וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל תנובה: "אני מודע למורכבות של יוקר המחייה"

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 13:14

בצל המחלוקת עם שופרסל, התייחס לראשונה מנכ"ל תנובה, אייל מליס, לנושא יוקר המחיה. לדברי הנושא מורכב ותפקידו הוא לאזן בין אינטרסים שונים של גורמים רבים. "אני מרגיש שאני עושה עבודה נאמנה מתוך הלב והנשמה" אמר בכנס מעלה ESG

מנכ"ל תנובה, אייל מליס משוחח עם מומו מוהדב מנכ"ל מעלה. שרון אליאסי,
מנכ"ל תנובה, אייל מליס (מימין) בשיחה עם מומו מהדב, מנכ"ל מעלה/שרון אליאסי

מנכ"ל תנובה אייל מליס התייחס הבוקר בכנס מעלה ESG לשיח הציבורי כשנשאל ע"י מנכ"ל הארגון, מומו מהדב על התמודדות תנובה עם הביקורת והשיח הציבורי של הימים האחרונים, בשל רצונה להעלות מחירים והמלחמה המסחרית שניהלה מול רשת שופרסל.

"החיים מורכבים. אנחנו מנסים לקחת בחשבון את כל בעלי העניין: ספקים, קהילה, לקוחות, צרכנים, עובדים, תקשורת, רגולציה ובעלי המניות. החוכמה היא לדעת לשרת את האינטרסים של כולם, לאזן ולתת מענה מותאם לכל אחד מהם באופן רגיש תוך התחשבות, אחריות ומחויבות. זוהי שיטת הפעולה שלנו וככה אנחנו מתנהלים".

באשר ליוקר המחיה, אמר מליס: "אני רוצה לקחת את נושא יוקר המחיה ולהציג את המורכבות שלו במגוון ההיבטים. לדוגמא: כלפי הצרכנים אנחנו מתנהלים באחריות ובמידתיות כפי שנהגנו גם עכשיו בעבודה עקבית, לצד זה שאנחנו יודעים לספק את ביטחון המזון בכל עת.

מול הרפתנים - יש לנו מחויבות כלפיהם ואנו דואגים לשלם להם בזמן.

מול העובדים שלנו -המחויבות שלנו היא לספק להם את הבטחון התעסוקתי.

ומליס סיכם: "לכן כשאתה קם בבוקר אם אתה יודע להסתכל במראה באנשים, בצרכנים, בעובדים ואתה אומר לעצמך: 'אני עושה את המקסימום' ומטפל גם ביוקר המחיה ובהורדת העלויות. אנחנו דואגים לשלם לרפתנים בזמן ואני מרגיש שאני עושה עבודה נאמנה מתוך הלב והנשמה".

לגבי הישגי תנובה בנושאי האחריות התאגידית אמר מליס כי הוא שמח שבגיוון חברתי של תעסוקת אוכלוסייה מהחברה הערבית תנובה מציינת נתון מרשים של עליה: בתוך 7 שנים מ- 11% ל- 21% ובדרגי ניהול החברה רושמת הישג של 8% מנהלים ערבים.

בכנס מעלה ESG דנו במגוון נושאים הקשורים לאחריות חברתית וסביבתית: גיוון, מיחזור, יעדים סביבתיים ארוכי טווח, עסקים ומורשת ESG בחברות סטארט אפ.





--




--

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully