שבספורט לבין הישגיות, מוניטין, קריירה ארוכה ומוצלחת והישגים אדירים", אומרים בחברת הבוטיק.

Rebellion הוא מותג צעיר (נוסד ב-2008) ייחודי בעולם השעונים השוויצרי, אשר שם לעצמו למטרה לייצר שעונים בעלי איכות וביצועים יוצאי דופן. השעונים בעלי עיצוב נועז ודגמים רבים מגיעים בסדרות מצומצמות, לחובבים מושבעים של שלמות מכנית. הוא הוקם בז'נבה על ידי תעשיין נלהב לייצור שעונים, טכנולוגיה גבוהה ומרוצי מכוניות. השעונים מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר, ביניהם טיטניום, קרבון, זהב, פלדה, קרמיקה וספיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully