וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: החידושים שעוד לא הכרתם מתחום הלייף סטייל

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 10:48

מוצרי הטיפוח החדשים שהושקו לאחרונה לצד הקולקציות לעונת סתיו-חורף 22-23, נוחתים על המדפים. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי ועוד לא פגשתם

מיקי בוגנים משיק פלטת צלליות חדשה, המחיר: 125 שקל. אלכס ליפקין,
מיקי בוגנים משיק פלטת צלליות חדשה וסגולה, המחיר: 125 שקל/אלכס ליפקין

* * * * טיפוח * * * *

אתר טיפוח ישראלי חדש

מותג ישראלי-בינלאומי חדש REBORN, המתמחה במוצרי טיפוח, קוסמטיקה ושיער, משיק אתר מכירות און ליין, בו יימכרו מוצרי החברה המכילים פורמולות ייחודיות המשלבות בין רכיבים בוטניים טבעיים יחד עם חומרים פעילים.

בשלב הראשוני מוצעים באתר שלוש סדרות עיקריות, סדרת דגל לטיפוח השיער נטולת מלחים המבוססת שמן אגוזי לוז עשיר בויטמינים ובה שמפו לחותי, קרם הזנה ועיצוב, קרם הזנה ייעודי לשיער מתולתל, מסכת הזנה אינטנסיבית, שמן קיק וסרום לריכוך והענקת ברק.

סדרה לטיפוח עור הפנים המכילה חומצות היאלורוניות, תמצית קומבוצ'ה, תמצית אצות ספירולינה ושמני אומגה. הסדרה כוללת סרום בוסטר, קרם יום וקרם לילה, וכן סדרה לטיפוח הגוף המכילה גם היא רכיבים איכותיים רבים, בניהם תה ירוק מאצ'ה, חמאת קקאו ותמצית קומבוצ'ה. זו כוללת קרם גוף, קרם ידיים וקרם רגליים. התכשירים כולם בגדר יוניסקס ובעלי פורמולות יחודיות ההופכות אותן למתאימים לשימוש בקרב נשים וגברים כאחד.

טווח מחירים: 39-299 שקל למוצרים בודדים ו- 149-399 שקל למארז. REBORN - להשיג באתר המותג https://www.reborn.co.il/

אתר מכירות און ליין בינלאומי בשלוש שפות reborn.co.il. יח"צ,
אתר מכירות און ליין בינלאומי בשלוש שפות reborn.co.il/יח"צ

פנינה רוזנבלום חוזרת להשיק

פנינה רוזנבלום משיקה סט פילינג HEMP לחידוש העור בתוספת ספירולינה, תה ירוק, קפה וחומצות אמינו הסט מכיל את הפילינג ואת הסרום להשלמת הטיפול.

פילינג ייחודי לפנים - שילוב של פילינג חומצות ופילינג מכאני המשלב אבקת אצת ספירולינה, מרווה, תה ירוק, פולי קפה בשילוב שמן המפ וחומצת אמינו גליצין, המסייעים יחדיו לניקוי עמוק של עור הפנים, הסרת תאים מתים ומעודדים התחדשות העור, לעור אלסטי וגמיש, צמצום ומניעת קמטים וקמטוטים למראה עור צעיר יותר, קורן ובריא. כמובן שניתן ומומלץ להשתמש בו על הצוואר והדקולטה.

סרום HEMP קומפלקס ויטמינים - להרגעה והזנת העור, מועשר בוויטמינים A, B3, B5 E סרום מבוסס ויטמינים A, B3,B5, E בשילוב שמן המפ וחומצות אמינו, להזנה ולהרגעת העור. המרכיבים הפעילים תומכים בתהליך הטבעי של התחדשות העור, לעור אלסטי וגמיש, צמצום ומניעת קמטים וקמטוטים למראה עור צעיר יותר, קורן ובריא.

המחיר: 600 שקל. להשיג באתר https://www.rosenblum.co.il/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סט פילינג פנינה רוזנבלום מחיר 600 שקל. יח"צ,
סט פילינג פנינה רוזנבלום, המחיר: 600 שקל/יח"צ

קטגוריה חדשה לחוה זינגבוים: מוצרי גוף

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק לראשונה לסדרת Remicronized קרם ידיים טיפולי, היחיד בעולם המבוסס על שתי טכנולוגיות מזעור פורצות דרך ומוכחות מחקרית, המחדירות קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור, במריחה.

המרקם עשיר ונספג במלואו, מעניק לידיים טיפול אנטי-אייג'ינג פעיל ועוצמתי, מעכב הופעת סימני הזדקנות, מחליק ומעדן את העור ומעלה את רמת הלחות בעומק העור למשך שעות ארוכות. מעניק תחושה קטיפתית, ומותיר את הידיים רכות, גמישות וחלקות למגע.

קרם ידיים רימייקרונייזד מבוסס DEEP SKIN TECHNOLOGY - שתי טכנולוגיות מזעור פורצות דרך ומבוססות מדעית, שפותחו בשיתוף חוה זינגבוים, פרופ' לוברט, פרופ' פיקסלר ומחלקות הכימיה והננו-טכנולוגיה מאונ' בר-אילן, המאפשרות לראשונה בעולם, החדרת חומצה היאלורונית ממוזערת וקולגן פברילי ממוזער בצורתו המקורית, לעומק העור במריחה.

המחיר: 280 שקל. ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות.ים PME העובדות.ים בשיטת חוה זינגבוים https://havazingboim.co.il/

hava zingboim hand cream, המחיר: 280 שקל. יח"צ,
hava zingboim hand cream, המחיר: 280 שקל/יח"צ

ד"ר פישר מחדש עם סדרת אל סבון עדין לידיים

כחצי שנה לאחר השקה מוצלחת של תחליבי הרחצה בסדרת אפקטיב קר סנסיטיב, ד"ר פישר משיקה סדרת אל סבון עדין לידיים המתחרה בתת קטגוריה נוספת של "סבון לידיים", המהווה כרבע מקטגוריית סבוני הרחצה.

הסדרה EFFECTIVE CARE SENSITIVE מועשרת בשיבולת שועל, בתה ירוק ויסמין ובלבנדר המיוצר בנוסחה עדינה במיוחד המתאימה גם לעור רגיש, ומעניקה תחושת רכות קטיפתית. מוצרי הסדרה מגיעים בבקבוק משאבה נוח לשימוש 350 מ"ל, מתאים גם לעור רגיש.

בדומה לסדרת תחליבי הרחצה לגוף, גם מוצרי האל סבון לידיים מועשרים בלחות ומכילים קומפלקס ויטמינים ייחודי עם תמציות טבעיות להזנת העור ולמרקם רך וקטיפתי. כל המוצרים בסדרה עברו בדיקות איכות קפדניות ובהן בדיקה דרמטולוגית ובדיקת סנסיטיב מחמירה המעידה על התאמה לעור רגיש, והם אינם מכילים פראבנים.

הסדרה כוללת:

אפקטיב קר סנסיטיב תה ירוק יסמין: אל סבון עדין לידיים, מועשר ביסמין ובתה ירוק העשיר באנטי-אוקסידנטים הידועים כמסייעים להגנה מפני רדיקלים חופשיים, ברכיבי לחות אפקטיביים, ויטמין ,E ויטמין B3 ופרו ויטמין B5 , להזנה ולהעשרה בלחות בכל רחצה.

אפקטיב קר סנסיטיב שיבולת שועל: אל סבון עדין לידיים, מועשר בשיבולת שועל הידוע כמסייע בהרגעת העור, ברכיבי לחות אפקטיביים, ויטמין ,Eויטמין B3 ופרו ויטמין B5 , להזנה ולהעשרה בלחות בכל רחצה.

אפקטיב קר סנסיטיב לבנדר: אל סבון עדין לידיים, מועשר בתמצית לבנדר לסיוע בהרגעת העור, מרכיבי לחות אפקטיביים, ויטמין E ופרו ויטמין B5 להזנה, להעשרה בלחות בכל רחצה וללא תחושת יובש. מתאים גם לבעלי עור רגיש.

מחיר היכרות: 9.90 שקל (במקום 11.90 שקל). ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק הנבחרות.

כלל סדרת המוצרים החדשים - אל סבון. יעל האן,
כלל סדרת המוצרים החדשים - אל סבון, מחיר היכרות: 9.90 שקל/יעל האן

הסינדרלה של בייבי ג'ונסון

Johnsons' Baby, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, יוצא בשיתוף פעולה עם המחזמר "סינדרלה" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב.

במסגרת שיתוף הפעולה בין Johnson's Baby ל"סינדרלה" מוזמנים הצרכנים להשתתף בפעילויות בעמוד האינסטגרם של ג'ונסונס בייבי שיועלו לקראת חנוכה בהן ניתן לזכות בזוג כרטיסים למחזמר ובמארז מוצרי ג'ונסונס בייבי לשיער לשנה שלמה. כמו כן, כל מי שיגיע לצפות במחזמר יקבל קופון הטבה לרכישת מוצרי ג'ונסונס בייבי.

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי, מועשרת בטיפה של שמן ארגן ובנגיעה של פרוטאין משי, מותירה את השיער נעים כמשי, רך ובעל מראה בריא.

מחירים: שמפו: 27 שקל, מרכך: 22 שקל ספריי: 19 שקל

גונסון. יח"צ,
גונסון/יח"צ

* * * * איפור * * * *

מהדורה מוגבלת ל-Catrice (קטריס)

המותג Catrice משיק קולקציית איפור חדשה בהובלת הטרנדים הבולטים בעולם הביוטי. בקולקציה מוצרי איפור חדשים במגוון צבעים טרנדיים, פורמולות מצטיינות וחדשנות לצד איכות - קולקציה ממוקדת קוסמטיקה נקייה, ופתרונות יופי חכמים.

מגמת האיפור נעה בין איפור טבעי של "עור אמיתי" לבין סגנונות אקספרסיביים המכוונים לשלמות. המכנה המשותף לכולם הוא שחובבי האיפור רוצים שמוצרי האיפור שלהם יהיו קלים לשימוש ויציעו ביצועים מקסימליים.

מבין הפריטים החדשים בקולקציה:

Super glue brow styling gel - ג'ל לעיצוב גבות עם אחיזה חזקה במיוחד - לגבות מושלמות. חזק כמו SUPERGLUE!, במרקם ג'ל שקוף וחזק במיוחד, לא דביק. המחיר: 18 שקל.

מעגל ריסים - מעגל ריסים, המשולב עם מסרק נשלף, ושתי רפידות חלופיות, להרמה והפרדה תוך מספר שניות. המחיר: 17 שקל

Dark ruby glow lip balm השפתון יוצא הדופן בצבע שחור, מגיב לערך ה-PH האינדיבידואלי על השפתיים. ובכך, מוציא את צבען הטבעי של השפתיים. לרוב זה יהיה בגוון אדום כהה. המחיר: 21 שקל.

Volumizing extreme lip booster ליפ גלוס שקוף, למראה שפתיים מנופחות ובורקות. כולל מנטול, תמצית יוזו ושמן זרעי ליים, בעל מרקם שקוף עם זהב עדין ופיגמנטים מנצנצים לקבלת מראה זוהר במיוחד. מחיר: 17 שקל.

טווח מחירים: 17-31 שקל. מותג האיפור CATRICE נמכר בבלעדיות ברשת הפארם Be

catrice קטריס מחיר 21 שקלים להשיג ברשת הפארם be. יח"צ חו"ל,
catrice קטריס מחיר 21 שקלים להשיג ברשת הפארם be/יח"צ חו"ל

קולקציית חג ל-NARS

מותג האיפור הבינלאומי NARS מציג את HOLIDAY COLLECTION הכוללת את מוצרי הדגל של המותג מעוטרים בעיצוב מלא כוכבים לתקופת החגים שבפתח.

ALL-STAR ORGASM BLUSH - סומק ORGASM המוכר והאהוב עם פורמולה עטורת הפרסים מספקת בוסט של צבע, בעוד פיגמנטים עשירים בגריסה דקה במיוחד המעניקים הסמקה טבעית ללחיים בזכות הפורמולה האיכותית דמוית המשי. קשה לעמוד בפניו ולא ניתן לחקות אותו. המחיר: 170 שקל.

STARSTRUCK LIGHT REFLECTING SETTING POWDER - פודרה מקבעת מחזירת אור, דואגת לכך שהאיפור יישאר במקום, בגימור קל משקל ובלתי נראה. הפורמולה היוקרתית והאהובה הזו מתפזרת בצורה אחידה על העור, קלה לטשטוש ומעצימה את המייק-אפ. המחיר : 175 שקל.

KISS THE STARS MATTE LIP DUO - גוונים אייקוניים. כפול 2. צמדי שפתיים נחשקים של ורד מאובק שקוף Dolce Vita או אדום בוהק Dragon Girl. יצירת שפתיים מלאות נוכחות עם Velvet Matte Lip Pencil המעניק מראה של שפתון מאט עם הנוחות של עיפרון.

Airmatte Lip Color מעניק פיגמנט של נשיקה אוורירית בתחושה קלת משקל על השפתיים, בזמן שתרכובת טשטוש ייחודית יוצרת גימור פוקוס רך בתחושה קרמית. המחיר: 165 שקל

SOME LIKE IT HOT MINI LASH & CHEEK SET - מארז מיני חגיגי הכולל: ברונזר עטור הפרסים בגימור מבריק ליצירת מראה שזוף זוהר ובריא בגודל מיוחד, את הסומק הנמכר ביותר בארה"ב, בעל פורמולה קלת משקל למראה זוהר וטבעי בגודל מיוחד ומסקרה בגודל מיוחד בעלת זיפים מצולעים אשר מאפשרים הערמה של פיגמנט שחור ומוקצף, להרמה בלתי מתפשרת של הריסים עם תחושה רכה ונוחה והכל בנגיעה קלה כנוצה. המחיר לסט: 195 שקל

INSTANT STARDOM MINI FACE SET - המארז מיני המדויק של NARS הכולל מיני סומק בגוון Behave עמוס בפיגמנטים סופר-עדינים ומיקרונים של אבקה המבטיחים יישום רך שאין לעמוד בפניו וניתן לתערובת, פודרה לקבע את האיפור במקומו עם גימור מט קליל ורך ושפתון מיני בגוון Banned Red פורמולה ייחודית לתחושת לחות, בגימור מאט, סאטן. המחיר: 195 שקל.

ניתן להשיג בחנות המותג NARS החל מתאריך 29.12.2022 בקניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה ובאתר האונליין https://www.narscosmetics.co.il/

nars mini set המחיר: 195 שקל. יח"צ חו"ל,
nars mini set המחיר: 195 שקל/יח"צ חו"ל

מיקי בוגנים משיק מהדורה סגולה

פלטת MIKI'S PURPLE עם צלליות על טהרת הגוונים הסגלגלים הנחשקים והטרנדים ביותר בחורף הנוכחי.

בפלטה תוכלי למצוא מבחר של 4 גוונים הרמוניים המשלימים זה את זה ומיועדים ליצירת מראה איפור עיניים מלא, או לשלבם עם איפור קיים שתרצי ליצור.

ORCHID - צללית בגוון סגלגל עמוק בעל לוק חושני עם גימור מבריק ומנצנצת
VIOLET - צללית בגוון סגול מאט נועז ומפתיע שמעניק מראה בלתי נשכח
INDIGO - צללית על בסיס תת פיגמנט סגול וכהה האידיאלית ליצירת הצללות עיניים עם גימור מאט
LILACH - גוון צללית המשמש ליצירת הארה מחמיאה עם אפקט של נצנוץ עדין וזוהר.

הצלליות כולן מועשרות בפיגמנט ומתאפיינות בתחושת מריחה חלקה במרקם משי לטשטוש ומיזוג אופטימלי ליצירת מגוון של מראות איפור עיניים: מעדין, מודגש ומעושן.

המחיר 125שקל. מארז הצלליות בגודל קומפקטי נוח לנשיאה בתיק ולנסיעות, כולל מראה, לא נוסה על בע"ח, ניתן להשיג ב- SHOP.MIKIBUGANIM.COM

מיקי בוגנים משיק פלטת צלליות חדשה, המחיר: 125 שקל. אלכס ליפקין,
מיקי בוגנים משיק פלטת צלליות חדשה, המחיר: 125 שקל/אלכס ליפקין

* * * * אופנה * * * *

סריגים של חורף בגולברי

בית האופנה גולברי משיקה נבחרת סריגים מנצחת למלתחת חורף 2023 החל מסריגים מתוכשטים ועד סוודרים באיורים אופנתיים.

קולקציית הסריגים הנוכחית של גולברי חרגה מהמיינסטרים ומציעה לחורף הנוכחי סריגים מתוכשטים החל מסריגים המשלבים יהלומים, פנינים, חרוזים וניטים, ועד גופיות ושמלות מבד סריג - בגזרות משוחררות ובגזרות חובקות קימורים המדגישות נשיות - פריט מושלם שקל לאבזר עם גרביונים מדליקים בשילוב עם מגפונים טרנדיים או סניקרס עדינות שיוסיפו ללוק.

הסריגים עשויים מבדי סריג איכותיים, עם גזרות המחמיאות לגוף האישה, שילובי טקסטורות מעניינים, וצבעוניות עזה לצד צבעים קלאסיים, כגון: סריגים בצבע קאמל, חום, בז', ירוק, חרדל, וניוד - לצד סריגים בצבע שחור, לבן, כחול, אפור ועוד.

המחירים לצרכן של הסריגים החל מ-130 שקל. להשיג בחנויות רשת גולברי ובאתר: https://www.golbary.co.il/

גולברי, סריג גולף יהלומים מחיר 350 שקל. ליאור קסון,
גולברי, סריג גולף יהלומים מחיר 350 שקל/ליאור קסון

עולם הכדורסל של אדידס

המותג ADIDAS משיק את קולקציית 1 CHAPTER בהשראת עולם הכדורסל. הקולקציה מציגה סטייל רטרו ייחודי ונמכרת בJD באתר האון ליין בלבד.

קולקצית 1 CHAPTER הינה קולקציית יוניסקס רחבה הכוללת פריטי אוברסייז למראה אופנתי והיא כוללת פריטים המותאמים לשני המינים כגון: מכנסי טרנינג ארוכים, סווצ'רטים, מכנסיים קצרים מבד טרנינג, חולצות טי-שירט ועוד. צבעוניות הקולקציה הינה צבעי ניוד/אדמה בהירים וכוללת בעיקר פריטים בגווני שמנת, אבן ואופ-וויט.

טווח מחירים: 180-380 שקל. טווח מידות: XS-XL. הקולקציה זמינה בסניפי הרשת עד גמר המלאי.

קולקציית אדידס asketball chap 1. יח"צ,
קולקציית אדידס asketball chap 1. המחירים לפריטים: 180-380 שקל/יח"צ

קולקציית סקי ל- MICHAEL KORS X ELLESSE

בעקבות הצלחתו של שיתוף הפעולה הראשון בין שני המותגים הוחלט לחבור גם העונה ולהשיק קפסולת סקי ייחודית. את הקמפיין מובילה הדוגמנית המצליחה והמוכרת אמילי רטאג'קובסקי והדוגמן דיוויד אגבודג'י

הקולקציה מציגה ביגוד ספורטיבי ויוקרתי המתאים לאווירה הקרירה של אתרי הסקי וחופשות החורף ומשלבת את הלוגו האייקוני של מייקל קורס עם הלוגו של ELESSE.

טווח מחירים: 530-1990 שקל. ניתן להשיג ברשת פקטורי54

factory54 michael kors x ellesse. יח"צ,
factory54 michael kors x ellesse, מחירים: 530-1990 שקל/יח"צ

מעילים ב-HOODIES

קולקציית המעילים החדשה לחורף 22/23 של רשת אופנת הבייסיק HOODIES מציגה מגוון של מעילים בגזרות ובדים שונים לנשים וגברים, המתמקדת בנוחות מקסימלית ועם זאת שומרת על קו עיצובי עדכני.

פריטים בולטים בקולקציית הנשים הם מעילי הפרווה שמגיעים בשני אורכים, מעיל ארוך דמוי פרווה שמגיע ב-5 גוונים- שנהב, שחור קלאסי, בז' לאטה, הדפס משבצות ירוק זית, הדפס משבצות תכלת-שמנת ומעיל פרווה קצר שמגיע בשלושה גוונים- ירוק בקבוק, שחור קלאסי ושמנת.

בקולקציית הגברים בולט מעיל בדוגמת קווילט דק ומחמם בגזרה נוחה ומחמיאה, המעיל מגיע בארבעה גוונים- ירוק נייטרלי, ירוק אורבני, אפור ושחור קלאסי.

כל המעילים בקולקציה משתלבים בהרמוניה עם פריטי החורף באתר מבחינת גזרות וגוונים.

טווח מחירים: 159-251 שקל. טווח מידות: XS-XL ניתן להשיג בסניפים בפריסה ארצית ובאתר, https://www.hoodies.co.il/

hoodies. אהוד שגב,
קולקציית המעילים של hoodies/אהוד שגב

* * * * הלבשה תחתונה * * * *

פמינה חזקה מתמיד

חברת החזיות וההלבשה התחתונה Femina מציגה את קולקציית הטופים החדשה - Supima Cotton Tees במראה עדכני ומודרני בשילוב קז'ואל שיק ונוחות לבישה גבוהה - בין אם בבית, במשרד או בערב.

כותנה SUPIMA היא למעשה קלה וחזקה יותר מכותנה רגילה ומספקת יכולת נשימה ועמידות מעולים.

הגופיות הן רב שימושיות וניתן ללבוש אותן גם מתחת לבלייזרים או הז'קטים, הודות לתפירה עלית ותחרות במראה יוקרתי. האלגנטיות שלהן מתבטאת בשילוב תחרות מעודנות או גימורים נקיים המקנים לפריטים מראה נשי ויוקרתי.

הגופיות עוצבו בצבעים בסיסיים - שחור, לבן וניוד ב-7 סגנונות - גופיית ספגטי, טנק וחולצות טי עם שרוול ארוך בווריאציות של עיצוב נקי ושילוב עם תחרות.

טווח מחירים:80-120 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת FEMINA ברחבי הארץ ובאתר המותג - https://www.femina.co.il/

femina-קולקציית גופיות-סתיו-חורף 22-23. דנה לביא,
femina-קולקציית גופיות-סתיו-חורף 22-23/דנה לביא

'אפרודיטה' משיקה את קולקציית ויקטוריה

רשת "אפרודיטה" מציעה דגמים חדשים בקטגוריית ההלבשה התחתונה הנעים בין רומנטיות רכה לנשיות מתפרצת, ומשיקה את קולקציית "ויקטוריה" החובקת את הגוף באופן מיטבי וכוללת 3 חזיות ו-2 סוגי תחתונים בשלושה צבעים: שחור נצחי, שמנת וטורקיז.

חזייה ריפוד קל: חזיית תחרה אלגנטית ושטוחה עם גומי אלסטי מיוחד בעיצוב עיגולים. החזיה מעוצבת בסגנון מחוך עם סיומת תחרה מבצבצת מטה. הקשתות מעוטרות בסאטן מבריק ומשלבת פפיון מוזהב. המגע של הקאפ נעים לגוף למינציה כותנה. מידות: 75-90 B-D. המחיר : 299 שקל

חזיית פוש אפ: חזיית פוש אפ למראה מלא ושופע. משלבת תחרה שטוחה ואלגנטית כך שאינה בולטת מתחת לבגד. מילוי החזייה הוא מג'ל המעניק תחושה של חזה טבעי . החזייה מגיעה עם סיומת תחרה מתחת לקאפ ומדמה מראה של מחוך. מידות: 70-85 B-C. המחיר: 299 שקל.

ברלט: חזיית משולשים עם תחרה אלגנטית ושטוחה שלא בולטת מתחת לבגד. הבארלט מרופד קל עם כריות נשלפות לבחירת המראה. הצד הפנימי של החזיה עשוי מכותנה להרגשה נעימה ונוחה. הסיומת היא מתחרה מבצבצת. הברלט נלבש כמו חזייה, עם 3 קרסים להרחבה והגדלה. מידות: s-xl. המחיר 199 שקל.

חוטיני: תחתון חוטיני סקסי במיוחד, עם תחרה תואמת שטוחה ויפה המשלב פפיון מוזהב בקדמת התחתון. מירקם התחרה המחורר מעניק מראה סופר עכשווי ונשי. מידות :s-xl. המחיר: 79 שקל.

ניתן להשיג בסניפי אפרודיטה בפריסה ארצית ובאתר: https://www.afrodita.co.il/

אפרודיטה, דגם ויקטוריה חזיית פושאפ תחרה 299 שקל ותחתון 79 שקל. שי פרנקו,
אפרודיטה, דגם ויקטוריה חזיית פושאפ תחרה 299 שקל ותחתון 79 שקל/שי פרנקו

הפריטים המובילים של בוניטה דה מאס

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי המתמחה בהלבשה תחתונה איכותית, הלבשת פנאי ואקססוריז, משיקה קולקציית חורף 2022 עם פיג'מות אופנתיות עשויות מפלנל, במבוק, כותנה ואינטרלוק, סטים יוקרתיים מסאטן, חליפות לשעות הפנאי בבית ומחוצה לו, חלוקים רכים ומלטפים, נעלי בית מחממות ועוד.

פריטים מובילים בקולקציה:

קלאסיקה על-זמנית: פיג'מת סאטן 2 חלקים חולצה מכופתרת ומכנס, קיימת ב-5 צבעים - שחור, כחול נייבי, שמנת, בורדו וורוד. מחיר לצרכן: 299 שקל. משתתף במבצע 30% הנחה.

שבץ נא: טרנד שחוזר כל חורף מחדש: פיג'מת מיקרו פליז בניחוח גברי בדפוס משבצות. 100% כותנה, להשיג ב-3 צבעים טרנדיים. מחיר לצרכן: 249 שקל. משתתף במבצע 40% הנחה.

כותונת פלאפי בצבע ורוד מעושן: בגזרת מקסי עם לורקס וחגורה למראה נשי ואלגנטי.
מחיר לצרכן: 249 שקל משתתף במבצע 40% הנחה

חליפת סריג מבד האצ'י נעים ומחמיא לגוף, ויסקוזה 80%. מחיר לצרכן: 249 שקל. משתתף במבצע 40% הנחה.

להשיג בחנויות בוניטה דה מאס ובאתר. בתוקף עד 31.12.22 ו/או עד גמר המלאי.

בוניטה דה מאס. שי פרנקו,
בוניטה דה מאס/שי פרנקו

* * * * הנעלה * * * *

הסקס-אפיל של של סם אידלמן

מותג ההנעלה האמריקאי 'SAM EDELMAN' משיק קולקציה חדשה מעוצבת ברוח הנועזות והסקס-אפיל התוסס של עידן ה-Y המתחבר לווייב קלאסי נשי ולא מתנצל.

דגמי העונה מוגשים באמצעות פלטה של גוונים בצבעי אדמה, בורדו, חרדל, וורוד עמוק, עטופים בבדי קטיפה או סאטן בשילוב גפות מעור חלק. הנעליים מעוצבות בשילוב דיטיילז קטנים, מוקפדים ומנצנצים הכוללים חותם מחודד ואפילו קצת מרובע, רכיסות כפולות בקו הקרסול או גזרות מיולס.

מרבית נעלי העקב בקולקציה מעוטרות באסתטיקת קריסטלים ופפיונים, ניתן למצוא בקולקציה החדשה אלמנטים של אבנים עדינות על נעלי סטילטו החל מ-5 ס"מ ועד 12 ס"מ המעניקים לרגל אפקט מוארך.

בעונה הנוכחית בולטות במיוחד נעלי מוקסין בשילוב סוליות גסות יותר (טרקטור) שמוסיפות אפקט גובה לנועלת והפעם הקולקציה מגוונת במיוחד וכוללת מגפיים גבוהים עד הברך ומעליה, דגמים קלאסיים עם עקבים בגבהים של 5 עד 10 ס"מ, וגם מגפיים שטוחות יומיומיות, עדינות וגם כאלה עם סולייה עבה שנותנת תחושת נוחות מירבית.

טווח מחירים: 400-1200 שקל. ניתן להשיג: בחנות המותג בקניון TLV, ת"א, בנקודות הסיטונאיות ברחבי הארץ וכן באתר גלובל אונליין https://www.globalonline.co.il/

סם אדלמן קולקציית חורף 2022. יח"צ חו"ל,
סם אדלמן קולקציית חורף 2022. טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 400-1200 שקל./יח"צ חו"ל

קולקציית החורף של BIRKENSTOCK

הקולקציה החדשה מאופיינת במקסימום נוחות עם מגוון רחב של כפכפים המשלבים בטנה פרוותית מפנקת במיוחד לצד הדגמים הקלאסיים והמוכרים

הכפכפים של המותג הפכו מזמן לאייקונים כשרק בשנה האחרונה הוגדרו כפכפי בוסטון של המותג לדגם הנצפה והמחופש ביותר ברשת לשנת 2022.

בירקנשטוק היא חברת נעליים גרמנית ואיכותית הזוכה לאהדה רבה בכל העולם ובפרט בישראל. נעלי החברה ידועות בזכות הנוחות המרבית שלהן - עם סוליית השעם הגמישה המתאימה עצמה לכף הרגל שלך. המותג מתחדש כל עונה בקולקציות אופנתיות ולא מתפשר על נוחות, איכות וטרנדיות. טווח מידות: ילדים 24-34, נשים 35-42, גברים 40-47

טווח מחירים: 350-1000 שקל. להשיג ברשת חנויות אוריג'ינלס ובאתר https://originals.co.il/

בירקנשטוק כפכפי אריזונה נשים בז לרשת אוריגינלס, המחיר: 700 שקל. שני צוויג,
בירקנשטוק כפכפי אריזונה נשים בז לרשת אוריגינלס, המחיר: 700 שקל/שני צוויג

קולקציית קפסולה לטרמינל X

אתר TERMINAL X משיק קולקציית קפסולה של נעלי חורף יחד עם המותג SHOEZ שהוקם על ידי חברות הילדות מורג איילון וליהי צבילינגר מתוך תשוקה לנעליים וצורך בכאלה שיהיו נוחות וייחודיות.

קולקציית הקפסולה המשותפת תימכר לצידם של למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים שמציע האתר ותכלול מגוון עיצובים של נעליים סגורות כמו מגף ברך, מגפונים, מוקסינים ונעלי סירה עם מעט עקב. הגוונים מונוכרומטיים של שחור, לבן וחום בהיר.

טווח מחירים: 620-950 שקל. לרכישה באתר TERMINAL X, עם שליחות עד הבית מהיום למחר. https://www.terminalx.com/brands/shoez

terminal x x shoez. דימה טליאנסקי,
terminal x x shoez, טווח מחירים: 620-950 שקל/דימה טליאנסקי

* * * * לבית * * * *

אווירה חורפית ואינטימית ב- LAVAN

המותג החדש למוצרי ספא טיפוח הגוף ואוירה מבית גולף, LAVAN, מציג קולקציית נרות רומנטית במיוחד לקראת הימים המתקצרים והחשכה המוקדמת.

בקולקציית הנרות של LAVAN, מצאנו נרות בגדלים, צבעים וטקסטורות, המגיעים בכלי בטון, זכוכית וקרמיקה, מעמדי נר ופמוטים מקרמיקה וזכוכית ועששיות ראטן מושלמות לבית ולמרפסת וכל אלו בשלל ריחות עציים עמוקים ומעושנים, פירותיים מתקתקים לצד ריחות מתובלנים וארומטיים.

טווח מחירים נרות - 30-239 שקל וכעת, 25% הנחה באתר ובחנות

נר בכלי קרמיקה בניחוח איריס ברגמונט מחיר לצרכן 119.00-199.00 שקל. ערן סלם ועידן מלכה,
נר בכלי קרמיקה בניחוח איריס ברגמונט מחיר לצרכן 120-200 שקל/ערן סלם ועידן מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully