וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר גיוס כספים נוסף: פונדו גדלה ומגייסת עובדים

6.12.2022 / 10:04

לאחר שגייסה 10.5 מיליון דולר בסבב סיד, Fondue, החברה הראשונה להביא חדשנות טכנולוגית לקטגוריית תשלומים בהיקף של כמעט טריליון דולר, פותחת לגיוס מגוון משרות פיתוח בישראל

צוות פאנדו. אפי דה דוג,
צוות פונדו/אפי דה דוג

פונדו (Fondue) שהוקמה רק לפני שנה וחצי וגייסה סכום גדול ממיטב המשקיעים בארה"ב וישראל במטרה להחליף את קודי הקופון המיושנים בהנחה דינמית חכמה, מגייסת עובדים למספר תפקידים בחברה. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת למותגי אי-קומרס לשפר את ביצועיהם על ידי החלפת הקופונים הנפוצים היום בפלטפורמה המאפשרת הנחה חכמה ומותאמת אישית המבוססת "קאש-בק".

גיוס העובדים בישראל הוא חלק מתהליך רחב שיאפשר לחברה לתמוך בצמיחה המואצת שהיא חווה. גיוס זה קורה לאחר שהוכיחה החברה כי למוצר שלה יש ביקוש והמודל העסקי בר קיימא.

הפתרון של החברה עוזר לכלל אתרי האי-קןמרס אשר בימים אלו מתמודדים עם אתגרים בניסיון לשפר את ריווחיותם. במטרה לתמרץ לקוחות, מותגים מיישמים אסטרטגיות הנחה כגון קופונים, שפוגעות ברווחי בתי העסק בניסיון לגרום ללקוחות לבצע רכישות. מהלך ה"קאשבק" של פונדו מאפשר ללקוחות לראות לכל אורך מסע הרכישה שהם זכאים לתמריץ, אותו הם יכולים לפדות אחרי הרכישה באופן שיבחרו: זיכוי בסכום מוגדל לרכישה חוזרת באותה החנות, החזר כספי מיידי בצורה של כרטיס ויזה בין- לאומי נטען או תרומה. המשמעות של קאשבק, היא שכעת, באמצעות הפלטפורמה של פונדו, מותגים מעניקים לקונים את החופש לבחור את סוג ההנחה שהכי מתאימה להם ובכך נהנים ממעורבות לקוח חיובית וגבוהה יותר שבתורה מובילה לשיפור בביצועי החנות בכל המדדים החשובים.

המסחר האלקטרוני חוצה ב-2022 את רף ה-5.5 טריליון דולר וממשיך לצמוח בקצב דו-ספרתי בשנים הבאות. מתן הנחה ללקוחות הינו אמצעי קריטי להגדלת שיעורי המרה של אתרי מסחר והנעת לקוחות לפעולה ועל פי ההערכות, היקף ההנחות יגיע לשיעור של 17.9% מסך מחזור ההכנסות, קטגורית תשלומים ענקית שפונדו הראשונה לתקוף. "המותגים התמכרו לאסטרטגיות הנחה (discounting) מיושנות כגון קודי קופונים מתוך הבנה שזהו המחיר הנדרש לצורך עשיית עסקים", אומר אורן צ'רנוף, מנכ"ל ומייסד-שותף בפונדו. "מתן הנחה בצורה של פונדו-קאשבק הינה רווחית יותר לסוחרים, כך שהמותגים יכולים ליהנות משיפור המתבטא בשיעורי המרה משופרים, רווחים גבוהים יותר ויחס גבוה יותר של חוב לערך - כסף שאותו הם יכולים להשקיע מחדש בצמיחה".

לצפייה במשרות הפתוחות לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • פונדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully