וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת 365scores הישראלית מתרחבת ומגייסת עובדים חדשים

7.12.2022 / 16:48

הגיוס הוא למשרדי החברה בישראל, המפתחת פלטפורמה לתוצאות ונתוני ספורט בזמן אמת, מסיימת את השנה עם צמיחה משמעותית והתרחבות גלובלית

עובדי 365scores. עומר הכהן,
עובדי 365scores/עומר הכהן

חברת 365scores הישראלית, המפתחת את הפלטפורמה הפופולרית בעולם לתוצאות ונתוני ספורט בזמן אמת, מגייסת עובדים חדשים למגוון תפקידים, ביניהם: מנהלי מוצר, מתכנתים, אנשי QA, אנליסטים ועוד. במהלך 2022 צמחה החברה משמעותית, הכפילה את מספר העובדים שלה ומעסיקה כיום מעל ל-100 עובדים ועובדות בישראל וכ-80 ברחבי העולם.

ככלל, 365scores הישראלית הוקמה ב-2010 על ידי עמי סירקיס, המכהן כמנכ"ל, רועי אהרוני, המכהן כסמנכ"ל טכנולוגיות, יבגני ברנר, המשמש סמנכ"ל שיווק, ורועי חיומי, סמנכ"ל המחקר והפיתוח. הפלטפורמה של החברה, שפותחה בישראל ופועלת גלובלית במעל 30 שפות שונות, מאפשרת למשתמש ליצור בעצמו את ערוץ הספורט שלו. במסגרת זו, הפלטפורמה של החברה מאפשרת לאוהדים לקבל עדכונים בזמן אמת אודות המשחקים וענפי הספורט המעניינים אותם. החברה מציעה את שירותיה באמצעות אתר האינטרנט שלה, תוסף לדפדפן כרום וכמובן, אפליקציה סלולרית למשתמשי iOS ואנדרואיד.

"המוצר שלנו הוא one stop shop לחובבי ספורט", אומר אורי בר שביט, COO בחברה. "החיבור בין טכנולוגיה לספורט נמצא בנסיקה בשנים האחרונות ולעבוד ב-365scores זה להיות חלק מקהילה מקצוענית ושמחה, שיש בה מגוון חברתי ומגדרי. זה לעבוד במקום שבו סביבת העבודה גמישה ונעימה, והאווירה פתוחה ומזמינה כל אחד ואחת להישמע, לתרום ולהיות תמיד צעד אחד קדימה לפני כולם. העובדים שאנחנו מחפשים צריכים להיות מקצועיים ובעלי חזון שחיים ונושמים את עולמות המובייל והספורט".

בימים אלו, בחברה מגייסים עובדים למגוון רחב של משרות אותן ניתן למצוא באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully