וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריסים בהשראת סמל האינסוף: המותג LANCÔME מציג מסקרה חדשה

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 17:16

לנקום, המותג המוביל את מדעי הריסים משנת 1967, משיק מסקרת פרימיום עם פורמולה שפותחה מחדש ליצירת חוויית שימוש: מסקרה גדושה בסרום להענקת נפח לריסים. הפיתוח והעיצוב בהשראת סמל האינסוף (הספרה 8) שמייצג את מספר הסוגים השונים של חומצות אמינו המשולבות בפורמולה

זאנדייה בקמפיין לנקום למסקרה le 8 hypnÔse. יח"צ חו"ל,
זאנדייה בקמפיין לנקום למסקרה le 8 hypnÔse/יח"צ חו"ל

הכוח של 8 חומצות אמינו לחדש ולחזק את הריסים, שמרוכזות בתוך 91% באלם מטפח שחור, ו-0% שעוות, יוצרים את המסקרה הראשונה מבית לנקום שגדושה בסרום ומעניקה נפח - על ידי החלפת השעוות במרכיבים מטפחים, Le 8 Hypnôse מעניקה חווית מסקרה חדשה לחלוטין.

באמצעות הפורמולה החדישה והחדשנית שלה, Le 8 Hypnôse נועדה לענות על כל אחד מהחששות הנפוצים ביותר בקרב הנשים בכל הקשור לשימוש במסקרה, החל מהמאבק למשוח מסקרה על ריסים קשים ועד נשירת ריסים במהלך הסרת האיפור. עכשיו, המסקרה החדשה הזו מעניקה נפח וריסים מפוסלים עם רמה חדשה של סנסוריאליות עבור ריסים רכים ונשירת ריסים מופחתת.

לנקום למסקרה le 8 hypnÔse מחיר 159 שקל. יח"צ חו"ל,
לנקום למסקרה le 8 hypnÔse מחיר 159 שקל/יח"צ חו"ל

סמל האינסוף (הספרה 8) העניק את ההשראה לתהליכי הפיתוח והעיצוב של המוצר החדש. הוא מייצג את 8 סוגי חומצות האמינו המשולבות בפורמולה.

הבקבוק העשוי זכוכית נקייה והמברשת הארגונומית התואמת, מעוצבים בדומה לספרה 8, עיצוב אשר מתייחס גם למעגליות הידידותית לסביבה של הזכוכית הממוחזרת בחלקה, ושניתנת למיחזור.

ולבסוף, הספרה 8 מייצגת את משיחת הריסים הקלה שמתאפשרת בזכות המרקם החדש, הגדוש בסרום של המסקרה, אשר מחליק על הריסים. Le 8 Hypnôse, המסקרה המאפשרת ריסים אינסופיים.

המראה של נפח פיסולי מיידי לריסים - אורך אינסופי מרהיב מרגיש עכשיו נפלא ביותר הודות לפורמולה החדשה הממלאת את המסקרה במרכיבים מטפחים.
המדע מאחורי הנפח הפיסולי המיידי של מסקרת Le 8 Hypnôse שמרגיש יפהפה בדיוק כמו שהוא נראה:
ריסים בעלי גוף מלא שמרגישים רכים, הודות להרכב של 91% באלם שחור מטפח ו-5% חמאת שיאה, הפורמולה האולטרה-חלקה של Le 8 Hypnôse רוקדת על הריסים מבלי להכביד עליהם. המראה המתקבל מיידית הוא נפח מלא, ללא כל משקל על הריסים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זאנדייה בקמפיין לנקום למסקרה le 8 hypnÔse. יח"צ חו"ל,
המסקרה החדשה של לנקום Le 8 Hypnôse, המחיר: 159 שקל/יח"צ חו"ל

ריסים מתוחזקים חזקים יותר?

8 חומצות האמינו משקמות ומחדשות, הפורמולה הגדושה בסרום מעניקה תוך 4 שבועות ריסים חזקים, במראה צפוף יותר באופן הניכר לעין.

בצומת בין טיפוח הריסים וחדשנות באיפור העיניים, המסקרה הראשונה של לנקום שגדושה בסרום פותחה על מנת להתמודד עם האתגרים השונים החל במשיחת המסקרה וכלה בהסרתה - בין אם אלה ריסים קשים, או נשירת ריסים כתוצאה מהשימוש במסקרה. מאחר שהמסקרה אינה מכילה שעווה, הסרת המסקרה קלה ונוחה, ללא שאריות מתחת לעיניים.

על ידי החלפת הפלסטיק בזכוכית, מסקרת Le 8 Hypnôse קובעת סטנדרטים חדשים בעיצוב של מסקרה יוקרתית, ובו זמנית מקדמת את הביצועים הסביבתיים של המוצר. במעגליות האינסופית של הספרה 8 עצמה, הזכוכית הזו, שבחלקה ממוחזרת, ניתנת כמובן למיחזור, יחד עם הפקק.

באמצעות ההסרה הקלה שלה, עם מים חמים ופד צמר גפן אחד בלבד, לנקום נוקטים צעדים כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית המשמעותית של השימוש במסקרה.

בקמפיין העולמי למסקרה הראשונה של לנקום, שגדושה בסרום ומעניקה נפח, תככבנה שתי שגרירות של לנקום: אמנדה סייפריד וזנדאיה.

מחיר מומלץ לצרכן: 159שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully