וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר מרב כהן-ציון מונתה לסמנכ"לית מחקר ומדע ב-Periapt

1.12.2022 / 9:41

ד"ר' כהן-ציון, לה ניסיון של מעל ל-20 שנה במסגרות בריאות ציבוריות ופרטיות, היא חוקרת, פסיכולוגית קלינית (ארה"ב) ורפואית (ישראל) ומומחית בטיפולים התנהגותיים וקוגניטיביים. ב-5 השנים האחרונות עוסקת בתחום הבריאות הדיגיטלית

ד"ר מרב כהן ציון. נועם פיינר,
ד"ר מרב כהן ציון/נועם פיינר

חברת פריאפט (Periapt), מתחום ה-Digital Health, שמפתחת פלטפורמה המסייעת להורים לילדים עם ADHD להתמודד טוב יותר עם האתגרים שבדרך, באמצעות טיפול רפואי ורגשי יעיל, זמין ואיכותי, מודיעה על מינויה של ד"ר' מרב כהן-ציון לתפקיד סמנכ"לית מחקר ומדע.

ד"ר' כהן-ציון, לה ניסיון של מעל ל-20 שנה במסגרות בריאות ציבוריות ופרטיות, היא חוקרת, פסיכולוגית קלינית (ארה"ב) ורפואית (ישראל) ומומחית בטיפולים התנהגותיים וקוגניטיביים. ב-5 השנים האחרונות עוסקת בתחום הבריאות הדיגיטלית. מתרגמת טיפולים מבוססי מדע לעולם הדיגיטלי, והופכת אותם נגישים לכל. במסגרת תפקידה החדש, תהיה אחראית על פיתוח האסטרטגיה הקלינית ותוביל את התחום המדעי ומחקרי, וזאת על מנת להניע את צמיחת החברה.

ככלל, המערכת שמפתחים בפריאפט משלבת פלטפורמת מידע להורים, קהילה אונליין שמאפשרת שיח והתייעצות עם מומחים וכלי למעקב אחר התקדמות הטיפול ותגובות המטופלים. באמצעות הנתונים שייאספו יידעו לייצר, באמצעות בינה מלאכותית, המלצות מותאמות לכל מקרה. כמו כן, המערכת תציע להורים מידע על "הנקודות המתות" במעקב שלהם אחר הילד - הזמנים שבהם הילד נמצא בבית הספר, בחוגים, אצל מרפא בעיסוק ובמקומות נוספים, וההורה לא יודע מה קורה שם ואיך הילד מתנהג.

בנוסף, בשלב מתקדם יותר של הפיתוח המערכת תאפשר מעקב אחר הטיפול התרופתי באופן רציף ואחר הדרך בה הילד מגיב לטיפול. ההורים יוכלו לקבל תובנות על הטיפול בילדיהם ולשתף אותם עם איש המקצוע הרפואי ואחרים בצוות המטפל, כדי לעזור להם לקבל את ההחלטות הטיפוליות הטובות ביותר עבור הילד והמשפחה.

זיו אלול, מנכ"ל Periapt: "אנחנו שמחים לצרף אלינו את דר' מרב כהן-ציון שמביאה עמה נסיון קליני בינלאומי בחברות סטארט-אפ בתחום הבריאות הדיגיטלית. מרב תוביל ותנהל את מערך המחקר והמדע, ומדובר בתוספת משמעותית לצוות. יחד נוכל להצעיד את החברה קדימה ולממש את החזון המשותף. כחלק מהאצת תהליכים, תחום המחקר הפך להיות תחום מרכזי יותר מבעבר. כיום, קבלת החלטות חכמה חייבת להיות מבוסס נתונים. אנו עדים להתפתחות המואצת של הטכנולוגיות בתחום הבריאות הדיגיטלית, שביכולתן אפשר ממש לשפר חיים של אנשים ולייצר השפעה גדולה".

דר' מרב כהן-ציון, סמנכ"לית מחקר ומדע: "אני שמחה להצטרף לצוות פריאפט ולתרום את חלקי בתחום הבריאות הדיגיטלית. אני מאמינה שלפריאפט יש פוטנציאל להציע דרכים אמיתיות ויעילות שיסייעו להורים לילדים עם ADHD להתמודד עם האתגרים שבדרך. ביחד נוכל לקחת את החברה לעבר אופקים חדשים ונבנה במשותף את הדרך הנכונה להגשמת מטרה זו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully