וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לקמטים? מייבש הכביסה שמבטיח בגדים מגוהצים

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 16:14

המותג Beko, משיק מייבש כביסה בטכנולוגיה מתקדמת IronFinish, עם הבטחה שהבגדים שייצאו ממנו ייראו כמו אחרי גיהוץ. כאמא ל-3 מתבגרים, בעל, כלב וערימות נערמות של כביסה, ההבטחה הזו מרגשת כמו חלום שעומד להתגשם. סקפטית, סקרנית ועם תחושת שליחות - יצאתי לבדוק אותו

פין-אפ עצבנית מגהצת. ShutterStock
גם אתן מיואשות (או מיואשים) כמוני מגיהוצים?/ShutterStock

הימור שלי: למעלה ממחצית המשפחות בעולם, יגדירו את מטלת הגיהוץ כי "הכי מייאשת באחזקת הבית", שהרי מדובר במטלה מסורבלת שגדלה מיום ליום עד לכדי הררים של מצעים ובגדים מקומטים, וככל שמחכים יותר פריטים לגיהוץ וככל שהם יותר מקומטים - כך הדחיינות גוברת, מניסיון.

בכל בית שמתנהלת בו משפחה עם 4 נפשות או יותר, כלים וכביסות תמיד יש, והרבה! אבל את המטלות האלו עושים עבורנו נאמנה, כבר עשרות שנים, המצאות המאה: מדיח הכלים, מכונת הכביסה והמייבש. אבל מה עם ערימות הפריטים המקומטים שזקוקים נואשות לגיהוץ? מי יעמוד לגהץ אותם במקומנו? למה מתעכבת כל כך ההמצאה שכולנו מחכים לה?

וניראה היה שהכמיהה הזו תישאר בגדר חלום, עד ש... מותג מכשירי החשמל לבית Beko, יצא עם המייבש החדש שמבטיח בדיוק את זה. אם לרוב, אני נמנעת מבדיקה של מכשירים כבדים, הפעם לא יכולתי לוותר ויצאתי לבדוק "האם זה פלא?", בעצמי!

Beko-79961422-Automatic-Anti-creasing-Function. מתוך אתר האינטרנט,
הבגדים יוצאים מגוהצים מהמייבש? כבר נבדוק/מתוך אתר האינטרנט

IronFinish: מה הסיפור של המייבש החדש?

כאמור, רבים היו מעדיפים (אם רק יכלו) לוותר על משימת הגיהוץ, וגם לשלם על זה לא מעט כסף והנה, אחר תקופת פיתוח ארוכה וקפדנית, מציג מותג מוצרי החשמל את דגם מייבש הכביסה המצויד בטכנולוגיה מתקדמת IronFinish שמבטיחה להקל על עבודות הגיהוץ בבית ולפנות את הזמן לדברים החשובים באמת.

גם לכם זה נשמע כמו חלום רחוק? סקפטית, סקרנית ועם תחושה של שליחות -יצאתי לבדוק. אז כדי לעשות את הסיפור הגדול, קטן, אציג את המסקנה העיקרית: אל תוותרו עדיין על קרש הגיהוץ ומגהץ האדים. המייבש החדש של beko יעיל בעניין הזה הרבה יותר ממייבשי כביסה אחרים וטובים שעבדנו איתם, אבל הוא רחוק מלהגשים לנו את החלום על כביסה חמה, נקייה, מגוהצת ומוכנה לשימוש מיד עם סיום פעולתו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
Beko-79958767-Sensor-Drying-Programmes. יח"צ חו"ל,
ללבוש את הבגד ישר מהמייבש? טכנולוגיית IronFinish™ למייבש הכביסה החדש של בקו/יח"צ חו"ל

הבטחות היצרן

יעילות והגנה: יעילות על ידי שימוש בטמפרטורות נמוכות יותר ושימוש חוזר באוויר חם, מה שמספק גם הגנה טובה יותר לבגדים שלך.

מניעת ייבוש יתר: תכניות הייבוש החיישניות של המוצר, מזהות את רמת הלחות בתוף ומפסיקות אוטומטית את המחזור כאשר הושגה רמת היובש האופטימלית, מה שעשוי לחסוך בזמן ובעלויות צריכת החשמל.

תאורה פנימית: הופך את ההטענה והפריקה של הכביסה לקלים יותר על ידי הארת פנים התוף, האור הפנימי שלנו עוזר לך לזהות בקלות את הפריטים הקטנים יותר שעלולים להישאר מאחור.

פעולה נגד קמטים: הפונקציה נגד קמטים מסובבת את התוף לזמן ממושך נוסף מתום פעולת הייבוש ומפרידה את הפריטים כדי למזער את הקמטים. פעולת "הגיהוץ" נעשית על ידי החדרת מים ואדים אל תוך הבגד בזמן הייבוש, (עם הסתייגות לשימוש עבור עד 6 פריטים בלבד).

דברי היצרן נשמעים כמו הבטחה גדולה: "אנחנו שמחים להביא לצרכן הישראלי את טכנולוגיית ה- IronFinish בקטגוריית מייבשי הכביסה של Beko, מייבש כביסה שדואג שהבגדים יצאו לא רק יבשים אלא גם מגוהצים. אחד מהיעדים ש-Beko הציב לעצמו הוא לפתח מוצרים חדשניים שמצד אחד מבצעים את הפעולות על הצד הטוב ביותר ומצד שני מקצרים את הזמן אותו אנו מקדישים למטלות הבית. מטרת העל שלנו היא שצרכנים יאבזרו את הבית שלהם במכשירי חשמל טכנולוגיים שיצמצמו את זמן מטלות הבית ויתעלו את הזמן הפנוי לבילוי ופנאי", כך מסר גיהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל.

יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג, היבואנית הרשמית של המותג לישראל: "ברימאג, היבואנית הרשמית של המותג בישראל ב- 20 השנים האחרונות, שמחה להביא את הבשורה הטכנולוגית המתקדמת, IronFinish, שתספק מענה טוב ויעיל לצרכן הישראלי בתקופת החורף הגשומה העומדת בפתח".

ironfinish beko. יח"צ,
ironfinish beko/יח"צ

מפרט טכני למייבש ironfinish

קיבולת: עד 7 ק"ג
פנל הפעלה בעברית
הספק כולל: 2500 וואט
מערכת הייבוש - Condenser (מעבה)
סיבובי התוף - כריס קרוס
Optisense - חיישני טמפרטורה ולחות, המייבש מפסיק את פעולת הייבוש באופן אוטומטי כשהבגדים יבשים.
4 רמות ייבוש לפי הצורך
דפנות בצורת "S" המפחיתה את רטט המכונה במהלך העבודה
מיכל איסוף מים + צינור ניקוז
טיימר השהייה עד 24 שעות
תצוגת LCD המראה את הזמן הנותר
15 תוכניות ייבוש מגוונות לפי סוג הבגד:
כותנה, כותנה חסכוני, סינטטי, מעורב, מגבות, עדינה, ספורט, ריענון, תוכנית לפי זמן, ג'ינס, עדין
במיוחד, יומי, חולצות, תוכנית מהירה, היגיינית
Anti Creasing - תוכנית למניעת קמטים
נעילה בפני ילדים
נוריות חיווי לניקוי המסנן, מעבה ולריקון המים
זמזם התרעה לסיום פעולה
Aquawave - תוף נירוסטה בצורת גלים
פתיחת דלת עד 155 מעלות
דלת שקופה
דירוג אנרגיה: B
מידות: ר' - 60 ס"מ, ע' - 66 ס"מ, ג' - 85 ס"מ
צבע: לבן

Beko-110460134-Beko_TumbleDryer_B5T4923IW__Lifestyle-preview. יח"צ חו"ל,
בגדים מוכנים ללבישה ישירות מהמייבש? הטכנולוגיה המבטיחה ironfinish של המותג Beko/יח"צ חו"ל

הבדיקה

המייבש החדש של בקו עם טכנולוגיית IronFinish™ מספק 15 תכניות ייבוש שונות, להתאמה מדויקת לצרכים של הפריטים. מבין התכניות היעילות שהשתמשתי בהן: Xpress Super Short לתכנית מהירה מאד של כביסה לא מלוכלכת במיוחד, שחסכה לי זמן וכמובן צריכת חשמל. התכנית ECO אומנם חסכונית בצריכת חשמל אך ממושכת מאד (הגיעה גם לכ-4 שעות).

על פי הבטחות היצרן, למייבש שתי תכונות עיקריות: הוא גם מייבש את הבגדים וגם דואג שהם יצאו מגוהצים וישרים, כאמור, על ידי החדרת מים ואדים לתוך הבגדים בזמן הייבוש, בזמן הדרוש להם (ולא יותר) ובטמפרטורה הנכונה - וזה מה שרציתי לבדוק באמצעות התכנית ready to wear (מוכנים ללבישה).

במקרה הזה, ניסיתי את הטכנולוגיה הייחודית ironfinish שהיצרן מתפאר בה ליישור הקמטים. ניתן לומר שהטכנולוגיה הזו, לפי מוזרמים אדים לפריטים ונוצרים מרווחים ביניהם בתהליך הייבוש - עושה את העבודה - אך ככל הניראה לא תספיק לקפדנים ביותר.

המגבלה בתכנית הזו מעניינת: ניתן להכניס עד 6 פריטים בלבד, או עד קילו במשקל הבגדים, רצוי חולצות. ואכן, 6 חולצות שהכנסתי למייבש, יצאו בתום 52 דק, יבשות ולא מקומטות כהרגלן, כלומר, ניתן היה ללבוש אותן מיד לאחר הייבוש - כאמור, למי שלא מקפיד במיוחד על כל קמט, לילדים שלי למשל זה הספיק.

אותה התכנית שניסיתי על מצעים, פחות ענתה על הציפיות (תרתי משמע) וכיוון שמשקל הפריטים עלה על 1 ק"ג, אין לי על מה ומול מי להביע אכזבה.

מייבש בקו/יח"צ

יש לציין שהתרשמתי מאד מהשקט בזמן ההפעלה, ממיכל המים שלא מצריך ריקון בכל הפעלה, מהדלת השחורה אך שקופה שמייחדת אותו ברמה העיצובית והפרקטית כאחד.

נקודה נוספת לזכותו: בדיקה שעשיתי במקביל, כאשר הכנסתי את אותו מספר פריטים במשקל דומה לשני מייבשי כביסה ברמת איכות מקבילה, המייבש של בקו, ידע לעדכן את זמן העבודה וסיים ייבוש מלא בזמן קצר יותר בכ-23 דקות מהמייבש האחר.

זמן מלא של ייבוש בעומס מלא נמשכה 203 דקות - לא מעט אבל גם לא מאד שונה ממייבשי כביסה חדשים וטובים אחרים באותה קטגוריה.

תכנית סטנדרטית שאני מפעילה ונמשכת לרוב 1:58 במייבש מקביל, נמשכה במייבש בחדש שבדקנו, 132 דקות, לאחר עדכון אוטומטי שביצע הדגם עם שקלול הנתונים (העומס, המשקל וכו').

Beko-94746649-iron-finish. יח"צ חו"ל,
iron-finish: טכנולוגיית אדים בתהליך הייבוש, האם היא תחליף את הצורך במגהץ?/יח"צ חו"ל

לסיכום הבדיקה

אני לא מכירה מי שההבטחה הזו לבגדים מגוהצים מעצמם, לא תעורר אצלו חלומות על בית נטול סלי כביסה מלאים, לא נעים להודות, אבל אצלי, סלי כביסה כאלו תמייייייד קיימים והפכו מזמן לחלק מהנוף החמים של הבית.

למייבש החדש שמעז להבטיח בגדים מגוהצים ישר מהמייבש - יש אומץ! הבטחה כזו נשמעת כמו חלומם הרחוק של כל מנהלי משק בית עם ילדים, ולא משנה כמה הם עסוקים או כמה זמן פנוי יש להם לטיפול בבית. בימינו, כאשר "זמן = כסף", ועלויות צריכת החשמל גבוהות מתמיד, כולנו נשמח לאמץ חידושים שיעזרו לנו לחסוך: אם בזמן פעולת הייבוש ותצרוכת החשמל הודות לשקלול אוטמטי של המייבש וסיום הפעולה מיד כשבגד יבש (ללא ייבוש יתר שתלוי בזמן בלבד) או אם זה חסכון שיבוא לידי ביטוי בזמן יקר שלנו שיתפנה ממטלת הגיהוץ המסורבלת.

אומנם, עוד לא הומצא המוצר שבזכותו נוכל להיפטר מקרש הגיהוץ והמגהץ המשוכלל, אך ביקו בהחלט מציגים קידמה והתחשבות, וכן, אפשר לסמוך על הטכנולוגיה שלהם עם יישור קמטים עבור פריטים בודדים וחסכון בזמן, אך יותר מכך, על הנכונות לחדש ולייעל את השימוש במוצרי החשמל.

ומה לגבי המחיר? גבוה מאד ביחס למייבשי כביסה עם קיבולת דומה ומעבה. האם החיסכון בזמן העבודה והפחתת הזמן שנשקיע בגיהוצים, יבואו לידי ביטוי בטווח הארוך גם בהוצאות שלנו על חשמל או עזרה במשק הבית? במידה וכן, במרחק הזמן, מחירו עשוי להיות מוצדק.

המחיר המומלץ לצרכן: 2,990 שקל, מגיע עם אחריות ל-12 חודשים. ניתן להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully