וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל השיווק של yes, נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 11:50

איגוד השיווק הישראלי בחר בדרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes לאיש השיווק של נובמבר, בזכות הפיכתה של yes לחברת הטלוויזיה הצומחת ביותר בישראל והגדולה על רשת האינטנרט, שיתופי הפעולה עם ענקיות תוכן כגון דיסני דיסקברי ונטפליקס והדיוק בפרזנטורית ובמסרים

דרור בהט. רמי זנגר,
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes/רמי זנגר

עולם הטלוויזיה והתוכן משנה את פניו בשנים האחרונות עם מהפכת הסטרימינג שמאפשרת להעביר תוכן ללא צורך בתשתית מסורתית של כבלים או לווין. כך נכנסו לשוק מתחרות מקומיות חדשות, לצד ענקיות בינלאומיות ששינו את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן. מהפכת ה- Streamingאתגרה את הבידול של החברה לאורך השניים וחייבה אותה להוביל אסטרטגיה יצירתית וייחודית כדי לשמר את מקומה ומיצובה כמוצר פרימיום מוביל בקטגוריה.

דרור החל במהלך של turnaround במגמה של yes - חזרה לצמיחה בכמות המנויים של החברה והובלת החברה להיות מספר אחת בישראל בטלויזיה על גבי האינטרנט. זאת באמצעות מובילות בתחום שידורי ה-IP, שיתופי פעולה עם ענקיות בינלאומיות דוגמת דיסני+ ודיסקברי+, פיתוח חווית הצפייה, לדוגמא יצירת פרופיל צפייה אישי לכל אחד מבני הבית והשקת מהלכים שיווקיים ופרסומיים מדוברים בהובלת נועה קירל שהפכה לפנים של החברה ויצרו שיח ובאזז סביבם, לצד כוכבים מסדרות מקור של החברה כגון שחקני בני אור..הקו הפרסומי נבחר במטרה לייצר בולטות ומתאפיין ביצירת אימפקט גבוה בתקופה קצרה.

דרור בהט משמש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל השיווק של yes, פלאפון ובזק בינלאומי קודם לכן שימש כמנהל אגף שיווק טלוויזיה ואינטרנט ביס ובבזק בינלאומי, מנהל אגף פיתוח מוצרים וחדשנות בפלאפון, משנה למנכ"ל בקבוצת טלכלל, סמנכ"ל מסחר ותעופה בחברת IDB תיירות. בשנים 2006-2010 כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של yes.

מנימוקי ועדת השיווק:
yes הצליחה להמציא עצמה מחדש כשחקן טלוויזיה חדשני וטכנולוגי, עקפה את היעדים העסקיים שהציבה לעצמה ועברה ממגמה של קיטון במנויים לצמיחה, כאשר ברבעון השלישי נרשמו 7,500 מנויים חדשים, הצמיחה הרבעונית הגבוהה ביותר מאז 2014. בניגוד למגמות השוק, החברה גייסה מתחילת השנה למעלה מ- 12,000 מנויים והפכה למותג הטלוויזיה ב-IP הגדול והצומח בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • יס
  • שיווק
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully