וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוך על הפוך: המוצרים שיחממו אותנו בימי החורף הקרים

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 17:05

החורף סוף סוף מגיע ואיתו הלילות הקרים. כדי להיערך בהתאם, מצאנו שמיכות פוך, כירבוליות, נעלי בית ופריטים נוספים שיהפכו את הימים הקרים לחמימים ומפנקים

פיג'מה. ShutterStock
העובדה שאין לנו שלג על המפתן, לא אומרת שאי אפשר לחגוג כאן את תחושת החורף/ShutterStock

החורף כבר כאן - וגם אם לא מדובר על חורף אירופי "קלאסי" כזה שבו צריך לגרוף את השלג מהמפתן בכדי לפתוח את דלת הכניסה, הרי שבכל זאת: בבוקר קצת קשה יותר לצאת מהמיטה ובערב, מי שלא רוצה להפעיל את החימום, יזדקק לסוודר בכדי לצפות בנעימים בטלוויזיה, שלא לדבר על הגרון - שאך אתמול עוד התאווה לכוס של משקה צונן ואילו עתה מייחל לכוס תה עם הרבה לימון.

במילים אחרות: העובדה התברכנו בחורף שמשי ונעים יחסות לארצות קרות באמת, לא אומרת שאנחנו צריכים להיפרד מכל האסוציאציות הרומנטיות שקשורות לעונה הקרה.

רגע לפני שהשמים מתקדרים כאן באמת, יצאנו לסיור קטן בין המדפים כדי למצוא ביניהם כמה מוצרים שיגרמו לנו לאוהב כל רגע של התכרבלות על הספה.

מיטה מרופדת של סוהם החל מ-3'490 שקל למיטה זוגית. יחצ דג הזהב,
מיטה מרופדת של סוהם החל מ-3,490 שקל למיטה זוגית/יחצ דג הזהב

המיטה המרופדת

אחרי שכבשה את שוק מזרנים ומצעים הפרימיום חברת "סוהם" נכנסת גם לעולם המיטות עם מיטה מרופדת שיקית וגבוהה במראה יוקרתי, המיוצרת בנגריית בוטיק בישראל עם נגרות "של פעם" לעמידות לאורך שנים.

המיטה מרופדת במספר שכבות, עם חיבורי מיטה חזקים במיוחד מעץ לבוד וזוויות מתכת מחוזקות, בסיס מיטה עשוי מעץ אורן מרופד.

המחיר: החל מ-3,490 שקל (למיטה ברוחב 140 ס"מ). ניתן להזמין בכל גודל ובכל צבע בד שתרצו, להשיג בסניפי ורדינון ובאתר החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
united oddsocks -גרביים צבעוניות the grump heads להשיג באתר swagg.co.il. united oddsocks,
united oddsocks - גרביים צבעוניות the grump heads/united oddsocks

הזוג המוזר

שונאים לצרף גרביים זו לו לאחר הכביסה? הנה הפתרון: גרביים בודדות של המותג הבריטיUnited Oddsocks מייצר מגוון מארזי גרביים צבעוניות לא תואמות - זאת אומרת, שלכל גרב אין בת-זוג זהה, מתוך מטרה לאפשר לכם לשנות את הלוק בכל יום ובכל לילה מחדש ולהתאים אותו למצב הרוח שלכם.

המחיר: 80 שקל ל-6 יחידות, להשיג באתר SWAGG ובמתחם החדש ברחוב האומנות 12 נתניה.

אפרודיטה, פיג'מות חורף מחירים החל מ-99 שקל. יח"צ,
אפרודיטה, פיג'מות חורף מחירים החל מ-99 שקל/יח"צ

מסיבת פיג'מות

רשת 'אפרודיטה' משיקה קולקציה של הלבשת פנאי, הכוללת פריטי לבוש חורפיים לבית כמו: פיג'מות וחלוקים, גרביים ונעלי בית במנעד רחב של עיצובים, גזרות ומידות (חלקן עד XL5) .

מבין הפיג'מות: סדרת אינטרלוק, בדים דקים קלילים ונעימים למגע, 100% כותנה וגזרות נשיות. סקאלת הצבעים מונוכרומטית או צבעונית סדרה נוספת עשויה מבד במבוק אקולוגי, אנטיבקטריאלי, טבעי ורך.

טווח מחירים לפיג'מות וחלוקים: החל מ-99 שקל. מחירי נעלי בית החל מ-49 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר.

zohara fw22 379 שקל. ליאור קסון,
zohara fw22 379 שקל/ליאור קסון

sleep אלגנט

קולקציית הפיג'מות לחורף הקרוב של ZOHARA מפנקת עם סטים מעוצבים בסטייל מבדים דקים, רכים, נעימים ונושמים.

בין הדגמים מצאנו סטים במראה בייסיק, של חליפות שיתאימו גם לשעות הפנאי, בבית ומחוצה לו, לצד סטים "מחויטים" יותר של חולצה מכופתרת, עם מכנסיים קצרים או ארוכים, בגזרות משוחררות. הצבעים השולטים בקולקציה: שוקולד, מוקה, ירוק זית, אפור מלאנז' ואפור כהה ושחור

המחירים: 329 - 379 שקל. ניתן להשיג באתר המותג.

aeroflex סט מצעים דגם maze  מחיר החל מ-399 שקל. יח"צ,
aeroflex סט מצעים דגם maze מחיר החל מ-399 שקל/יח"צ

מציעים מצעים

קולקציית מצעים חדשה של Aeroflex, מציעה סוגים שונים של מצעים ביניהם: סדרת בדים המורכבים מ- 100% כותנה באריגת סאטן בצפיפות 300 חוטים למראה עשיר עם מגע רך ומפנק, בדים בעלי טכנולוגיית Coomfort Cool עם יכולת נידוף מהירה ובדי אנטי פילינג, למניעת תופעת הכדוריות לאחר הכביסה ועם אפקט אל קמט המפחית משמעותית את הקמטים בבד לאחר הכביסה.

המחירים: החל מ-399 שקל בהתאם לדגם ולגודל. את המצעים ניתן להשיג בסניפי Aeroflex בפריסה ארצית.

שמיכת ארבע עונות של הולנדיה_עשויה צמר טבעי. מחיר החל מ-2470 שקל תלוי גודל. יחצ הולנדיה,
שמיכת ארבע עונות של הולנדיה_עשויה צמר טבעי. מחיר החל מ-2470 שקל תלוי גודל/יחצ הולנדיה

בית טבעי וחם

קולקציית חורף 2022-23 של רשת גולף & קו בנויה משלושה סיפורים עיקריים, המותאמים לשלושה סגנונות שונים של בתים: הבית טבעי, הבית הרומנטי והבית האלגנטי.

הבית הטבעי מבקש להחזיר אותנו חזרה לכוך הביתי, המוגן, הוא מהווה מרחב ניטראלי, נטול רעש, המקרב אותנו ולו במעט לטבע. פלטת הצבעים השולטת בבית זה הינה סתווית וחמימה, אך לא חמה מדי, כזאת המשלבת מידה של קלילות ומזמינה בילוי משפחתי בחלל מגורים מנחם. החומריות הבולטת בסיפור זה הינה כותנה אורגנית, פשתן, צמר, במבוק, קש, עץ וקרמיקה.

מחיר לשמיכות טלוויזיה: 219 שקל. מגיעה בגווני אבן טבעיים מסדרה זו throws מגיעות בטקסטורות שיתאימו לכל סלון. ניתן להשיג בסניפי הרשת.

גולף & קו שמיכת טלוויזיה ג'ינה 219 שקל. עמית שמש,
גולף & קו שמיכת טלוויזיה ג'ינה 219 שקל/עמית שמש

מתרכבלים ברכות

Laline משיקה את קולקציית החורף עם הפריטים שיהפכו את הימים הקרים למפנקים ונעימים.

חלוק בית פרוותי ב-260 שקל, כובע פרווה להשלמת המראה החורפי ב - 100 שקל, נעלי בית, נעלי בית פרוותיות וחמימות במגוון עיצובים ב-110 שקל, גרבי בית במחיר: 40-80 שקל וקולקציית שמיכות במגוון עיצובים להתפנק ברכות בסלון, בטווח המחירים: 180-300 שקל. ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר האון ליין: https://www.laline.co.il/

ללין קולקציית חורף. ערן לוי,
ללין קולקציית חורף/ערן לוי

ארבע עונות

סדרת שמיכות הצמר הטבעי של "הולנדיה" מציגות חידוש: שמיכת Four Season שמתאימה לכל עונות השנה, במילוי 100% צמר אלפקה טבעי אוסטרלי טהור ובמעטפת של בד כותנה סאטן במגע של משי רך ונעים.

היא מורכבת משתי שמיכות נפרדות במשקלים שונים המחוברות בכפתורים: שמיכה קלה במשקל 200 גרם למ"ר שמתאימה לקיץ ולאביב, ושמיכה נוספת במשקל 300 גרם למ"ר שמתאימה לסתיו. כאשר מחברים בקלות את שתי השמיכות לשמיכה אחת, מקבלים שמיכת חורף מפנקת במשקל של כ-500 גרם למ"ר.

השמיכה שומרת על טמפרטורת הגוף, מאפשרת נידוף לחות ומספקת חמימות יוצאת דופן בזכות הצמר המבודד. השמיכה מגיעה בשני גדלים. המחיר: החל מ-2,470 שקל, תלוי בגודל. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית או באתר.

castro home שמיכות פוך. אודי דגן,
castro home שמיכות פוך/אודי דגן

הפוך על הפוך

שמיכות הפוך של CASTRO HOME מגיעות בשני גדלים: יחיד או זוגי, עם מילוי פוך טבעי (פלומה) או פוך סינטטי, עם ציפוי בד ייחודי ואיכותי במיוחד לבידוד מיטבי. השמיכה שומרת שפיזור חומר המילוי (פלומה או סיבי הפוליאסטר) יהיה אחיד.

את שמיכות הפוך של CASTRO HOME עוטף בד איכותי בצפיפות גבוהה, כך שלא יאפשר לפלומה או לסיבי הפוליאסטר לצאת מתוך השמיכה.

פוך טבעי: מילוי של פלומת נוצות, המהוות חומר בידוד מצוין, בהרכב 50% פלומת ברווז ו-מ50% נוצות קטנות מכיוון שהפלומה יקרה מאוד, נהוג לערבב בתערובת המילוי גם נוצות קטנות. מילוי שמיכת היחיד 1,000 גרם ואילו בזוגית 1,470 גרם.

פוך הסינטטי בעל מילוי של סיבי פוליאסטר מיוחדים. השמיכות הסינטטיות עשויות מסיב הולופייבר (HOLLOWFIBER) עם משקל מילוי של 300 גרם למ"ר (GSM).

מחיר שמיכת פוך טבעי יחיד: 700 שקל, זוג: 1000 שקל | מחיר שמיכת פוך סינטטי יחיד: 300 שקל, זוגי: 400 שקל. עכשיו במבצע עד ה- 08.12.22 קונים ב-400 שקל ומשלמים 200 שקל בלבד. להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובאתר

נעלי בית של המותג דפנה לבית טבע נאות 129 שקל. שי יחזקאל,
נעלי בית של המותג דפנה לבית טבע נאות 129 שקל/שי יחזקאל

קיפי אין טאץ'

המותג דפנה מבית טבע נאות מציע לחורף הקרוב קולקציית נעלי בית לנשים, גברים, ילדים ופעוטות. נעלי הבית עשויות מחומרים חמים ונעימים, בשלל צבעים וטקסטורות בשני דגמים עיקריים: דגם "קיפי" הנוסטלגי, משובץ בעל רוכסן וסוליה נוחה, שהפכו במרוצת השנים לאייקון ישראלי חורפי ודגם נוסף ופתוח לנעילה קלה ומהירה עם פרווה מחממת.

לכל נעלי הבית רפידה עבה ורכה וסולית פוליאוריתן מוזרקת לעמידות לאורך זמן ונגד החלקה. המותג מיוצר בישראל.

המחירים: 69-129 שקל. להשיג בסניפי טבע נאות ובאתר.

כוס פורצלן עם פלטת חימום חשמלית 69 שקל. יח"צ חו"ל,
כוס פורצלן עם פלטת חימום חשמלית 69 שקל/יח"צ חו"ל

חשמלית ושמה תשוקה

ספל פורצלן עם מכסה, על פלטת חימום חשמלית תבטיח הנאה מהמשקה החם לאורך זמן. הפלטה החשמלית מתחברת באמצעות USB ושומרת על טמפרטורה של עד 55 מעלות. גוף המחמם כולל חיישן משקל להפעלה וכיבוי אוטומטי והוא מצויד ברגליות הגבהה לשם הרחקה מהשולחן להגנה. המוצר זמין בצבעים: ורוד, שחור ולבן.

vמחיר: 69 שקל. להשיג באתר Gadgetshop

9. ג'מבו סטוק בקבוק מים חמים ארנבון פלאפי מחיר 25.9 שקל. יח"צ,
ג'מבו סטוק בקבוק מים חמים ארנבון פלאפי, המחיר: 25.9 שקל/יח"צ

מחבקים כריות

קטגוריית החורף של רשת ג'מבו סטוק מציגה מגוון רחב של מוצרים מחממים להעביר את עונת החורף בחמימות.

קולקציית החורף 22-23 לכל המשפחה כוללת: נעלי בית בדגמים פרוותיים ורכים, שמיכות כירבולית ליחיד או לזוג, כפפות, מטריות, שמיכות פוך ועוד. בפריט בשחרנו לקחת איתנו למיטה החמה הוא כרית חימום.

המחיר: 25-30 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.

גרב נעלי בית חצי מגף פרווה. יוגב אזוגי,
גרב נעלי בית חצי מגף פרווה, המחיר: 20.90 שקל/יוגב אזוגי

הולכים על עננים

גם רשת מקס סטוק מציעה כהרגלה מגוון רחב מאד של פריטים לחורף חם ומפנק, ביניהם: נעלי בית בעיצובים שונים, גרביים מעוצבות, פיג'מות, גופיות חמות, מגפי גשם לילדים, פריטים ממותגים בכיכובם של דמויות מוכרות, כובעי חורף צבעוניים, כפפות, צעיפים, מחממי אוזניים, כירבוליות, שמיכות, בקבוקי מים חמים ועוד.

מצאנו נעלי בית מגפונים, רכים ונעימים, כמעט כמו ללכת על ענן, המחיר: 20.90 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

FOX HOME  קולקציית חורף cozy. יח"צ,
FOX HOME קולקציית חורף cozy/יח"צ

חורף Cozy

FOX HOME משיקה בימים אלו את קולקציית Cozy המפנקת, שמזמינה לחבק את האפרוריות שבחוץ, להפוך אותה לחמימה ורכה ולהעביר את הזמן בבית בהתכרבלות נעימה.

פריטי הקולקציה מאופיינים בגוונים של אפור וקרם. בין הפריטים ניתן למצוא: כרבוליות אישיות בגודל של 130X180 ס"מ (80 שקל) באפור כהה ובקרם, נעלי בית אפורות שבתוכן בד רך דמוי פרווה לבנה רכה (50 שקל) זוג גרביים חמימים עם בד רך דמוי פרווה (50 שקל) והמתנה האידיאלית לחורף לכל מי שסובל מקור: בקבוק חם מעוצב (50 שקל).

פריטי קולקציית Cozy זמינים בחנויות FOX HOME ובאתר.

ערד טקסטיל. עדי גלעד,
ערד טקסטיל/עדי גלעד

מתכרבלים בסטייל

"ערד טקסטיל" משיקה בימים אלה, קולקציית כירבוליות חדשה, שמציעה מגוון של שמיכות מפנקות בצבעוניות חורפית טרנדית.

מהמפנקות שמצאנו בקולקציה היא שמיכה דו צדדית מדגם 'נורט', שמיכה חורפית רכה ומפנקת עם מילוי, מצדה האחד טקסטורת פליז קטיפתי ומצדה האחר בד צמרירי לחימום ימי החורף הקרים. השמיכה מגיעה בצבעים: ורוד, תכלת, לבן ואפור, עם כיסוי בד בצבעוניות תואמת לאחסון נוח. השמיכה מוצעת במידות: 150/200 או 220/200 לבחירה.

המחיר: 439-599 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

סט מצעים אפור פנינה קלאסי עם פס לבן במותג ליננז. jerome lebrun,
סט מצעים אפור פנינה קלאסי עם פס לבן במותג ליננז/jerome lebrun

מצעים של 5 כוכבים

המותג Linenz מציע חווית שינה של מלון יוקרתי עם מצעים איכותיים.

תהליך הייצור מתבצע בארץ והחברה משווקת ישירות לצרכן עם שליחות עד הבית. כל המצעים במותג Linenz עשויים מ-100% כותנה מצרית בצפיפות 500-600 חוטים לאינץ', השילוב של חומר הגלם הייחודי של ליננז ביחד עם תהליכי פיניש ירוקים וידידותיים לסביבה יוצרים מגע מיוחד של רכות מלטפת אשר משתבחת מכביסה לכביסה.

מארז מצעים זוגי מקולקצייתHOTEL COLLECTION בדוגמת ג'אקארד אלגנטית בגדלים 160/200 ס"מ או 180/200 ס"מ במחיר: 509 שקל (במקום 679 שקל) לרכישה באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully