וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף: טיב טעםמגזין חנוכריסמס

5 רשתות מיוחדות בעולם שחוגגות את סוף השנה בצורה יוצאת דופן

בשיתוף טיב טעם

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 11:34

קישוטים צבעוניים, משחקים אינטראקטיביים, DJ סנטה קלאוס, שוק מסקרן ועוד המון הפתעות: הכירו את רשתות השיווק שלקחו את חגיגות סוף השנה צעד אחד קדימה, מהאיים הקריביים וארה"ב, דרך הפיליפינים ועד לישראל

טיב טעם כריסמס. אסף לב,
טיב טעם כריסמס/אסף לב

דצמבר הוא ללא ספק חודש מיוחד במינו, בכל העולם וגם כאן אצלנו בישראל, שכולל את חגיגות החנוכה, כריסמס, נוביגוד והשנה החדשה. ההכנות לתקופה החגיגית הזו מתחילות עוד הרבה לפני; קישוטים צבעוניים נתלים מכל עבר, אווירה קסומה שוררת באוויר ועונת הסיילים נפתחת באופן רשמי.

גם ברשתות מזון בכל רחבי העולם החגיגות יוצאות לדרך כבר בתחילת דצמבר, אז הסניפים הופכים לאטרקציה של ממש, עם קישוטים מיוחדים, הפתעות חגיגיות, טעימות, מבצעים שווים וחווית קנייה יוצאת דופן, שמאפיינת את התקופה הזו של השנה. אז נכון, כמעט בכל רשת מזון כיום בעולם מציינים בדרך זו או אחרת את חודש דצמבר החגיגי, אך ישנן כמה שעושות זאת בצורה חגיגית באמת. ריכזנו 5 רשתות מזון מיוחדות מכל העולם שלקחו את החגיגות צעד אחד קדימה (ספוילר: אחת מהן ישראלית).

באורוראמה כבר לא יכולים לחכות

אורוראמה, הפיליפינים (Ororama)

ברשת המזון הפיליפינית אורוראמה, שהחלה את דרכה בעיר קגאיאן דה אורו ומפעילה כיום שלושה סניפים במדינה, כבר לא יכולים לחכות לחגיגות הכריסמס. כבר לפני חודשים ארוכים פתחו ברשת בקמפיין חגיגי ברשתות החברתיות, בו קראו לגולשים לקחת חלק בפעילויות שונות כדי לזכות בפרסים - פאזלים ותשחצים, משחקים הקשורים לכריסמס ועוד, כשבכל יום מפרסמת הרשת מבצע אחר.

בנוסף לקמפיין הגדול ברשתות החברתיות, באורוראמה כבר הספיקו לקשט את שלושת הסניפים, ולהתאימם לאווירת החג הקסומה - עצי אשוח הוצבו מכל עבר, תאורה מיוחדת נתלתה, בובות ענק של סנטה מחכות ללקוחות ונראה שזה עוד לא הכול; על פי אתר החברה, בשבוע שלפני הכריסמס צפויות הפתעות נוספות בסניפים, כולל הופעות מיוחדות של זמרים מקומיים, פעילויות לילדים וטעימות יין.

פלורה, מיקונוס, יוון (Flora)

האי היווני מיקונוס נחשב לאחד האיים הכי יוקרתיים בעולם. כמה מהמלונות המפוארים ביותר נמצאים בשטחו, בכל פינה ניתן למצוא חנויות מעצבים יוקרתיות וחלק גדול ממסיבות הסלבס הכי נוצצות נערכות בו. אלא שמלבד חנויות יוקרה ומלונות עוצרי נשימה, גם רשתות המזון באי משדרות יוקרה. כזו היא גם רשת פלורה - רשת מזון יוצאת דופן, שביקור באחד מסניפיה הוא הרבה יותר מחווית קניות רגילה.

בסניפי הרשת הפזורים באי, מלבד מוצרי פרימיום יוקרתיים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים, נוהגים להחליף את העיצוב אחת לכמה חודשים, כפי שעשו בימים האחרונים לקראת חגיגות הכריסמס. בשלושת הסניפים שבאי נתלו קישוטים מרהיבים - משנדלירים יוקרתיים, דרך עצי אשוח ענקיים ועד לבובות ענק של סנטה קלאוס. בשבועות הקרובים ועד לחג המולד, החל משעות הערב, סניפי רשת פלורה יהפכו למסיבה של ממש: DJ מקומי (לבוש בבגדי סנטה כמובן) ינגן בכל אחד מהסניפים בזמן שקוקטיילים חגיגיים יוגשו ללקוחות.

חנוכריסמס טיב טעם. יח"צ,
חנוכריסמס טיב טעם/יח"צ

טיב טעם, ישראל

גם בטיב טעם מציינים את דצמבר החגיגי, אך בניגוד לשאר הרשתות שמוזכרות ברשימה זו, במקרה של הרשת הישראלית, לא מדובר רק על חגיגות הכריסמס. החודש, מלבד חג המולד, מציינים בישראל גם את חנוכה ונוביגוד, ולרגל החודש החגיגי יצאו ברשת בקמפיין חגיגי - חנוכריסמס, שיכלול הפתעות מיוחדות בניחוח בינלאומי עם מגוון רחב של מבצעים, אקססוריז, מתנות ושמפניות ייחודיות.

במסגרת החנוכריסמס, סניפי הרשת יקושטו בקישוטים שמאפיינים את שני החגים - חנוכיות וסופגניות לצד סנטה קלאוס, עצי אשוח, עוגות פנטונה, מצנפות, גרביים למתנות לתלייה על העץ ועוד, לצד יינות מיוחדים מכל העולם ומוצרים ייחודיים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים.

שוק חג המולד של Foodland

פודלנד, גרנדה (Foodland Supermarkets)

בים הקריבי, לא רחוק מטרינידד וטובגו, נמצאת גרנדה - המדינה העצמאית הקטנה ביותר במחצית המערבית של כדור הארץ. ברשת המזון המקומית פודלנד, מציינים את הכריסמס לכל אורך חודש דצמבר, עם מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה. כחודש לפני הכריסמס ארגנו בסניפי הרשת ארוחת צהריים ללקוחות, שכללה מטעמים מהמטבח המקומי. ברשתות החברתיות של הרשת מעלים כמעט בכל יום מתכון למנה הקשורה לחג, ובשבוע שלפני חג המולד יקיימו בסניפים פעילויות לילדים, כמו צביעת פנים, הופעות שונות וכמובן מאות מבצעים על מוצרים שונים.

בנוסף, במהלך החודש יערכו מחוץ לסניפי הרשת "שוק חג מולד", שיכלול דוכני מזון עם מטעמים מהמטבח המקומי, מוזיקה חיה ועוד. עוד מבטיחים ברשת עשרות מבצעים, שיגיעו לשיאם בשבוע של הכריסמס.

רשת מייסיס האמריקאית. ShutterStock
רשת מייסיס האמריקאית/ShutterStock

מייסיס, ארצות הברית (Macy's)

רוב רשתות המזון בארצות הברית מציינות את חגיגות הכריסמס כמובן, אך עם כל הכבוד להן, במייסיס, רשת החנויות האמריקאית הפופולרית שנוסדה עוד בשנת 1858, לקחו את הנושא כמה צעדים קדימה, והחל מחודש נובמבר, כל הקומה השמינית בסניף המפורסם בהראלד סקוור בניו יורק, תשנה את פניה ותהפוך לסוג של ארץ פלאות, מלאה באורות מנצנצים, משחקים חגיגיים, מזחלות, סדנאות מיוחדות, תערוכות ועוד, לצד מבצעים שווים.

במייסיס חשבו גם על אלו שלא יוכלו להגיע כדי לבקר את סנטה באופן אישי והשיקו אתר מיוחד - Santaland at Home - חגיגה אינטראקטיבית לילדים, הכוללת משחקים מהנים (כמו מלחמת כדורי שלג), סרטונים מצחיקים, מתכונים, סרטוני הדרכה שונים ואפילו סנטה קלאוס וירטואלי וחביב במיוחד.

בשיתוף טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully