וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים מנועים: הסכם נוסף לאלקטרה מוצרי צריכה באירופה

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 9:54

כשבועיים בלבד לאחר חתימה לאספקת מערכות חימום בכמיליארד שקל, מדווחת אלקטרה מוצרי צריכה על חתימת הסכם נוסף עם ענקית אירופאית למכירת מערכות חימום בהיקף של כ-350 מיליון שקל. הסכם זה מצטרף להסכמים קודמים שנחתמו לאחרונה בהיקף כולל של כ-2 מיליארד שקל

מג'יק אינוורטר אלקטרה. יח"צ,
גידול בביקושים למערכות חימום מבוססות אינוורטר, אלקטרה/יח"צ

חברת אלקטרה מוצרי צריכה ממשיכה להאיץ את פעילותה בתחום מערכות החימום באירופה.
החברה מעדכנת היום (ה), כי חברת אלקטרה תעשיות שבבעלותה המנוהלת ע"י המנכ"ל יגאל גרויסר, קיבלה הזמנה נוספת לאספקת מערכות מלקוח אסטרטגי באירופה.

החברה חתמה על הסכם התקשרות עם חברת Weishaupt (ווייסהאופט) האירופאית, במסגרתו אלקטרה תפתח, תייצר ותספק מערכות חימום לשלוש שנים 2023-2025 החל מינואר 2023.

ההסכם האחרון שנחתם לשנים 2023-2025 מתווסף להסכמים של אלקטרה עם Bocsh ומותגים נוספים באירופה, בהיקף כולל של למעלה מ-2 מיליארד שקל.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה: "זהו הסכם שני שלנו השנה עם לקוח אסטרטגי ומשמעותי באירופה, המעיד על הצורך האדיר הקיים בשוק האירופי לפתרונות החימום שאלקטרה מוצרי צריכה נותנת לו מענה באמצעות המפעל המשותף שאנו מקימים באשקלון יחד עם קונצרן Bosch".

"אירופה זקוקה כיום, בעקבות המשבר האנרגטי הפוקד אותה, לפתרונות יעילים ודחופים לחימום, והמערכות הייחודיות שפיתחנו מהוות אלטרנטיבה איכותית ואטרקטיבית עבור החברות המובילות, ביניהן Weishaput. אנו גאים להיות שחקן עולמי ומוביל, המייצר במפעל נקי כחול-לבן, שבו בוחרות החברות האירופאיות מהשורה הראשונה. הסכם זה עשוי לתרום לנו הכנסות שנתיות של מאות מיליוני שקלים החל מהשנה הקרובה".

"אנחנו מפתחים ומייצרים לחברות הגדולות באירופה ביניהם Weishaupt את מערכות החימום.
אנחנו נותנים מענה גדול לשוק המתפתח ביותר באירופה בתחום החימום והמערכות שלנו נמצאות בחוד החנית של הטכנולוגיה המתקדמת ביותר".

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. דורון ברסקי,
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה/דורון ברסקי

בעקבות משבר הגז: גידול בביקוש למוצרי חימום מבוססי אינוורטר

הסכם עם חברת Weishaupt (ווייסהאופט) האירופאית, נחתם בין היתר, לאור משבר הגז באירופה והגידול בביקוש למוצרי חימום מבוססי אינוורטר אשר יעילים אנרגטית.

החברה צופה כי הכנסותיה ממכירת מוצרים ל-Weishaupt יסתכמו בתקופת ההסכם בסך כולל של כ-350 מיליון שקל. ההסכם הינו בתוקף עד לשנת 2025 והוא יתחדש אוטומטית לשנה נוספת בכל פעם עד לשנת 2025.

יש לציין, כי כל ההסכמים האחרונים באירופה, יבוצעו על ידי חברה המשותפת לאלקטרה מוצרי צריכה (60%) ולקונצרן Bosch האירופאי (40%), המקימות בשיתוף פעולה את המפעל החדשני של אלקטרה באשקלון, שיהיה מפעל נקי וידידותי לסביבה, ממנו מתוכנן להתבצע ייצוא משמעותי לשוק האירופאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
electra magic touch, הסדרה החדשה של המזגנים העיליים. יח"צ אלקטרה מיזוג אוויר,
הסכם נוסף באירופה לאספקת מערכות חימום, אלקטרה מוצרי צריכה/יח"צ אלקטרה מיזוג אוויר

צמיחה במכירות לייצוא

אלקטרה ציינה, כי בשל הגידול המשמעותי בביקוש למערכות חימום מבוססות אינוורטר של הלקוחות האסטרטגיים, וכן של לקוח מקבוצת BOSCH ושל לקוחות נוספים עבורם החברה מפתחת ומייצרת מערכות חימום, מכירותיה לייצוא של החברה הבת יצמחו בשנים 2023 - 2026 מסך של כ-350 מיליון שקל בשנה ועד לסך של כ-800 מיליון שקל בשנה בתום התקופה.

* ידיעה זו אינה מהווה תחליף לעיון בדיווח המלא, כפי שפורסם רשמית על ידי החברה באתר רשות ני"ע ו/או באתר הבורסה ו/או באתר החברה, והכולל מידע נוסף, לרבות אזהרות משפטיות. אין לראות במסמך זה המלצה ו/או ייעוץ לרכישת ני"ע, ביצוע השקעות או עסקאות כלשהן בני"ע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully