וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית המרשמלו: קרן בר טוב משיקה סדרת סרומים לאנטי אייג'ינג

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 15:28

קרן ברטוב משיקה את קולקציית המרשמלו: שלושה סרומים מושלמים לאנטי אייג'ינג': לגוון עור אחיד, מיצוק וצימצום קמטים, לחות וזוהר. השילוב בין 3 הסרומים בסדרה (שכל אחד מהם בעל יתרונות משל עצמו) מהווים יחד ערכה לטיפול מקיף ועוצמתי

קרן ברטוב - קולקציית המרשמלו 480-560 שקל. שנטי גידרון,
קרן ברטוב - קולקציית המרשמלו 480-560 שקל/שנטי גידרון

קרן ברטוב, קוסמטיקאית מומחית בכל מצבי העור, משיקה בימים אלו את קולקציית המרשמלו, שילוש מושלם לאנטי אייג'ינג', ערכה הכוללת 3 סרומים עוצמתיים, המתבססים על חומרי הגלם מתקדמים וחדשניים שפותחו עבורה בבלעדיות במעבדות באירופה, על בסיס מחקרים קליניים מעמיקים.

שלושת הסרומים, שכל אחד מה בעל יתרונות אדירים בפני עצמו לטיפול בבעיה ספציפית, משתלבים יחדיו, לכל מה שהעור צריך בערכה אחת, עם תוצאות מהירות ואפקטיביות בטיפול בפיגמנטציה, על ידי הבהרה, ומניעת כתמים חדשים, מיצוק וצמצום קמטים, וגם לחות וזוהר, ומראה מלא ברק וחיוניות.

לשלושת הסרומים ריחות עדינים וממכרים, במרקם קטיפתי ומלטף, והם מושלמים לשילוב בשגרת הטיפוח פעמיים ביום, על פנים נקיות, ואחריהם לחות.

קרן ברטוב - קולקציית המרשמלו 480-560 שקל. שנטי גידרון,
קרן ברטוב - קולקציית המרשמלו, 3 סרומים לאנטי אייג'ינג: 480-560 שקל ליחידה/שנטי גידרון

Supreme Collagen Serum - סרום קולגן עוצמתי, המשלב גורמי גדילה, פפטידים וחומצות אמינו, התומכים יחדיו בייצור של קולגן בריא עור. הסרום ממזער קמטים על ידי החדרת גורמי הגדילה לאפידרמיס, המאותתים לתאי העור להתחזק ולהתרבות.

הסרום עשיר בנוגדי חמצון, מרגיע ומגן על מרקם העור העדין על ידי נטרול רדיקלים חופשיים. הוא אידיאלי לעור אקנתי, פוסט אקנה, היפרפיגמנטציה, נזקי שמש וסימני הזדקנות גלויים היות והוא בעל יכולת אדירה להאיץ לתקן ולהרגיע את העור. המחיר: 560 שקל ל- 30 מ"ל.

Super Anti-Aging Serum - סרום טיפולי עוצמתי ורב תכליתי, למיצוק והבהרה, המבוסס על שילוב של פפטידים חיוניים לחידוש קולגן ואלסטין המחזקים את שכבת הדרמיס בעור, למיצוק אולטימטיבי לעור הפנים, הצוואר והמחשוף.

כמו כן, הסרום עשיר בהורמון פפטיד Nonapeptide-1 המגרה מלנוציטים במטרה להפחית סינתזה של מלנין מסייע בהפחתת פיגמנטציה במידה ניכרת, ומשפר את גוון העור. המרקם החלבי של הסרום מגביר את יכולת הספיגה ומותיר את העור נעים וזוהר . המחיר: 560 שקל ל- 33 מ"ל.

Bright White Advanced - סרום הבהרה מרוכז לטיפול בכל תופעות היפר פיגמנטציה (הורמונלית, סולארית ומלזמה) ולהבהרה כללית של העור, המתבסס על שילוב רכיבים עוצמתיים ואפקטיביים במיוחד להבהרת עור ולדיכוי מלנין.

הסרום מאחד את גוון העור, ורם להבהרתו, ומניעת פיגמנטציה. הוא מתאים לשימוש בכל גוון עור ולכל ימות השנה, ושימוש יומיומי יביא לתוצאות מתמשכות הנראות לעין, בשילוב של סרום C אקטיב יהיו תוצאות מהירות ואפקטיביות, של הבהרה ולפירוק כל סוגי היפר פיגמנטציה, ללא תופעות לוואי. המחיר: 480 שקל ל- 33 מ"ל.

מחיר מבצע לשלושת הסרומים: 1,450 שקל במקום 1600 שקל. קרן ברטוב, ברודצקי 43 תל אביב https://www.kerenbartov.co.il/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קרן ברטוב - קולקציית המרשמלו 480-560 שקל. שנטי גידרון,
קרן ברטוב - קולקציית המרשמלו: המחיר לסדרה השלמה 1450 שקל (במקום 1,600)/שנטי גידרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully