וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו, שלג: מותג הניחוחות היוקרתי Jo Malone London משיק מהדורת חג

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 14:32

מותג הניחוחות והלייפסטייל היוקרתי Jo Malone London משיק קולקציית כריסמס מרגשת ומחממת לב עם מהדורה מוגבלת של ניחוחות ומוצרים מלאי קסם ושמחה כפתיתי שלג בוהקים ומנצנצים כמו אורות חג המולד

קולקציית החגים של גו מלון לונדון. יח"צ חו"ל,
קולקציית החגים של ג'ו מלון לונדון/יח"צ חו"ל

קישוטי חג נוצצים, פתיתי שלג ראשונים ואוירה שמחה ומלאת קסם/ Jo Malone London בקולקציה חדשה ומרגשת המושקת לקראת הכריסמס.

ניחוחות של אורן ואקליפטוס לוכדים את הקסם של בוקר חג המולד, עטופים בחושניותו של תפוז מתוק ומריר, יחד מתענגים ממגעו החמים של אמבר זהוב.

המוצרים בקולקציה:

Advent Calendar - מארז ההפתעות - הפכו את הספירה לאחור למרגשת יותר. 25 ימים של ניחוחות מהפנטים ופינוקים. הניחוחות המובילים שלנו, ניחוחות במהדורה מוגבלת ו-2 מוצרים בגודל מלא מתנה. המחיר: 1,750 שקל

Christmas Cologne Collection - מארז ניחוחות במהדורה מוגבלת. חמישה בשמים במהדורה מוגבלת בגודל 9 מ"ל המתאימים להתנסות, באריזה חגיגית באווירת החג. המחיר: 430 שקל.

קולקציית הולידיי22 גו מלון לונדון. יח"צ חו"ל,
קולקציית הולידיי22 ג'ו מלון לונדון/יח"צ חו"ל

Orange Bitters Cologne - בושם בניחוח הדרי ועסיסי שחוזר מידי שנה. קורטוב של הדר רענן, תפוז עסיסי מתקתק ומנדרין אוורירי וקריר. ניחוח מתפרץ של תפוז מר חושף ריח חושני של תווים עשירים של אלגום וענבר. המחיר: 575 שקל ל-100 מ"ל

White Moss & Snowdrop Home Candle - נר בניחוח עשיר ופודרתי. עלי כותרת הנערמים על אבקת שלג בהירה. קטיפה ירוקה ורעננה של יער מואר בקרני אור של שמש חורפית. אמבר זהוב וחמים עם נגיעה זוהרת של הל. נוצר בכפר בריטי, בזכוכית מהודרת ומעוצבת. משך בעירה: 45 שעות. המחיר: 275 שקל.

White Moss & Snowdrop Cologne - ניחוח עשיר ופודרתי. עלי כותרת הנערמים על אבקת שלג בהירה. קטיפה ירוקה ורעננה של יער מואר בקרני אור של שמש חורפית. אמבר זהוב וחמים עם נגיעה זוהרת של הל. המחיר: 575 שקל ל-100 מ"ל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קולקציית החגים של גו מלון לונדון. יח"צ חו"ל,
קולקציית החגים של ג'ו מלון לונדון/יח"צ חו"ל

Myrrh & Tonka Cologne Intense - בושם בניחוח עץ נמיבי ופולי טונקה בעיצוב חגיגי. שיקוי עשיר הנקצר ביד מעץ המיר הנמיבי, מתמזג עם השקדים החמים ותוויות הווניל השופעות של שעועית הטונקה. אצילי ומשכר. מיר אנד טונקה. המחיר- 765 שקל ל-100 מ"ל.

The House Of Jo Malone London - אוסף של חמישה ניחוחות בלתי נשכחים לגוף ולבית, מבשם חדרים, נרות בגודל מיוחד שתוכלו להשתמש בהם ביחד או לשלב אותם בחלל, סבון רחצה מפנק ומבשם כריות רך ונעים. המחיר: 865 שקל.

English Pear & Freesia Collection - שלוש דרכים ליהנות מהניחוח האהוב English Pear & Freesia עטוף באריזה חגיגית ומכיל קרם גוף מפנק בגודל 50 מ"ל, סבון רחצה מרומם ובושם בגודל 30 מ"ל. כולם באותו הניחוח. המחיר: 550 שקל

midnight musk amber cologne 575שח גו מלון קולקציית הולידיי. יח"צ חו"ל,
midnight musk amber cologne, המחיר: 575 שקל, ג'ו מלון/יח"צ חו"ל

Pine & Eucalyptus Home Candle - נר בניחוח אורן ארומטי ואקליפטוס. ניחוח בהיר ומבריק המבטיח חגיגה בלתי נגמרת. פסטיבל של אקליפטוס מתפרץ עם שילוב ארומטי של ניחוח אורנים. נוצר בכפר בריטי בזכוכית חגיגית ומעוצבת עם פתיל כוכב מפואר. המחיר: 275 שקל.

Soap Collection - מהדורה מוגבלת - אוסף ריחני של סבונים מוצקים בניחוח הנמכר ביותר שלנו English Pear & Freesia בפורמולה קרמית המסייעת לרכך את העור ולשמור עליו. המחיר: 440 שקל.

Pine & Eucalyptus Diffuser - מפיץ ריח בניחוח אורן ארומטי ואקליפטוס. להתחיל את חגיגות סוף השנה עם מפיץ הריח (דיפיוזר) בניחוח Pine & Eucalyptus. עץ אורן ארומטי ואקליפטוס עוקצני משתלבים ביחד ומפיצים ניחוח מרענן וחגיגי. מפיץ הריח מגיע עם 10 מקלות עץ מהודרים. מגיע באריזה חגיגית בהשראה מושלגת. המחיר: 405 שקל

Midnight Musk & Amber Cologne - בושם בניחוח חושני של מאסק ואמבר. כשהלילה יורד, ניחוח חושני של מאסק ואמבר מתגלה. ניחוח רומנטי, נשי וחמים המוביל את חגיגות סוף השנה עד אור הבוקר. המחיר: 575 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג בחנויות ג'ו מלון לונדון בקניון רמת אביב ובגינדי TLV ובאתר האונליין: https://www.jomalone.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully