וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש בעננים: החברה שמבטיחה לחסל את הבאגים

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 15:19

סטרטאפים שמשנים את העולם, והפעם: רוקאאוט, החברה ששמה לעצמה למטרה להכחיד את הבאגים בהם נתקלים צוותי הפיתוח בסביבת ענן. לא הבנתם? אתם מוכרחים לקרוא

עובדי חברת רוקאאוט. קרן-אור המר,
עובדי רוקאאוט. החזון: עולם ללא באגים באמצעות העמדת כלי ניטור ודיבוג לצוותי הפיתוח/קרן-אור המר

השרות הצבאי המשותף של לירן חיימוביץ' ואורי וייס בחיל המודיעין של צה"ל הוביל את שני היזמים הצעירים למסע למיגור טעויות הפיתוח בעולם הטכנולוגי.

כבר בתחילת דרכם, כמפתחים בשוק האזרחי - עם שחרורם מהצבא, הם חוו בעיות של חוסר הלימה בין כלי הדיבאגינג (ניפוי שגיאות) הקיימים למפתחים לבין צרכיהם האמתיתיים. וכך נולדה לה 'רוקאאוט', ששמה לה למטרה להעלים את הבאגים מהעולם.

עולם פיתוח התוכנה התקדם בעשור האחרון אל עבר הענן, מסע שהוביל לשינוי באסטרטגיית תכנון המוצר והארכיטקטורה הנדרשת לכתיבת הקוד. אך למרות המהפך, פתרונות הדיבאגינג לא עברו שינוי דומה והעמיקו את אתגר המפתחים בפיתרון הבאגים.

כך, שימוש בכלי Observability יספק יתרון משמעותי בעבודת צוותי הפיתוח. רוקאאוט מפתחת כלים לארגוני פיתוח תוכנה בתחומי ה-Observability וה-Debugging בסביבות ענן מבוזרות.

רוקאאוט פועלת בתחומי ה-Debugging וה-Observability (ניטור סביבת הענן), כאשר האחרון צפוי לעמוד על כ-2 מיליארד דולר עד שנת 2026.

בחברה מציינים, כי ארגונים המשתמשים בפתרונותיה מדווחים על חיסכון של עד 80% מזמן ניטור ופתרון בעיות דיבאגינג, וזאת מבלי לעצור את פעילות המערכת שלהם ולפגוע בביצועים או באבטחת האפליקציה.

לירן חיימוביץ' המייסד ושחר פוגל המנכ"ל, חברת רוקאאוט. קרן-אור המר,
לירן חיימוביץ', מהמייסדים ושחר פוגל, המנכ"ל/קרן-אור המר

שם החברה: רוקאאוט (Rookout)

תחום פעילות: ניטור סביבות ענן (Observability)

שנת הקמה: 2017

מייסדים: אורי ווייס (36), ולירן חיימוביץ' (35) המשמש כ-CTO בחברה

חזון: עולם ללא באגים, באמצעות העמדת כלי ניטור ודיבוג מהירים ויעילים לצוותי הפיתוח

עובדים: 58, מתוכם 50 במשרדי החברה בישראל והשאר בארה"ב

סך גיוסי החברה מאז הקמתה: 28.2 מיליון דולר

בין המשקיעים: קרן Fort Ross Ventures ,TLV Partners, Emerge, Cisco Investments

בין לקוחות החברה: אמדוקס, צ'ק פוינט, סיסקו, Dynatrace, Jobvite

חברות נוספות הפועלות בתחום: Lightrun, Sidekick

דבר המנכ"ל (שחר פוגל, 40): "רוקאאוט זיהתה בעיה שמתנוססת מעל צוותי פיתוח עוד לפני שזו צפה בהבנה כי מדובר בשוק, ויצירת פתרון שהקדים את השוק במספר שנים אפשרה לה להפוך לפורצת דרך.

החברה שמה לה למטרה לעזור למפתחים לקבל הבנה מיידית על מצב האפליקציה שלהם באמצעות כלים ייעודיים שפותחו מראש עבור מפתחים ונועדו לשרת אותם בסביבת העבודה היום-יומית שלהם.

הדבר ניכר בתקופה האחרונה, בה קצב גיוס הלקוחות עלה, בעיקר עקב חיפוש דרכי התייעלות שיאפשרו לארגונים לעשות יותר עם פחות משאבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully