וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקרב מול ענקיות המזון: הקמפיין המשלים של שופרסל

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 10:43

נבחרת הפרזנטורים החדשה של קבוצת שופרסל נפגשה לצילומי קמפיין, שהוא בכלל סדרה קומית על ארבעה סוגים של לקוחות. את הלקוחות "הקבועים של שופרסל" מגלמים שחקנים מובילים ועל הכתיבה הופקד צוות שכולל גם את הכותבים של "ארץ נהדרת"

הקבועים של שופרסל: הפרזנטורית ליאת הרלב. מישל חכיאשוילי,
הקבועים של שופרסל: הפרזנטורית ליאת הרלב/מישל חכיאשוילי

שופרסל צילמו את קמפיין הראשון בסדרה קומית חדשה במרכזה ארבעה סוגי לקוחות קבועים של הרשת. קמפיינים חדשים אינם תמיד מעוררי עניין, אבל הפעם מדובר בקמפיין שייבחן גם לאור הסכסוך הגדול עם תנובה, שהסתיים בפיוס חלקי במסגרתו חזרו חלק ממוצרי החלב של תנובה למדפים - לעומת אחרים שיישארו בחוץ.

על דבר אחד אין עוררין: המאבק מול יצרנית החלב הגדולה עשה שירות גדול למותג הפרטי של שופרסל, שכיכב על המדפים במהלך הימים בהם נעדרו מהם המותגים המוכרים של תנובה. בשיא ימי המאבק אף העניקה שופרסל הלוואה למחלבות הגולן, שעמדו לפני סגירה, בין היתר כדי שיוכלו להמשיך לייצר עבורם את המותג הפרטי.

עוד קודם לכן, ניהל הרשת קרב במותגי יוניליוור, שאף היא ביקשה להעלות מחירים של חלק ממותגיה. גם הקרב הזה הוביל לחשיפה מוגברת של לקוחות הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל למותג הפרטי שלה.


ארבעה כוכבים מקומיים מובילים את הסדרה "הקבועים של שופרסל": השחקנית והקומיקאית ליאת הרלב המגלמת בפרסומת את הדמות הקומית של אירנה, השחקן והקומיקאי אוראל צברי, השחקנית אושרית סרוסי והשחקן והמחזאי אבי דנגור.

למרות שזו הייתה הפעם הראשונה בה ארבעת חברי הנבחרת החדשים הצטלמו לראשונה, סט הצילומים כלל הרבה הומור וצחוק שבו חברי ההפקה ניסו להשתלט על הכימיה הנהדרת שהייתה בין כולם.

הקמפיין החדש במרכזו סיפור הפרסומת "שופרסל הכל בשבילי" מציג את היחסים, החברות והצ'ילבות בין הדמויות באולפן בו נבנה במיוחד סניף של שופרסל. הסיטואציות בפרסומת מאוד קומיות וכוללת סיטואציות מלאות הומור כאשר כל דמות מייצגת לקוח אופייני אחר - הקבועים של שופרסל.

שופרסל נגד תנובה: מה חוזר למדפים ומה יישאר בחוץ? https://finance.walla.co.il/item/3544491

הקבועים של שופרסל. גולי כהן,
הקבועים של שופרסל: קמפיין שהוא סדרה קומית על 4 סוגי לקוחות/גולי כהן

סיפור המותג בסדרה קומית

זיו קסלמן, מנהל אגף השיווק והדיגיטל של קבוצת שופרסל: 'הסלוגן 'שופרסל. הכל בשבילי', מעביר את כל סיפור המותג בצורה פשוטה וברורה: בשופרסל יש את כל השירותים שאתה כלקוח צריך (מרשתות מזון ופארם, אונליין, כרטיס אשראי, מותג פרטי ועד מועדון הלקוחות)".

"שופרסל היא הרבה יותר מסופר, היא הכל ואת הכל היא עושה בעבור לקוחותיה. לשפה התקשורתית החדשה נבחרו שורה של דמויות המייצגות את הלקוחות שלנו - הציבור הישראלי הרחב. בשפה התקשורתית ההומוריסטית, נציג את סל הפתרונות של קבוצות שופרסל", הוסיף קסלמן.

ניראה כי שופרסל עוברת למיקוד אסטרטגי תקשורתי חדש שבבסיסו חיזוק הערך המוסף שהיא מספקת ללקוחותיה במכלול השירותים של הקבוצה: ליבת הפעילות של שופרסל הינה קמעונאות מזון באמצעות רשתות שופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל אקספרס, לצד שופרסל אונליין, מועדון הלקוחות הגדול בישראל והמותג הפרטי.

בנוסף, בעשור האחרון, שופרסל התרחבה גם לעולמות הפיננסיים עם הקמת זרוע כרטיסי האשראי ורכישת פייבוקס, לעולמות הפארם עם הקמת רשת Be, לעולמות התיירות עם הקמת שופרסל טרוול ולעוד תחומי פעילות רבים בעולם העסקי והמוסדי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שופרסל נגד יוניליוור 2. ללא,
האסטרטגיה השיווקית החדשה תחזק את המותג הפרטי, שופרסל/ללא

האסטרטגיה השיווקית תחזק את המותג הפרטי

צוות הכתיבה של סדרת הפרסומות הורכב ממיטב הכותבים של משרד הפרסום 'גליקמן שמיר סמסונוב' וארץ נהדרת.

הפעם, בחרה שופרסל להדגיש באסטרטגיה החדשה את היתרון היחסי ואת הערך לצרכנים, כאשר מהות האסטרטגיה החדשה היא לחזק את הבידול של שופרסל, כמותג המוביל בשוק הקמעונאות בזירה תחרותית ההולכת וגוברת הן מצד רשתות הדיסקאונט והן מצד רשתות המדגישות חוויית קניה.

עד היום שופרסל פעלה באסטרטגיה של ריבוי תתי מותגים והדגשת היתרון היחסי של כל אחד, אולם מעתה האסטרטגיה השיווקית משתנה ועוברת לחיזוק המותג שופרסל ויצירת מיצוב ברור וחדש למותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully