וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי טל ימונה למנהל אגף הנדל"ן הקמעונאי וחבר הנהלת שופרסל

29.11.2022 / 11:30

לאחר מינויו של אורן הוד למנכ"ל שופרסל נדל"ן, אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל ממשיך בחיזוק וריענון השדרה הניהולית, לצד מקסמום פוטנציאל הנדל"ן של שופרסל והודיע היום על מינויו של שי טל למנהל אגף הנדל"ן הקמעונאי של הקבוצה

שי טל. חן גלילי,
שי טל/חן גלילי

שי טל, בן 45, בעל ניסיון של יותר מ-15 שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות מובילות במשק הישראלי. במהלך ארבע השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל נכסים ובינוי של רשת Be מבית שופרסל, לפני כן שימש כמנכ"ל רשת "צים סנטרס" וביצע מגוון תפקידי ליבה בקבוצת פז במשך שנים. שי ליווה את חברת Be בצמיחתה, ניהל והוביל את עסקאות הנדל"ן והקמת מערך סניפי הרשת.

מטרת ההפרדה בין פעילות הנדל"ן המניב ובין תחום קמעונאות הנדל"ן היא בכדי להציף ערך מתחום הנדל"ן המניב מחד, ולשפר את הביצועים בראיית הוצאות ורמת שירות של הסניפים מאידך.

במסגרת תפקידו של שי כמנהל אגף הנדל"ן הקמעונאי, יהיה אחראי על ניהול, טיפול וייזום נכסי נדל"ן לכלל סניפי המותגים של הקבוצה (שופרסל, Be, יש חסד, דן דיל), בינוי סניפים וצמצום בעלויות ניהול הוצאות שכר הדירה והארנונה.

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: "הפרדת פעילות הנדל"ן בקבוצה היא צעד משמעותי במיקסום פוטנציאל הרווח של שופרסל. אגף הנדל"ן הקמעונאי יוביל פתיחת סניפים חדשים באזורים אטרקטיביים וחסכון בעלויות בינוי ושדרוג הסניפים הקיימים. אין לי ספק כי הניסיון והיכולות ששי מביא עמו, יסייעו לנו למקסם את הפוטנציאל הנדל"ני של הקבוצה ולשפר את רמת הנראות בסניפים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully