וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף: טיב טעםמגזין חנוכריסמס

חוויית קנייה בניחוח בינלאומי: הדרך הנכונה לחגוג את סוף השנה

בשיתוף טיב טעם

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 11:30

מי אמר שצריך לטוס לחו"ל כדי לספוג מאווירת סוף השנה? ברשת טיב טעם מציעים ללקוחות חוויית קנייה אחרת עם אווירה חגיגית ומגוון רחב של מבצעים. עדיין לא נכנסתם?

כריסמס בטיב טעם. ישראל יוסף,
כריסמס בטיב טעם/ישראל יוסף

לא מעט ישראלים בוחרים לטוס לחופשה בחו"ל דווקא בחודשי החורף, לקראת סוף השנה, אז מציינים ברחבי העולם את הכריסמס, נוביגוד וחגיגות סוף השנה; הקישוטים הצבעוניים שנתלים בכל פינה, האווירה הייחודית באוויר, האוכל המיוחד וכמובן המבצעים השווים הם רק חלק מהסיבות לכך. אלא שהשנה לא צריך לטוס לחו"ל כדי לחוות את אווירת החג. לרגל חודש חגיגי במיוחד שכולל את חנוכה, כריסמס ונוביגוד וחגיגות סוף השנה, ברשת טיב טעם מציעים ללקוחות חוויית קנייה בניחוח בינלאומי עם מגוון רחב של מבצעים, אקססוריז, מתנות ושמפניות ייחודיות, שיגרמו לכם להרגיש כאילו עשיתם קפיצה קטנה לחו"ל.

כריסמס בטיב טעם. אלעד גוטמן,
כריסמס בטיב טעם/אלעד גוטמן
כריסמס בטיב טעם. אלעד גוטמן,
כריסמס בטיב טעם/אלעד גוטמן

במסגרת החודש החגיגי, לקוחות הרשת יהנו מאווירה חגיגית בסניפים, שיקושטו בקישוטים המאפיינים את שני החגים - חנוכיות וסופגניות לצד סנטה קלאוס, עצי אשוח, עוגות פנטונה, מצנפות, גרביים למתנות לתלייה על העץ, מוביילים עם צורות פתיתי שלג לצד סביבונים, כדורים נוצצים וכמובן גם מגוון רחב של מוצרים מכל העולם, יין ואלכוהול ועוד.

כריסמס בטיב טעם. אלעד גוטמן,
כריסמס בטיב טעם/אלעד גוטמן

חלק מהמוצרים שיימכרו במחירי מבצע: כובעי סנטה קלאוס ב- 9.90 ₪, נתח סינטה עגל טרי ב- 84.90 ₪ לק"ג, פיקיניה עגל טרייה ב-79.90 ₪ לק"ג, ביצי דג אלתית קוויאר במשקל ב-45 ₪ ל-100 גרם, סלמון טראוט פורל ים מעושן במשקל ב-16 ₪ ל 100 גרם, מארז אוזו פלומארי 700 מ"ל + כוס גבוהה ב-79.90 ₪, ורמוט מרטיני 750 מ"ל, 2 ב-85 ₪

את המבצעים השווים ניתן למצוא בכל 46 סניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר, בין התאריכים 19.12-8.1. בנוסף, יהנו חברי המועדון ממבצע מיוחד באתר "טיב טעם בקליק" (ההצטרפות למועדון היא בחינם).

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר "טיב טעם בקליק", ממנו ניתן להזמין ולקבל משלוח גם בשבת וחג.

בשיתוף טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully