וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלבות גד מציגים: מארז חגיגי לחנוכה בשיתוף עם הבלוגרית דניאל עמית

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 12:39

8 ימי החנוכה בעיצומם ואנחנו ערוכים ומוזמנים לערבי הדלקת הנרות שכוללים לצד טקס החנוכייה, גם אירוח מפנק. בעיתוי מתוזמן לקראת החג, השיקו מחלבות גד שיתוף פעולה טעים עם בלוגרית האוכל דניאל עמית וכעת הם מציגים את היצירה: מארז לאירוח בקלות ועם לא מעט סטייל

מארז מחלבות גד ודניאל. אסף אמברם,
מארז מחלבות גד ודניאל עמית לכבוד חג החנוכה ו-8 ימי האירוח/אסף אמברם

בטיימינג מושלם לקראת 8 ימי החג, חברה מחלבת גד לפודית ולבלוגרית האוכל דניאל עמית שיצרה את המארז המושלם לאירוח מרשים, קל ומפנק של החברים והמשפחה. המארז יכלול את הגבינות המיוחדות של המחלבה, מוצרי מעדנייה שישלימו למארז פלטת גבינות מפנק וטעים במיוחד ואף מפה לסידור קל ונוח של הגבינות על שולחן החג.

את המארז החגיגי יהיה ניתן להזמין בחנות האונליין של המחלבה החל מיום שני הקרוב, 12.12.22, כמו כן ניתן להזמין מגוון מוצרים בלעדיים של מחלבת גד רק באתר האונליין.

המארז יכלול: גבינה כחולה, מוצרלה פרסקה, פקורינו פרוס, גאודה , צ'דר , גבינת שמנת כמהין , גבינת מאנורי, גאודה עיזים, חמאה מוקצפת עם זיתי קלמטה, זיתים בסגנון יווני, צ'יפס כמהין , בלסמי מצומצם, קרקר וריבת בצל

המחיר למארז: 240 שקל. לפרטים והזמנות: https://gad-online.co.il/

מארז מחלבות גד ודניאל עמית =. אסף אמברם,
מארז מחלבות גד ודניאל עמית, המחיר: 240 שקל/אסף אמברם

אתר האונליין של מחלבות גד מציע כ-100 גבינות, מארזי שי, מוצרי אאוטלט (מחירים מפתיעים על מוצרים ניסיוניים, קצוות פריסה וכדומה).

ניתן להזמין משלוח מרוב אזורי הארץ (חיפה בצפון מרכז, ירושלים ועד הדרום ) וזמני המשלוח הינם לפי אזורי החלוקה.

לקוחות יכולים להזמין מהאתר 24 שעות, 7 ימים בשבוע ואיסוף עצמי יתאפשר בימים א'-ו' בהזמנות עד השעה 10:00 בבוקר ואיסוף החל מהשעה 14:00 (ממושב בית יצחק שבשרון). מינימום הזמנה באתר 79 שקל. עלות המשלוח: 10-30 שקל, בהתאם לעלות ההזמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully