וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופגניה מפולין: מחסני השוק תמכור סופגניות בפחות משקל?

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 10:21

רשת מחסני השוק, תשווק בכל סניפיה ובחנות האונליין, מארז 15 סופגניות במחיר של 20 שקל ללא כל התניית רכישה. בנוסף, לקוחות אשר ירכשו בסניפי הרשת ב- 75 שקל ומעלה, יוכלו לרכוש את אותו המארז ב-10 שקל. מהרשת נמסר כי התמחור הנמוך מתאפשר הודות ליבוא מפולין

רשת מחסני השוק במבצע סופגניות לחנוכה. יח"צ,
סופגניה מפולין: 15 יחידות ב-10 שקל בקניה מ-75 שקלים ומעלה, או ב-20 שקל ללא התנייה. רשת מחסני השוק/יח"צ

רשת מחסני השוק, תשווק בכל 62 סניפי הרשת ובחנות האונליין, מארז 15 סופגניות במחיר של 19.90 שקל, (לפי 1.30 שקל לסופגניה) ללא כל התניית רכישה.

כמו כן, לקוחות אשר ירכשו בסניפי הרשת ב- 75 שקל ומעלה, יוכלו לרכוש את אותו המארז ב-9.90 שקל (לפי 0.66 אגורות לסופגניה) תחת הגבלה של מארז אחד ללקוח.

בהנהלת הרשת מסבירים את התמחור הנמוך, ביבוא מיוחד מפולין ומסבירים שלצד סופגניות אלו, קיימים מותגים נוספים בדרגות מחיר שונות על מנת לתת לצרכן את חווית הקניה הטובה ביותר ולאפשר לו אלטרנטיבות בחירה בין המותגים השונים

"זה לא סוד שמחירי הסופגניות מאמירים משנה ושנה וכחלק משלל פעולות שאנו עושים לאורך כל השנה, על מנת להציע אלטרנטיבות ללקוחותינו, החלטנו לייבא סופגניות פרימיום מפולין במחירים שאין להם אח ורע בשוק".

"אין ספק שאלטרנטיבות היבוא עשויות לאפשר מחירים תחרותיים, לצד מותגים ותיקים וטובים לא פחות שיש להם גם במה ברשת שלנו. המוטו המוביל אותנו לאורך כל שנות פעילותנו היא לתת את אופציית הבחירה לצרכן. מחובתנו לאפשר חלופות הכי טובות בכל קטגוריה כך שכל אחד יבחר בעצמו מה לצרוך. ככל שהאלטרנטיבות רבות יותר כך חווית הקניה מושלמת לאין ארוך".

רשת מחסני השוק- סניף האורגים צילום יחצ- מחסני השוק. יחצ מחסני השוק,
רשת מחסני השוק/יחצ מחסני השוק

רשת מחסני השוק, בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, קמה בשנת 1996 בבאר-שבע. הרשת מונה כיום 62 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת, עם מועדון לקוחות פעיל המונה קרוב לחצי מיליון לקוחות.

בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully