וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה זק מככבת בקמפיין ראשון של פארק השעשועים Magic Kass

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 13:51

בין החזרות המפרכות לפסטיגל, בו היא תגלם נסיכה שחולמת על אהבת אמת, ולא בשידוך לנסיך יפה תואר, הצטלמה הפרזנטורית הצעירה אנה זק, לקמפיין טלוויזיה ראשון של פארק השעשועים Magic Kass שיעלה בשבוע הבא, לקראת אירועי חג החנוכה. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכחצי מיליון שקל

אנה זק בפארק השעשועים מגיק קאס. שי תמיר,
אנה זק בפארק השעשועים מגיק קאס/שי תמיר

הקמפיין הראשון לטלוויזיה של פארק השעשועים Magic Kass, בווים על ידי הבמאי אור סיט ויעלה בשבוע הבא (11.12) בקשת 12.

סיט ביים גם את סדרת הרשת החדשה בהשתתפותן של אנה זק ויעל שלביה, שצולמה בפארקי שעשועים מקורים ברחבי העולם והופקה על ידי חברת קאס מדיה.

על סט הצילומים, תועדה אנה זק על מתקני האקסטרים המפחידים של הפארק כשהיא מזמינה את הקהל הרחב לרכוש כרטיסים לאירועי חנוכה במכירה מוקדמת ובמחירים אטרקטיביים.

אנה זק למג'יק קאס. שי תמיר,
אנה זק למג'יק קאס/שי תמיר

Magic Kass יקיים בחנוכה פסטיבל אורות מרהיב לאורך כל היום בליווי אמנים ודמויות אור הלבושות בתחפושות עם תאורת לדים. בנוסף, ייהנו המבקרים ממופע קסמים מהפנט לכל המשפחה, וזאת לצד בילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים החדשניים שבפארק.

בין המתקנים הייחודיים שמציע ה-Magic Kass Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360 לצד בראשית, רכבת הרים חיצונית בגובה F9ל למעלה מ-20 מטר, הממוקמת על גג המבנה, פיראטוס (mini ship), ספיידר (mini swing) וזאת בנוסף למשחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי.

דוד שטרית, מנכ"ל, Magic Kass: "הקמפיין שמקדם את אירועי חנוכה ב-Magic Kass מזמין את כלל הציבור ליהנות מחוויה אטרקטיבית ויוצאת דופן לכל המשפחה. אנה זק מלווה אותנו תקופה כפרזנטורית ואנו שמחים להשיק יחד איתה, קמפיין טלוויזיה ראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully