וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי לאומי מתחילת השנה מתקרבים ל-5.5 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 11:43

לאומי מפרסם היום את הדוחות הרבעוניים המשקפים רווחי עתק של 1.8 מיליארד שקל ברבעון השלישי ו-5.4 מיליארד שקל מתחילת השנה, המנכ"ל חנן פרידמן: "הצמיחה מושגת באמצעות ניהול מוקפד של הסיכונים, לצד בנקאות נוחה, הוגנת ומותאמת לצרכיו של כל לקוח"

סניף בנק לאומי בראשון לציון בו התרחש אתמול ניסיון שוד. ראובן קסטרו
לאומי. רווחי שיא ושיפור בכל הפרמטרים החשובים/ראובן קסטרו

בנק לאומי מפרסם היום את הדוחות הרבעוניים שמשקפים המשך ביצועים חזקים המובילים לרווח נקי של 5.4 מיליארד שקל מתחילת השנה, 1.9 מיליארד שקל מתוכו - ברבעון האחרון (השלישי של 2022).

כן מציג הבנק תשואה להון של 16.3% מתחילת השנה; 14.9% ברבעון השלישי, גידול בתיק האשראי עם צמיחה של 17.9% מתחילת השנה, יחס יעילות שהוא הטוב במערכת הבנקאית: 39.1% ברבעון השלישי ו-39.5% בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

הרווחים הפנטסטיים לא פוסחים כמובן גם על בעלי המניות, שיזכו לדיבידנד נוסף, הפעם של 356 מיליון שקל, בגין הרבעון השלישי, המצטברים לדיבידנד בסך של כ-1.6 מיליארד שקל מתחילת השנה.

חנן פרידמן, בנק לאומי. יחסי ציבור,
מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן: "התוצאות הכספיות מעידות על היישום המוצלח של האסטרטגיה"/יחסי ציבור

"לעשות יותר - בפחות משאבים"

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן: "התוצאות הכספיות מעידות על היישום המוצלח של האסטרטגיה שהוגדרה בתחומי הפעילות שבמיקוד העסקי. הצמיחה הבריאה - שאנו מציגים באופן שיטתי - מושגת באמצעות ניהול מוקפד של הסיכונים, לצד בנקאות נוחה, הוגנת ומותאמת לצרכיו של כל לקוח בכל אחד מערוצי השירות, אשר מבוססת על כלים טכנולוגיים מתקדמים, דאטה ומודלים. התשתיות שהקמנו יאפשרו לנו להמשיך לעשות הרבה יותר - בפחות משאבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully