וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים החדשים על מדפי הסופר

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 11:23

אלו המוצרים שהושקו לאחרונה ועלו על מדפי הסופר. אם עוד לא הספקתם להכיר ולטעום - זה הזמן

FITNESS פולש למדפי הקורנפלקס

עולם דגני הבוקר מתחלק לשלושה סגמנטים מרכזיים: דגני הילדים אשר מהווים 56%, דגני המבוגרים אשר מהווים 19% והקורנפלקס אשר מהווה 25% מעולם דגני הבוקר בישראל.

אסם נסטלה, כשחקן מרכזי בדגני ילדים ומבוגרים, נכנסת לראשונה עם המותג FITNESS לסגמנט הקורנפלקס ומשיקה לאחר שנתיים של פיתוח קורנפלקס חדש המכיל 30% תירס מלא, ויטמינים ומינרליים. ההשקעה במהלך עומדת על 3 מיליון שקל.

בשנים האחרונות, ניתן לראות כי הצרכן הישראלי מחפש אחר פתרונות בריאים יותר ומזינים לארוחת הבוקר. על פי סקר שנעשה באסם נסטלה נמצא כ 67% מהצרכנים מקפידים לקרוא את רשימת הרכיבים והטבלה התזונתית. אחוז דומה, מחפשים לרכוש מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים.

יתרון תזונתי חשוב נוסף של קורנפלקס FITNESS הוא שמנה של 30 גרם קורנפלקס FITNESS עם חצי כוס חלב מספקים 26% מהקצובה היומית של סידן ו- 42% מהקצובה היומית של ברזל לילדים בגילאי 4-8.

קורנפלקס פיטנס. סטודיו אסם,
לראשונה: קורנפלקס של המותג פיטנס/סטודיו אסם

שישה דגנים ודבש

תלמה גאה להרחיב את סדרת דלי ומשיקה את "דליאגוז": פתיתי שישה דגנים מצופים דבש, בתוספת אגוזי לוז שלמים מקורמלים ושקדים פרוסים.

תלמה משיקה טעם חדש ומרחיבה את סדרת "דלי" עם מהדורה חדשה, אשר תתווסף לצד המוצרים המוכרים והאהובים, דליפקאן ודלישקד קרמל מלוח.

דליאגוז, כמו יתר המוצרים בסדרה, מעניק לצרכנים דרך טעימה ומפנקת לפתוח את היום עם ארוחה קלה ומלאה בטעמים בתוספת חלב/תחליף חלב או יוגורט. ה

מוצר מכיל דגנים מלאים ומהווה מקור טוב לסיבים, מיוצר בישראל ומוצע באריזת 400 גרם בכל רשתות השיווק.

דליאגוז של תלמה. יח"צ,
דליאגוז של תלמה/יח"צ

טעמי העולם בכוס

אסם נסטלה ממשיכה להפתיע ולחדש ומשיקה מוצר חדש במהדורת טעמי עולם של מנה חמה: מנה חמה דרום אמריקה - בטעם פירה עם בטטה בהכנה קלה ומהירה.

אסם מפתיעה עם טעמים חדשים במהדורת טעמי עולם החדשה והאהובה והפעם משיקה מנה חמה בטעם חדש: פירה עם בטטה. מהדורת טעמי עולם מביאה לצרכן עולם חדש של טעמים מגוונים ואהובים.

בנוסף לטעם החדש, אסם נסטלה מחזירה למדפים את הטעם האהוב על הצרכנים: מנה חמה טעמי עולם בסגנון איטלקי, פסטה אלפרדו, שהפך למוביל בקטגוריה בהשקה הראשונה שהייתה בקיץ בשנה שעברה, ועכשיו עם פסטה בצורת תלתלים.

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים. הסדרה ממותגת באריזה סגולה חדשה ומיוחדת, ומיועדת לבני נוער ומבוגרים המחפשים אחר ארוחה טעימה עם כמה שפחות מאמץ.

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

מנה חמה טעמי עולם. סטודיו אסם,
מנה חמה טעמי עולם/סטודיו אסם

העגבניות מסיציליה

חברת התבלינים "תבליני מימון", משיקה סדרת רטבים המיוצרות מעגבניות שרי אדומות וטריות אשר את ההמצאה הישראלית (עגבניות השרי) גידלו במיוחד באי סיציליה שבאיטליה.

מדובר במוצר איכותי לשדרוג הבישול הביתי. הרטבים מוכנים לשימוש היישר מהצנצנת וכהרגלם, משתדלים לפנות לקהל רגיש והאלרגי והרוטב הינו ללא גלוטן וללא חומרים משמרים.

סדרת הטעמים מוצעת בטעמים שונים: רוטב עגבניות שרי לפיצה, רוטב עגבניות שרי לפסטה, רוטב עגבניות שרי לשקשוקה, רוטב ארביאטה פיקנטי, רוטב עגבניות שרי קלאסי, ורוטב עגבניות שרי בזיליקום שבהחלט יכול לבוא לצד כל מאכל.

תבליני מימון. יח"צ,
רוטבי עגבניות שרי, תבליני מימון/יח"צ

גבינה קשה לאפיה

חדש מיורו מחלבות אירופה ולראשונה בישראל סדרת גבינות פטה 24% שומן, בתוספת תבלינים לאפייה בתנור ובגריל.

היישר מיוון, החברה מציגה סדרת מוצרים חדשה המבוססת על טרנד הטיק טוק המציג שימוש חדש בגבינת פטה - הקרמה בתנור. הסדרה החדשה כוללת 3 מארזי גבינות ותיבולים: גבינת פטה עם צ'ילי ופפריקה, גבינת פטה עם עשבי תיבול ים תיכוניים, גבינת פטה עם עגבניות מיובשות ובזיליקום
המארזים כוללים גבינת פטה 24% עשויה חלב עיזים וכבשים, במגשית אישית להכנסה לתנור, ארוזה בוואקום ולצידה שקית התבלינים.

המשקל הכולל: 153 גרם. אופן ההכנה: מוציאים את הגבינה משקית הוואקום, מניחים במגשית, מפזרים מעל את שקית התבלינים ואופים בתנור כ-15 דק'. ניתן גם להכניס למיקרוגל (בכלי מתאים) לכ-2 דק'.

מחיר לצרכן לפי אפליקציית השוואת המחירים CHP, כ- 15.90 שקל. להשיג ברשתות השיווק

סדרת גבינות פטה לתנור מבית ויליפוד. סטודיו say,
סדרת גבינות פטה לתנור מבית ויליפוד/סטודיו say

שגעון הפיסטוק עוד כאן

דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, קשוב לטרנדים הצרכניים ומשיק דנונה קראנצ' במהדורה מוגבלת עם יוגורט בטעם פיסטוק ופצפוצי שוקולד לבן.

בסדרת דנונה קראנצ' מגוון טעמים: דנונה קראנצ' פצפוצים , דנונה קראנצ' עם שבבי פקאן מצופים שוקולד, דנונה קראנצ' עם קורנפלקס בציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן, דנונה קראנצ' עם אגוזי לוז ושקדים בקרמל מלוח ודנונה קראנצ' יוגורט בטעם תות עם קורנפלקס מצופה שוקולד חלב.

דנונה קראנצ' החדש בטעם פיסטוק עם פצפוצי שוקולד לבן מצטרף לטרנד הפיסטוק שהשתלט על המדף בכל התחומים, הוא מרענן, מפנק, טעים וקליל.

משקל: יוגורט - 155 גרם, תוסף - 18 גרם. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

דנונה קראנצ' פיסטוק. סטודיו שטראוס,
דנונה קראנצ' פיסטוק/סטודיו שטראוס

רוטב ביגלה חם

רשת הגלידריות הישראלית גולדה, בשיתוף פעולה עם היוצר וכותב הלהיטים המצליח רון ביטון, משיקים יחד סינגל וקליפ חדש בכיכובו של ביטון תחת השם "לק על הלק".

רון בי כתב את השיר "לק על הלק", שהתגלגל לידי עדי אביטל בעלי רשת גולדה הישראלית, ויחד הם החליטו להרים את הכפפה ולצאת בקליפ משותף בהפקת פרפורמנס מלאה בצבע וסטייל.

הקליפ הופק ע"י חברת המוזיקה סשן 42 וזמין החל מה5.12 בכלל הפלטפורמות הדיגיטליות
לרגל ההשקה גולדה תשיק את גלידת "לק על הלק" במהדורה חגיגית מוגבלת, ולראשונה תציע בכל סניפי הרשת גלידה אמריקאית בטעם קרמל מלוח עם רוטב בייגלה מלוח חם.

הטעם החדש יהיה זמין בסניפים במהדורה מוגבלת מה-6.12

גולדה. אמיר מנחם,
רוטב בייגלה חם בגלידה של גולדה/אמיר מנחם

מעירים את הצעצועים לחיים

לראשונה בקינדר ג'וי: צעצועי פאנקו פופ הרשמיים אותם ניתן לסרוק באפליקציית Applaydu & Friends החינמית ולשחק עם חברים.

פררו משיקה לראשונה את סדרת צעצועי פאנקו פופ הרשמיים אשר יגיעו בתוך ביצי ההפתעה קינדר ג'וי. הסדרה כוללת מגוון צעצועים להרכבה ואביזרים ממותגים אותם ניתן לסרוק באמצעות טכנולוגית סריקה מתקדמת ולעורר לחיים את הדמויות האהובות של פאנקו ולשחק עם החברים במרחב דיגיטלי מהנה ותואם את גילם.

אפליידו וחברים הוא משחק מהנה, מרובה משתתפים, שנותן השראה לילדים בזכות עולמו העשיר המלא אתגרים ויצירתיות. האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים מהנים בהם יוכלו לגלם את הגיבורים שלהם, ליצור דמויות אישיות.

הורידו את האפליקציה והיכנסו לפילטר הסריקה. לאחר מכן, סרקו את הצעצוע על מנת להעיר אותו לחיים ותתחילו ליהנות.

מחיר לצרכן: עבור מארז שלישייה: 15.16 שקל, עבור יחידה בודדת: 5.73 שקל

המארז החדש של קינדר ג'וי. ferrero,
המארז החדש של קינדר ג'וי/ferrero

עוגיית הסנדוויץ' של נוטלה

עוד מחברת פררו, יצרנית המותג נוטלה: עוגיות הנוטלה המפורסמות מאירופה מגיעות לישראל. מדובר בביסקוויט זהוב, עשיר, טעים ופריך עם מילוי קרמי של נוטלה. הן מכילות 40% ממרח נוטלה עם פטנט מיוחד אשר מבטיח את הטעם והטריות של ממרח הנוטלה.

ההשקה של עוגיות נוטלה מרגשת במיוחד כיוון שאוהבי נוטלה חיכו זמן רב להשקה בישראל. פררו תציע את עוגיות הנוטלה ב-3 אריזות שונות להזדמנויות צריכה שונות: מארז משפחתי של שקית עם 276 גרם (20 יחידות), מארז לדרך עם 168 גרם (12 יחידות) ומארז אישי עם 42 גרם (3 יחידות).

עוגיות נוטלה מארז משפחתי. פררו,
עוגיות נוטלה מארז משפחתי/פררו

* * * * משקאות * * * *

ארומה עשירה ומתחשבת

קפסולות האלומיניום החדשות של לוואצה, תואמות למכונות מקוריות של Nespresso* בשישה טעמים מציעות טעם של משובח של אספרסו עם השפעה אפסית של פחמן דו חמצני.

את המצוינות והחדשנות של לוואצה Lavazza ניתן למצוא כעת בישראל בקפסולות אלומיניום חדשות, התואמות למכונות Nespresso מקוריות ומוקדשות לתערובות האייקוניות, המבטאות את ההיסטוריה והמומחיות של חברת לוואצה בתערובות קפה.

קפסולות האלומיניום הייחודיות, מציעות לצרכנים את הארומה והאיכות של התערובות הטובות ביותר עם אפס השפעת פחמן דו-חמצני.

הקפסולות החדשות מציעות שש תערובות אייקוניות, בכדי לספק את הטעמים השונים של כל אוהבי הקפה:

• Qualità Oro: אלגנטי, בעל ארומה פירותית ופרחונית.

• Qualità Rossa: אספרסו מאוזן בעל גוף מלא, עם טעם נלווה של פירות יבשים.

• Crema e Gusto Classico: קפה קרמי מועשר ברמזים של שוקולד מריר, עץ ותבלינים.

• Crema e Gusto Ricco: שילוב עז של רמיזות שוקולד, עץ ואגוזים.

• Crema e Gusto Forte: תערובת אינטנסיבית עם תווים חזקים של קקאו ועץ.

• Dek: עגול ומאוזן היטב, עם רמזים של פירות יבשים וטעם קל של שוקולד.

קפסולות לוואצה. לוואצה,
קפסולות לוואצה עם השפעה אפסית של פחמן דו חמצני/לוואצה

צבעוני מתוק ומרענן

פריגת, מותג המיצים המוביל בישראל, משיק את סדרת פריגת MIX בטעמי פירות מגוונים ואהובים: תות בננה, אפרסק משמש ואננס-בננה-אגס. בדומה ליתר המוצרים בסדרת פריגת סחוט, גם סדרת פריגת מיקס הינה ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ו - Vegan Friendly.

סדרת משקאות MIX החדשה תספק חווית שתייה עשירה ומפנקת בשל אחוזי הפרי הגבוהים שבה. הסדרה החדשה מצטרפת למגוון הטעמים הרחב של פריגת בקטגוריית המיצים הסחוטים אשר נמכרים במקררים ברשתות השיווק ומאופיינת בבחירה של שילובי פירות מרעננים אשר אהובים על הקהל הישראלי.


טעמי התות בננה והאפרסק משמש יושקו הן בבקבוקים אישיים בגודל 400 מ"ל והן בבקבוקים משפחתיים של 1 ליטר.

טעם האננס-בננה-אגס הינו מהדורה מיוחדת לזמן מוגבל ויושק בבקבוק משפחתי של 1 ליטר בלבד.

ניתן להשיג את המוצרים במקררים ברשתות השיווק השונות ובחנויות הנוחות. המוצרים משווקים במחירים משתנים הנקבעים ע"י הקמעונאים בלבד.

פריגת סחוט, טעמים חדשים בסדרת mix. יח"צ,
פריגת סחוט, טעמים חדשים בסדרת mix/יח"צ

חגיגת ממתקים לכבוד יום ההולדת

Yango Deli חוגגת שנתיים עם שלל הטבות של פעם בשנה: קוקטיילים, סוכריות גומי, שוקולדים, מגוון דואנטסים מפנקים, עוגיות ובקבוקי אלכוהול בהנחות מיוחדות

Yango Deli חלוצת משלוחי הסופר המהירים, הושקה כפיילוט ניסיוני לפני כשנתיים, לאחר שישראל נבחרה למדינה הראשונה בה הושק השירות החדשני בזירה הבינלאומית.

לכבוד חגיגות השנתיים, אפליקציית Yango Deli תעלה קטגוריית HAPPY BIRTHDAY בה תוצע 20% הנחה על מגוון מוצרים. בקטגוריה יופיעו מוצרים כמו קוקטיילים, סוכריות גומי, שוקולדים, דואנטסים מפנקים, עוגיות ובקבוקי אלכוהול.

בין המארזים החגיגיים בקטגוריה ניתן יהיה למצוא: מארזי קוקטיילים של חברת 'ספייסהאוס', סוכריות גומי, שוקולדים של חברת 'לינדטים אקסלנס' ו'פררו רושה', מארזי דואנטסים במגוון טעמים: שוקולד לבן, נוגט אגוזים, פינוקי תות וקראנץ' חלבה, כולל בקבוקי אלכוהול כמו שמפנייה, וודקה, מארזי יין, בקבוקי ארק, בקבוקי אוזו וג'ין בתוספת משקאות קלים לערבוב.

טווח המחירים הכולל 7.10-153.90 שקל.

קטגוריית יום ההולדת זמינה באפליקציה החל מהיום ועד ל תאריך ה- 11.12 כולל. השירות יהיה פעיל באזורי תל אביב, רמת גן, רמת השרון, הרצליה, רעננה, כפר סבא, נס ציונה, מודיעין, חיפה, גבעתיים, חולון, בת ים, פתח תקווה, ראשון לציון, הוד השרון, רחובות, באר יעקב וקריית אונו.

קטגוריית יום הולדת. באדיבות יאנגו דלי,
קטגוריית יום הולדת בהנחה של 20%, yango deliץ/באדיבות יאנגו דלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully